Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. C360 nie odpala bez kabli rozruchowych. Przy próbie na zaciąg przez 100 metrów nie chciał załapać i w końcu odpalił. Przy ściągnięciu rozrusznika (oryginalny) widać olej a rozrusznik przy próbie na "pusto" nic go nie tyka. Teraz pytanie czy rozpaławiać czy założyć inny rozrusznik (Boszowski)i działać dalej..? Dodam że nie mam nigdzie żadnych wycieków oprócz na WOM i muszę wymienić simmering.
Opublikowano

Jak nie ma wycieków jak koło zamachowe mokre 😃 , wejdź pod spód i sprawdź czy z otworu pod sprzęgłem nie kapie , a oleju nigdzie nie ubywa .

Rozrusznik od oleju się nie psuje , to co nie działa w nim on sam czy cewka nie łaczy , a że kable trzeba rozruchowe to tak albo aku siedzi , albo rozrusznik może ma przebicie , albo coś nie tak z silnikiem a prędzej z pompą , 

Zwłaszcza że na zaciąg nie odpala 10 m max i ma chodzić , coś nie tak rozrusznik nie pomoże , co nie znaczy że jest dobry ...

Opublikowano

To Twój czy świeży zakup ? Silnik to najpierw zdiagnozuj 😃 , jak juz odpalił to moc ma ? Kopci, przedmuchy czy są tzn czy dmucha z korka czy innych miejsc , silnik suchy czy zarzygany ?

Opublikowano
sebe1033 napisał:

To Twój czy świeży zakup ? Silnik to najpierw zdiagnozuj 😃 , jak juz odpalił to moc ma ? Kopci, przedmuchy czy są tzn czy dmucha z korka czy innych miejsc , silnik suchy czy zarzygany ?

kupiłem we wrześniu 2020r. na początku odpalał z guzika normalnie, moc ma nie kopci. stał u kuzynki i używali i teraz nie odpala wcale, silnik suchy czysty żadnych wycieków nigdzie nie ma oprócz kapkę oleju z drugiej głowicy od baku.

Opublikowano

Kapkę oleju z głowicy czy pokrywy zaworów ?

Jak silnik zdrowy to po co kapitalkę , coś z wtryskami albo prędzej z pompą . A spytaj lepiej kuzynki co narozrabiali skoro odpalał z guzika . 

Chyba że się zastał .

Pomką paliwo dopompowane , filtry wymienione ? Coś tam ogarniasz przy mechanice czy słabo ?

A jak odpalił po tych 100 m to normalnie chodzi ?

Drugie odpalenie jak wyglądalo ?

 

Opublikowano
sebe1033 napisał:

Kapkę oleju z głowicy czy pokrywy zaworów ?

Jak silnik zdrowy to po co kapitalkę , coś z wtryskami albo prędzej z pompą . A spytaj lepiej kuzynki co narozrabiali skoro odpalał z guzika . 

Chyba że się zastał .

Pomką paliwo dopompowane , filtry wymienione ? Coś tam ogarniasz przy mechanice czy słabo ?

A jak odpalił po tych 100 m to normalnie chodzi ?

Drugie odpalenie jak wyglądalo ?

 

drugiego odpalanie nie było bo zgasiłem i nie odpalałem drugi raz tylko zwaliłem maskę. Filtry mam wszystkie kupione ale nie mam czasu się za to wziąć bo mam ciągle sprawy do załatwiania z kupnem gospodarstwa. Tak ogarniam z mechaniki tylko potrzebuje pokierowania co z tym zrobić czy tylko wymienić "O Ringi" na tzw ósemce.

Opublikowano

Najpierw wymień filtry od paliwa i zrób żeby odpalał od strzała z rozrusznika (100 m ciągnięcia to gruba przesada) Dopiero potem staraj się ogarniać resztę czyli wycieki ze skrzyni biegów (bardzo chaotycznie piszesz)

Opublikowano
Karol445 napisał:

Najpierw wymień filtry od paliwa i zrób żeby odpalał od strzała z rozrusznika (100 m ciągnięcia to gruba przesada) Dopiero potem staraj się ogarniać resztę czyli wycieki ze skrzyni biegów (bardzo chaotycznie piszesz)

ok to zacznę od filtrów. Wtedy zobaczymy czy odpali odrazu.

Opublikowano

Na 8 chodzi Ci o pokrywę z wałkami od sprzęgła do tarcz ? Tam jak luz jest to dużo nie pomoże i jeden oring a drugi simmering a może dwa simmeringi . Tylko jak luz jest to lepiej łożyska wymienić i spokój .

 

Ale najpierw niech odpala . 

Filtry wymień . Odkręć przewody wtryskowe kręć rozrusznikiem i patrz czy paliwo idzie . Możesz odrazu wtryski wyjąć i podłączyć do pompy . Kręcąc rozrusznikiem sprawdzisz jak rozpylają czy nie leją .

 

A przy odpalaniu na zaciąg silnik nie stawał czy ciężko się kręcił ?

