Skocz do zawartości

Dym i swąd topionego plastiku z przodu MTZ 820


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj odpaliłem swojego 820, wyjechałem z wiaty a tu zaraz po przejechaniu kilku metrów poczułem smród spalenizny i dymienie. Wyłączyłem ciągnik i za chwile odłączyłem akumulator tym przyciskiem z tyłu - dopiero wtedy dymienie ustało. Smród pochodzi z plastikowego kwadratu czarnego umieszczonego na metalowej płytce z przodu ciągnika przed chłodnicą. Wychodzą z niego jakieś trzy kable i jest jeden bezpiecznik mały jak w aucie. Co to jest w ogóle i do czego służy? Co się mogło stopić /zepsuć i dlaczego?  Nie wiem czy te kable nie uszkodziło i czy one wchodzą na wtyk do tego prebrazowatelia napriażenia? Czy mógłby się zapalić ciągnik?

Edytowane przez rbit
Opublikowano (edytowane)

Dziwne, że to się zaczęło topić - wczoraj to odkręciłem i nic nie było poluzowane ani kable ani samo mocowanie radiatora do metalowego słupka. Bezpiecznik przy tym regulatorze był przepalony to nie powinno to jakoś zabezpieczyć sam regulator ? Same kable i ta wtyczka wyglądają na dobre - nieprzytopione w ogóle. Czy jest możliwość, że jak kupię nowy regulator to po podłączeniu i włączeniu masy akumulatora znowu  zacznie się  to samo? Jak teraz jest wykręcony to co by się działo jakbym zapalił ciągnik?

Edytowane przez rbit

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v