Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam  problem z wibracjami silnika   które się pojawiły po   wymianie  uszczelniacza na wale korbowym przy kole zamachowym  ( przepuszczał olej) . Czy  da się  jakoś odwrotnie  założyć koło zamachowe  skoro  wskoczyło na kołki ustalające na wale  i  wszystkie śruby bezproblemowo  pasowały?  Pytam  bo  jedyne co mi przychodzi do głowy  co mogło by być odpowiedzialne za wibracje podczas  tego  niewielkiego remontu to  jakiś błąd w montażu koła zamachowego . Są jakieś znaki na kole zamachowym  w jakiej pozycji  powinno  być przykręcone? Da się w ogóle jakoś  odwrotnie  założyć koło zamachowe  przy  jednocześnie idealnym ustawieniu  otworów  w kole względem  gwintów na wale?

 

Edytowane przez matt81
Opublikowano
9 godzin temu, sebe1033 napisał:

https://agro-sklep.com/kolo-zamachowe-12-stary-typ-do-t25-wladimirec-d211005300-produkt-standard-p-3770.html

Tu wygląda jakby wszystkie otwory były symetrycznie, czyli da się przekręcić , ale w takim razie jakieś znaki powinny być 

Dzięki za zainteresowanie tematem :)  Ciekawe  tylko czy przekręcenie  o 180 stopni  w  stosunku do tego  co było  może spowodować wibracje ?

Opublikowano

Czasem jest tak że da się zamienić i będzie wtedy bicie , nawet mogło coś zostać na kole w miejscu styku z wałem i też będzie bicie 

W tych Sowietach to oryginalnie wyważany jest wał razem z kołem pasowym od alternatora , kołem zamachowym i dociskiem sprzęgła 

Opublikowano

Rozebrałem  wszystko od nowa  kolo zamachowe  pasuje tylko w jednej pozycji , jak się obróci o 180 stopni to  nawet na otworach nie pasuje , także jedna wielka nie wiadoma...

Opublikowano

Docisk  jest nowy  ponadto  wszystko  dotychczas  było  jak należy i  sprzęgło nie sprawiało żadnych kłopotów...A może coś się  pochrzaniło z układem zasilania w sensie  pompa wtryskowa albo zły kąt zapłonu i stąd te  wibracje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v