Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie mam problem z Deutz fahr agrotron 6.15 mianowicie zgasilem w garaży kilka dni temu dziś chce wyjechać silnik odpala traktor nie jedzie. 

Rewers klika tyl przód ale nie słychać żadnego odgłosu w skrzyni cisza biegi wchodzą bez sprzegla nawet a traktor stoi półbiegi zatrzymały się na H i zero reakcji. 

Normalnie to sie wsiadało odpaliło wcisnęło sprzęgło półbiegi restowały sie do L wrzucałem bieg i traktor ruszał teraz jest cisza w skrzyni nic nie słuchać.. 

Co to może być za problem na ekranie jedyne co sie świeci to polbieg na H i N żadnego innego komunikatu błędu nie widzę... Co sie mogło stać??? Co robić z tym złomem :////

Edytowane przez Case5130speed
Opublikowano

Na ta chwile sprawa wyglada tak że go właśnie odpaliłem i na pełzających stara sie jechać tylko do przodu i półbiegi literki przeskakują i idzie wyczuć ze w skrzyni też sie coś zmienia... 😒 

A na słupku dalej pali sie N. Wszystko inne działa poza jazdą.  Jedynie co na pełzających do przodu pomału jedzie... 

 

Ehh 

Opublikowano

Zapal go i za chwile zgas ale jak bedziesz gasil to nim zatrzyma sie silnik znowu zapal ale dodaj duzo gazu zeby zapalił na wysokich obrotach .Jeździłem takim agrotronem co po zniknieciu biegów taka operacja mu pomagała i wszystko wracalo .

Opublikowano

Niestety ten przypadek jest inni i taka operacja powtórzona kilka razy niestety nie pomaga dalej stoi w miejscu. Półbiegi literki przeskakują mozna ale w skrzyni jakby cisza no i co najważniej nie słuchać rewersu jak bylo dobrze to po przełączeniu tyl przód było słychać w skrzyni jakąś reakcje a teraz jest cisza. Jedynie na pełzających do przodu usiłuje jechać ale N nie gaśnie caly czas sie sieci N.. 😒 

Opublikowano

Strzałki działają tzn jak dam do przodu to się świeci do przodu jak dam do tyłu to się świecić do tyłu ale na pełzających jedynie do przodu pomału jedzie bez różnic w którą stronę jest rewers strzalka może palić się do tyłu a on jedynie próbuje jechać do przodu.. Tak jakby rewers jedynie zmieniał sie na ekranie w postaci strzałek a w skrzyni nic sie nie zmienia... 

Opublikowano

weź nagraj film

Czekaj kufa bo ja z choroby dopiero co zrozumiałem 🤣

Weź młotek idź z prawej strony ciągnika, i zobaczysz taka dziwną dźwignie z e sprężynami od super reduktora. Użyj młotka do wbicia zakresu i tyle 😀

Jak się nie używa reduktora i się go po kilku latach włączy to tak jest że nie jedzie.

Opublikowano

Jeszcze raz napisze od początku. 

Traktor wjechał do garażu normalnie bez żadnego problemu stal kilka dni po ponowym uruchomieniu na słupku świeci sie N początkowo półbiegi stały na H teraz jest możliwość ich zmiany i słuchać że po włączeniu S silnik lekko przydusza czyli jakiś ruch sie tam dzieje w skrzyni ale traktor dalej stoi w miejscu można włączać biegi bez sprzegla nie ma żadnego oporu. Przełączanie rewersem zmienia jedynie strzałki kierunku jazdy nie zmienia bo traktor na biegach pełzających do przodu dojechał do ściany i sie zatrzymał do tylu nie chce jechać i nie slychac w skrzyni żeby rewers ją przełączał. Na biegach normalnych nie rusza z miejsca świeci sie jedynie N 

Jak odpiąłem kostke z pedału sprzegla tam z pompki od razu wyświetla komunikat na słupku że coś jest nie halo podpinam komunikat gaśnie traktor dalej jak stal tak stoi. Odpiąłem tez kostke z tych dwóch "czujników" na konsoli wybieraka biegów i wyświetlił błąd po podłączeniu kostki błąd przestał sie wyświetlać czyli wyświetlacz w słupku działa na tyle żeby wyświetlać komunikaty o błędach tyle tylko ze w ty przypadku nie wyświetla niz poza N ciągle no i wiadomo ze półbiegi chodzą jak zmieniam tak samo kierynki jazdy rowniez sa wyświetlane.. Aaa i tak jak pisałeś tak zrobiłem ale akurat nie bylo czego przywracać do zakresu bo wajcha pod spodem była cofnięta od tego reduktora... No juz nie mam pojęcia co mu dolega... 

Opublikowano

ogólnie jest kilka przyczyn zachowania się skrzyni tak jak u ciebie

jak już wspomniałem wcześniej łączniki N

rozpięty reduktor (co dziwne wielokrotnie tak było, żadnego błędu ciągnik nie jedzie)

pęknięty wałek napędu skrzyni (rzadko się zdarza bo to 7200)

hmm  sprawdzałeś czy ci zaworu z płyty nie wyrwało?

jak nie to trzeba będzie przyjechać na miejsce i uruchomić

 

Opublikowano (edytowane)

Jedno co udało mi się zweryfikować to to że zawory w płycie siedzą na swoim miejscu tylko że oleju tam pełno jak sie odpali to leje się po tych zaworach olej ciurkiem nie wiem czy to tak powinno być? 

Normalnie wziąć zapałkę i spalić to zielone gówno... 😒 

 

Edytowane przez Case5130speed
Opublikowano

Wstyd się przyznać ale powodem całej awarii była lekko wysunięta wtyczka z kostki na pompie hydraulicznej.. Kolega przyjechał popatrzył docisnął wtyk i traktor chodzi 🙉 temat do zamknięcia dzięki za każdą chęć pomocy 

Opublikowano

Ty dziwna sprawa bo na pompie nie ma nic żadnego czujnika. Jedynie pod pompą jest czujnik temperatury, a na napędzie czujnik n-Mot czyli obrotów silnika dla skrzyni. Co ciekawsze jak byś miał wysuniętą wtyczkę z niego świecił by błąd (chyba, że jest czujnik uszkodzony i nie daje sygnału ale obwody trzyma) ale...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v