Kuczyniak

Massey 8110 biegi problem

Polecane posty

Kuczyniak    1

Mf 8110 problem tkwi w tym że jest:

- problem z biegami czasami ciężko jest wbić bieg ale to jeszcze nie jest takie męczące jak:

 jadę drogą wjeżdżam na rondo zmieniam bieg na mniejszy puszczam sprzęgło a on stoi na środku ronda i nie chce ruszyć a bieg wbity wbijam inny też stoi dopiero jak zgasze i odpalę biegi działają mialem tak już kilka razy niebezpieczne jeżdżąc w mieście jaka może być przyczyna ? Albo z rana jak odpalę Mf chce wbić bieg ciągnik stoi muszę zgasić i odpalić, ciągnikiem dopiero można jechać i tak za każdym razem 

Bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Wydaję mi się że gubi ciśnienie na skrzyni i nie ruszy.Trzeb by pomierzyć ciśnienia wtedy bedziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    451

Te kolegi problemy z innych tematów to w różnych ciągnikach? 

Bo jak nie, to łatwiej rozwiązać problem opisując w jednym temacie, bo poroblem pewnie tkwi w tym samym, bo chyba wszystko jest sterowane ciśnieniem oleju

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Na jeden wątek odpisałem ale jak zobaczyłem inne to ci powiem sprawdź ciśnienie na 17 bar bo zapewne coś nie halo jest bo nie działa ci wszystko co obsługuje niskie ciśnienie zapewne zapomniałeś wspomnieć o słabym wspomaganiu. Jak się mylę to wyczyść trójdział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
3 godziny temu, hardkor113 napisał:

Wydaję mi się że gubi ciśnienie na skrzyni i nie ruszy.Trzeb by pomierzyć ciśnienia wtedy bedziesz wiedział

Jakoś jeździ ale wariuje czasami heh, jak sprawdzić te ciśnienie ? Jestem zielony ale nie odpuszczam i próbuje sam 

3 godziny temu, Alchemik napisał:

Te kolegi problemy z innych tematów to w różnych ciągnikach? 

Bo jak nie, to łatwiej rozwiązać problem opisując w jednym temacie, bo poroblem pewnie tkwi w tym samym, bo chyba wszystko jest sterowane ciśnieniem oleju

Nie to jest w jednym ciągniku kiedyś wstawiłem post wszystko razem to nie było takich pomocnych odpowiedzi i postanowiłem ze spróbuje tak osobno heh wpinałem urządzenie pod gniazdo z tylu to mam 160 bar cieśnina 

2 godziny temu, hardkor113 napisał:

Skąd jesteś mam mechanika dobrego.Tylko trzeba do niego maszynę dowieźć

Zachodniopomorskie, Kołobrzeg 

a mechanik skąd ?

2 godziny temu, sznajdik napisał:

Na jeden wątek odpisałem ale jak zobaczyłem inne to ci powiem sprawdź ciśnienie na 17 bar bo zapewne coś nie halo jest bo nie działa ci wszystko co obsługuje niskie ciśnienie zapewne zapomniałeś wspomnieć o słabym wspomaganiu. Jak się mylę to wyczyść trójdział

Sprawdzałem ciśnienie z tylu pod gniazdo podpiąłem urządzenie i ma 160bar. Tak wspomaganie też jest słabe cały czas kierownica się kręci i jak się jedzie po drodze to trzeba co chwile kontrować bo ciezko chodzi.

o co chodzi z tym trójdziałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18


Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No tak jeżeli na tyłku jest już słabe ciśnienie to na drugiej sekcji gdzie pomiar nie został zrobiony jest też spory ubytek wartości ciśnienia. To że pompa do śmietnika to już wiemy ale czy coś się nie przyczyniło do jej wykończenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
15 godzin temu, hardkor113 napisał:

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18

 

Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

 

Tak właśnie czasami jak jest rozgrzany i jadę i skręcę kołami na maksa na podwórku bo chce zawrócić to ciągnik staje w miejscu muszę zgasić i odpalić od nowa to jest wina pompy ? 

9 godzin temu, sznajdik napisał:

No tak jeżeli na tyłku jest już słabe ciśnienie to na drugiej sekcji gdzie pomiar nie został zrobiony jest też spory ubytek wartości ciśnienia. To że pompa do śmietnika to już wiemy ale czy coś się nie przyczyniło do jej wykończenia?

