Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, hubertb napisał:

Tak, na zgaszonym powinien być rozwarty, po odpaleniu zwarty. 

Zauważyłem ze ma bardzo mało oleju bo skrzynia była w remoncie a czujnik na początku był bez opornosci potem miał

Opublikowano

Udało się wina leżała w wtyczce od sterownika która nie łączyła. Bardzo dziękuje za pomoc jestem naprawdę wdzięczny. Niestety nadal obrotomierz nie działa lądowanie jest i prąd idzie do kabiny co może być przyczyna tej awarii.

Opublikowano

W skrócie Zacisk opisany jako "W" na alternatorze odpowiada za obrotomierz. Musisz sprawdzić więc ciągłość przewodu od alternatora do zegara. Sprawdza się to np. multimetrem. Druga metoda nawet lepsza to próbnikiem. Odpinasz przewód na obu końcach krokodylek najpierw zapinasz do plusa i sprawdzasz czy zapali się przy dotknięciu końcówki przewodu(jeśli tak masz przewód zwarty do masy) należy usunąć zwarcie/wymienić przetarty przewód. Jeśli nie to sprawdzasz ciągłość czyli łączysz koniec od zegara z masą i ponownie sprawdzasz koniec przy alternatorze tym razem próbnik powinien się zapalić. W przypadku kiedy nie rozbłyśnie przewód jest przerwany i należy go wymienić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie z racji że mam do wymiany filtry i olej w skrzynie biegów w moim fergusonie 5445 rok 2005 mam pytanie jakie są tam założone filtry chodzi mi o nr katalogowe oraz ile filtrów tam jest najlepiej gdzie sie znajduja
    • Przez Farmer12256
      Jest zrobione zdjęcie jak jest widelec i w środku jest jakaś tuleja jak wyjąć tom tuleję z widelca Massey Ferguson 3080 
      Każdemu dziękuję za pomoc

    • Przez Pawlacz
      Witam mam problem z załączeniem się młocarni w kombajnie mf 34.Problem polega na tym że gdy kombajn jest odpalony i ma prawidłowe ładowanie powyżej 14v, siłownik elektryczny który napina koło napinające pas próbuje się wysunąć ale na tym koniec nie chce wysunąć się do końca. Jeżeli kombajn jest zgaszony wszystko działa poprawnie. Jeżeli po zapaleniu kontrolki jeszcze nie zgasną czasami uda się załączyć młocarnie ale nie zawsze da się ją wyłączyć. Młocarnie załącza się przez dwa przekaźniki które zamieniają bieguny w zależności od tego czy chcemy załączyć czy wyłączyć. Przekaźniki były zmieniane na nowe i bez rezultatu ale na 99% z nimi wszystko jest okej. 
    • Przez piotrbajka
      Witam. Przejrzałem wszystkie tematy na temat MF i droninborg i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a mianowicie:
      Mam problem z rozebraniem koła wariatora młocarni. Próbuje zdjąć zewnętrzna tarczę koła bo z tamtad olej wycieka uszczelniacz padł. 
      Tarcza koła się przesuwa do brzegu tego wewnętrznego cylindra i słychać metaliczne stuknięcie i dalej nie idzie
      Czy tam gdzieś jest jakies zabezpieczenie ukryte czy trzeba to wszystko z osi zdjąć i wtedy się rozmonuje może ktoś to naprawiał i coś podpowie 
      Na logikę to to koło powinno się łatwo rozmontować żeby np wymienić pas ale nie idzie proszę o podpowiedź 
       
       


      Chodzi o to koło pasowe

    • Przez hopper5
      witam. mam problem z kosą w tym kombajnie. pęka co najmniej 2 razy dziennie.gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v