Witam ostatnio przy ciężkim transporcie zapowietrzyła mi się c 360 zgasła i podpompowłem pompkę zasilająca i dalej chodziła ale znowu to samo zrobiła wymieniłem na nową kompletną pompkę ten sam problem bije pompkę ręcznie a tu nie może przebić nw czy chińska pompka czy w czymś innym szukać problem ile może być przyczyn nie ma wycieków nigdzie ropy
Chodzi o to że grubość gwintu uchwytu koguta ma 24 mm a płaskownik ma szerokość 25 mm czyli nie da się rozwiercić żeby 24 mm weszło a otwór oryginalnie na koguta ma jakieś 15 mm....
Witam ostatnio przy ciężkim transporcie zapowietrzyła mi się c 360 zgasła i podpompowłem pompkę zasilająca i dalej chodziła ale znowu to samo zrobiła wymieniłem na nową kompletną pompkę ten sam problem bije pompkę ręcznie a tu nie może przebić nw czy chińska pompka czy w czymś innym szukać problem ile może być przyczyn nie ma wycieków nigdzie ropy
Tylko że ten uchwyt do koguta ma średnicę 24 mm a przy kabinie płaskownik ma 25mm także nie pasuje ale można pokombinować spawać czy coś , ja zamówiłem składany , podeśle fotkę jak zamontuje
Witam mam problem od dłuższego czasu , w c 360 mam stuki na każdym biegu ciężko określić skąd one dochodzą ale odczuwam je pod nogami ,mechanik mi niby rozbierał skrzynie niby wszystko okey w czym może tkwić problem