Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam ostatnio przy ciężkim transporcie zapowietrzyła mi się c 360 zgasła i podpompowłem pompkę zasilająca i dalej chodziła ale znowu to samo zrobiła wymieniłem na nową kompletną pompkę  ten sam problem bije pompkę ręcznie a tu nie może przebić  nw czy chińska pompka czy w czymś innym szukać problem ile może być przyczyn nie ma wycieków nigdzie ropy

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, gregory81 napisał:

Sprawdź odpowietrznik w korku wlewu paliwa.

Ale jak pompuje pompka zasilająca to wykręcam korek wlewu paliwa i pompką jak bije ręcznie nie może przebić 

Edytowane przez matigospo
Opublikowano
18 minut temu, matigospo napisał:

Witam ostatnio przy ciężkim transporcie zapowietrzyła mi się c 360 zgasła i podpompowłem pompkę zasilająca i dalej chodziła ale znowu to samo zrobiła wymieniłem na nową kompletną pompkę  ten sam problem bije pompkę ręcznie a tu nie może przebić  nw czy chińska pompka czy w czymś innym szukać problem ile może być przyczyn nie ma wycieków nigdzie ropy

Syf w zbiorniku paliwa, zapchane przewody paliwowe, brudne filtry paliwa, zanieczyszczony odstojnik paliwa

  • Like 1
Opublikowano

na początek sprawdź czy nie ma syfu w kraniku przy zbiorniku, w przewodzie od zbiornika do pompki, odkręć odstojnik od pompki, zwróć uwagę czy w oczku i środku śrub czegoś nie ma. a przy samym pompowaniu pompką, możesz poluzować śrubę na wyjściu z filtrów żeby pompując usunąć powietrze, jak popłynie paliwo dokręcasz śrubę

na pompie wtryskowej, lekko poniżej wyjść sekcji (tak pomiędzy drugą i trzecią sekcją) powinna być śrubka na klucz 12, służy do odpowietrzania pompy, możesz też ją lekko poluzować przy pompowaniu tylko dokręcaj z wyczuciem, bo bardzo łatwo ją ukręcić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v