Co mogło się przyczynić dawałem do mechanika takiego nie ciekawego i mówił że wymieniał w pompie te tryby tak zwane serce bo były starte zębatki niby czyli mnie oszukał i nic nie robił ? 

15 godzin temu, hardkor113 napisał:

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18

 

Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

 

A jak ten zawór wyglada mogę prosić o zdjęcie ? On nie znajduje się czasem pod ciągnikiem pod prawym tylnim kołem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

To wina pompy Hamulce normalne masz? A co do zebatek to nic nie da bo w pompie się wyciera głownie obudowa

Przynajmniej tak mi się wydaję bo obudowa jest aluminiowa

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
17 minut temu, hardkor113 napisał:

To wina pompy Hamulce normalne masz? A co do zebatek to nic nie da bo w pompie się wyciera głownie obudowa

Przynajmniej tak mi się wydaję bo obudowa jest aluminiowa

 

Czyli pompa jest do regeneracji czy do wymiany ? Zna ktoś może mechanika z zachodniopomorskie co by to ogarnął 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
4 minuty temu, hardkor113 napisał:

Raczej do wymiany.Mi się wydaję że nikt takich pomp nie regeneruje

Jak ta pompa się oryginalnie nazywa bo tam są dwie chyba tak wewnętrzna i zewnętrzna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Ja mam 6170 u mnie jest jedna tylko ma dwie sekcje na skrzynie i na hydraulike.U ciebie niewiem jak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
3 minuty temu, hardkor113 napisał:

Ja mam 6170 u mnie jest jedna tylko ma dwie sekcje na skrzynie i na hydraulike.U ciebie niewiem jak jest

Hm okej dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Dobra pytanie czy ta pompa nie padła od opiłków z tarcz nawet jak ją ożywił jakoś cudownie to ona znów padła jak są opiłki w układzie i problemy z elektrozaworami itd. Jak trafił do jakiegoś guru od łursusów czy innego dziadostwa to nawet nie wie z czym ma doczynienia i co ma sprawdzić jak jest taka objawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuczyniak    1
Dnia 24.01.2022 o 18:27, hardkor113 napisał:

Skąd jesteś mam mechanika dobrego.Tylko trzeba do niego maszynę dowieźć

Zachodniopomorskie Kołobrzeg , skąd ten mechanik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam 
      Temat w wątku o MF bo  z tego co się orientowałem to w niektórych modelach też występowały.
      Stoję przed dylematem.
      W ładowarce JCB 525b mam silnik perkins a4.236, który już kończy żywot. 
      Krótko mówiąc bierze olej i dmucha każdym możliwym otworem. 
      I teraz w grę wchodzą 2 rozwiązania. 
      Pierwsze to wyremontować silnik kapitalnie i tutaj pytanie czy ktoś robił taki silnik ostatnio, poleci jakiś zakład i jak to cenowo wygląda?
      Druga to kupić loteryjnie jakiś używany z niej maszyny, kombajnu. Tutaj się zastanawiam czy nie będzie problemu z przełożeniem, mocowaniem itd. No i oczywiście nigdy nie ma  gwarancji że taki silnik jest sprawny. 
      Pomoże ktoś w temacie, może ma też taki silnik do sprzedania?
       
      Zachęcam do dyskusji
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Kubos43
      Cześć, co myślicie o modelu 5709m, stoję przed zakupem nowego ciągnika i potrzebuje opinii o nich 
      czy spotkaliście jakieś wady i minusy? 
      jakieś mocne plusy tych ciągników? 
      Ciągnik miałby być na dyna4 jako główny na gospodarstwo do 40 hektarów, gleby średnie, maszyny do uprawy 3 metrowe gruber,  agregat uprawosiewny itp. 
    • Przez lilili2020
      Witam chciałabym się zapytać czy może ktoś orientuje się dlaczego nie rozlacza się przedni napęd w Mf 3670 ,sytuacja nastąpiła nagle. Bardzo proszę o pomoc 
    • Przez Tomek04
      Poszukuję osoby która by się podjeła naprawy sterownika w Massey Ferguson 6120 jest to autotronic 2 z tego co wiem i najlepiej woj.Lubelskie.
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj