Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Cześć, tak jak w tytule. Mam od niedawna 512c i podczas przełączania rewersu słuchać puknięcie w skrzyni. Czy to normalne? Nie szarpie, nie zgrzyta tylko po prawie każdym naciśnięciu guzika słychać stuk w skrzyni. Ktoś przerabiał może temat?

Edytowane przez areczek00095
Opublikowano

A seria 500 po mimo eh rewersu bez sprzęgła nie ma potrzeby być zatrzymaną do zera żeby ten stuk był jak najmniejszy, najcichszy?

W 300 jak jeszcze się toczy to potrafi być ten stuk denerwujący. Ale przy zatrzymaniu jest delikatny. 

Opublikowano
14 godzin temu, JD1052 napisał:

Seria 300 ma rewers na synchronizatorze a 500 na mokrych sprzęgłach... A sprzęgło i tak w 500 trzeba wcisnąć

Dokladnie tak, tylko skąd ten stuk? Zużycie trybów przesuwki?

Opublikowano
9 godzin temu, Rowan napisał:

Jakiej przesówki? Jak Ty pytasz o 500-tke, a tam kosze tylko zamienia, nic sie nie przesówa. Przynajmniej przy zmianie kierunku jazdy.

Więc skąd ten odgłos?

Opublikowano
2 godziny temu, Rowan napisał:

Skrzynia w drugą strone zaczyna ciągnąć, luzy na trybach, łożyskach, ataku, to wszystko sie na to składa.

Skrzynia wtedy stoi, bo odgłos jest tylko przy wciśniętym sprzęgle i przełączeniu przycisku rewersu.

Opublikowano

Pewnie w ogóle nie ogarnia zasady pracy tej skrzyni, nie wie że sprzęgło głównie jest z tyłu, a jeszcze dodatkowo sprzęgła od jazdy do tyłu GF są części Powershift.

Opublikowano
12 godzin temu, Rowan napisał:

Myślisz, że jak wciśniesz sprzęgło to skrzynia w 500-tce staje?😀

Moze źle się wyraziłem bo bardziej chodziło mi o cały ciągnik niż skrzynie, bo po odpaleniu, nie ruszając z miejsca też co nieco słychać, więc pewnie tak jak mówisz. Wszystko składa się na jeden luz. 

 

6 godzin temu, JD1052 napisał:

Pewnie w ogóle nie ogarnia zasady pracy tej skrzyni, nie wie że sprzęgło głównie jest z tyłu, a jeszcze dodatkowo sprzęgła od jazdy do tyłu GF są części Powershift.

Nie każdy jest takim wszystkowiedzącym jak Ty Geniuszu 😆

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v