Opublikowano
sebe1033 napisał:

Na 8 chodzi Ci o pokrywę z wałkami od sprzęgła do tarcz ? Tam jak luz jest to dużo nie pomoże i jeden oring a drugi simmering a może dwa simmeringi . Tylko jak luz jest to lepiej łożyska wymienić i spokój .

 

Ale najpierw niech odpala . 

Filtry wymień . Odkręć przewody wtryskowe kręć rozrusznikiem i patrz czy paliwo idzie . Możesz odrazu wtryski wyjąć i podłączyć do pompy . Kręcąc rozrusznikiem sprawdzisz jak rozpylają czy nie leją .

 

A przy odpalaniu na zaciąg silnik nie stawał czy ciężko się kręcił ?

puszczał dym z komina i nic.

Opublikowano (edytowane)

A to coś łapał . Albo po prostu zastany . Suche tłoki i pierścirnie i sprężanie słabe . Musisz jeszcze raz sprawdzić jak odpala 

Edytowane przez sebe1033
Opublikowano
sebe1033 napisał:

A to coś łapał . Albo po prostu zastany . Suche tłoki i pierścirnie i sprężanie słabe . Musisz jeszcze raz sprawdzić jak odpala 

tylko jak z 4 biegu odpalałem to po prostu wyglądało jakby tylko obracało silnikiem a nie chciał go ruszyć. Światła w ciągniku działają jak zgaszony a jak włącznik wcisne to to klika tylko.

Opublikowano

Z 5 biegu się odpala bo  lżej się kręci zresztą im niższy bieg tym większy opór stawia skrzynia aż w końcu na najniższym nie ruszy nawet silnik .

Może jeszcze powoli ciągnięty .

 

A rozrusznik co nie styka ?

A Sprawdzałeś na zwarcie tzn z pominięciem włącznika . Te dwie śruby zwierasz na cewce rozrusznika . Tylko musi być na luzie skrzynia . Bo może po prostu cewka na rozruszniku działa tzn wyrzuca ale styk  nie łączy 

Opublikowano
sebe1033 napisał:

Z 5 biegu się odpala bo  lżej się kręci zresztą im niższy bieg tym większy opór stawia skrzynia aż w końcu na najniższym nie ruszy nawet silnik .

Może jeszcze powoli ciągnięty .

 

A rozrusznik co nie styka ?

A Sprawdzałeś na zwarcie tzn z pominięciem włącznika . Te dwie śruby zwierasz na cewce rozrusznika . Tylko musi być na luzie skrzynia . Bo może po prostu cewka na rozruszniku działa tzn wyrzuca ale styk  nie łączy 

tak próbowałem i przy zwarciu brzęczy i nic.

Opublikowano

Brzęczy ale nie kręci ? Prąd w aku jest ? Weź inny aku . Albo jak.Masz prostownik czy kable rozruchowe to wykręć go i na pusto sprawdź . 

Normalnie jak z guzika włącz , a druga próba kabel z pominięciem cewki odrazu plus na silnik 

Opublikowano
sebe1033 napisał:

Brzęczy ale nie kręci ? Prąd w aku jest ? Weź inny aku . Albo jak.Masz prostownik czy kable rozruchowe to wykręć go i na pusto sprawdź . 

Normalnie jak z guzika włącz , a druga próba kabel z pominięciem cewki odrazu plus na silnik 

tak brzęczy ale nie chce obrócić. Nowy mam akumulator Jenox 12v na 120ah.

Opublikowano

Jak to ten oryginalny jak w 330 to najczęściej odlutowuje się przewód ten co wystaje z rozrusznika plusowy do cewki tak miałem w jednym a w drugim przebicie było w tym miejscu to niezdążył rozrusznik zakręcić a aku rozładowany bo prąd szedł na obudowę -zwarcie . Jeszcze szczotki dla pewności sprawdź .

 

Opublikowano
sebe1033 napisał:

Jak to ten oryginalny jak w 330 to najczęściej odlutowuje się przewód ten co wystaje z rozrusznika plusowy do cewki tak miałem w jednym a w drugim przebicie było w tym miejscu to niezdążył rozrusznik zakręcić a aku rozładowany bo prąd szedł na obudowę -zwarcie . Jeszcze szczotki dla pewności sprawdź .

 

tesciu mi dał dzisiaj Boszowski po regeneracji to go przyczepie.

Opublikowano

ciągnik rozpołowiony


farmer1999 napisał:

ciągnik rozpołowiony

ciągnik rozpołowiony, jest kilka mililitrów oleju pod uszczelnieniem "8" plus silikon widocznie był robiony już. łożysko na wale sprzęgła jest jajowate zamiast okrągłe. czy to może być główna przyczyna?

Opublikowano

Witam. Czy ktoś z Was ściągał mocno przyssaną ósemkę..? nie mogę jej w ogóle ruszyć. Dodam że jest silikon. A nie chce walić za mocno młotkiem żeby nie potrzaskać obudowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v