Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam nie dawno zacząłem likwidować obejścia sterownika w moim mf. Po zlikwidowaniu wszystkich obejść zauważyłem ze nic nie działa i nadal po naciśnięciu sprzęgła pali się kontrolka ciśnienia oleju( dodam ze nie dawno wymieniłem pompę) przy odpalonym ciągniku. Oprócz tego nie działa obrotomierz (dokładniej czasami się włączy ale rzadko) Sterownik mam nowy wszystkie kable podpiąłem tak jak na instrukcji napraw było pokazane. Nie mam już pojęcia dlaczego tak sie dzieje bardzo proszę o szybka pomoc.

Edytowane przez Maseyferguson21
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, hubertb napisał:

Czujnik próbowałeś mostkować? Problem obrotomierza związany jest z układem ładowania.

A jak się mostkuje czujnik. Bo ona ma tylko 1 pin ?

Edytowane przez Maseyferguson21
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, hubertb napisał:

Jeśli ma jeden pin to sprawdź czy multimetrem czy czujnik ma bez ciśnienia zwarcie do masy czy jednak go brak. Od tego trzeba zacząć. 

Nie ma zwarcia do masy. Zauważyłem też że na kablu pod ten czujnik nie ma prądu nie wiem czy tak powinno być.

Edytowane przez Maseyferguson21
Opublikowano
3 minuty temu, jacek3773 napisał:

Przyłóz ten przewód do masy .jak zgaśnie kontrolka to zn czujnik walnięty .ew nie ma ciśnienia w układzie

Przyłożyłem i nadal jak nacisnę sprzęgło się swieci 

Opublikowano
6 minut temu, hubertb napisał:

Tam nie powinno być czasem dodatkowego opornika 55ohm ? Coś mi tak świta. Masz jakiś schemat może do dyspozycji ? 

Mam taki ale opornik jest przy innym czujniku ten niczego nie ma chyba

73D8D272-EC0F-48CD-9A4C-5BA61AC113C4.jpeg

A czy gdyby deska rozdzielcza była uszkodzona mogło by się tak dziać ?

Opublikowano
13 minut temu, hubertb napisał:

Pomogę ale musze znaleźć lepszą wersje schematu z tego nie odczytam, zdjęcie jest zbyt słabe. 

Jeżeli to pomoże mogę wysłać jeszcze pare schematów i chyba opisy tych rzeczy na schematach tylko ze mam to po niemiecku.

Opublikowano
16 minut temu, hubertb napisał:

Na początek powiedz który czujnik uznajesz za ten od ciśnienia oleju. Podaj numer na schemacie. 

A dobra sorry na zły czujnik patrzyłem. Na tym 2 pinowym jest opornik ale rozlutowany nie da się go na miejsce wlutować. Mam opornik 68 oporności będzie dobry?

Opublikowano

Sprawdź sam czujnik powinien zmieniać stan (teraz ma być otwarty, zwiera się po zapaleniu silnika), jeśli nie będzie reakcji wykręć go i sprawdź manometrem czy jest te 17 bar. 

Opublikowano
6 minut temu, hubertb napisał:

Sprawdź sam czujnik powinien zmieniać stan (teraz ma być otwarty, zwiera się po zapaleniu silnika), jeśli nie będzie reakcji wykręć go i sprawdź manometrem czy jest te 17 bar. 

A dokładniej co mam zrobić sprawdzić jego oporność przed i po odpaleniu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie z racji że mam do wymiany filtry i olej w skrzynie biegów w moim fergusonie 5445 rok 2005 mam pytanie jakie są tam założone filtry chodzi mi o nr katalogowe oraz ile filtrów tam jest najlepiej gdzie sie znajduja
    • Przez Farmer12256
      Jest zrobione zdjęcie jak jest widelec i w środku jest jakaś tuleja jak wyjąć tom tuleję z widelca Massey Ferguson 3080 
      Każdemu dziękuję za pomoc

    • Przez Pawlacz
      Witam mam problem z załączeniem się młocarni w kombajnie mf 34.Problem polega na tym że gdy kombajn jest odpalony i ma prawidłowe ładowanie powyżej 14v, siłownik elektryczny który napina koło napinające pas próbuje się wysunąć ale na tym koniec nie chce wysunąć się do końca. Jeżeli kombajn jest zgaszony wszystko działa poprawnie. Jeżeli po zapaleniu kontrolki jeszcze nie zgasną czasami uda się załączyć młocarnie ale nie zawsze da się ją wyłączyć. Młocarnie załącza się przez dwa przekaźniki które zamieniają bieguny w zależności od tego czy chcemy załączyć czy wyłączyć. Przekaźniki były zmieniane na nowe i bez rezultatu ale na 99% z nimi wszystko jest okej. 
    • Przez piotrbajka
      Witam. Przejrzałem wszystkie tematy na temat MF i droninborg i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem a mianowicie:
      Mam problem z rozebraniem koła wariatora młocarni. Próbuje zdjąć zewnętrzna tarczę koła bo z tamtad olej wycieka uszczelniacz padł. 
      Tarcza koła się przesuwa do brzegu tego wewnętrznego cylindra i słychać metaliczne stuknięcie i dalej nie idzie
      Czy tam gdzieś jest jakies zabezpieczenie ukryte czy trzeba to wszystko z osi zdjąć i wtedy się rozmonuje może ktoś to naprawiał i coś podpowie 
      Na logikę to to koło powinno się łatwo rozmontować żeby np wymienić pas ale nie idzie proszę o podpowiedź 
       
       


      Chodzi o to koło pasowe

    • Przez hopper5
      witam. mam problem z kosą w tym kombajnie. pęka co najmniej 2 razy dziennie.gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v