-
Podobna zawartość
-
Przez krzysztofwyp17
Witam, mam problem w niedwno zakupionym ciągniku Same Dorado 86. Otóż wywala mi błąd T94, do tego zaświeca się kontrolka Stop wraz z sygnałem dźwiękowym, poza tym ciągnikiem można normalnie pracować. Przeszukałem forum ale jedyną informacje jaką udalo mi się uzyskać to że jest to błąd z zakresu skrzyni biegów jednakże nie wiem jaki dokładnie, czy posiada może ktoś rozpiskę kodów błędów do tego bądź pokrewnego modelu ? Byłbym bardzo wdzięczny.
Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
-
Przez AGEPOWER
Witam,
jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
Zapraszam do zadawania pytań.
-
Przez peewee1984
Witam. Mam problem z tym ciągnikiem, przestało działać sprzęgło. Bieg można włączyć, rewers działa, ale jak sprzęgło wcisne to ciągnik dalej jedzie. Półbiegi działają, wom i blokady również. Na słupku nie wyświetla żadnego błędu. Po odpięciu wtyczki od elektrozaworu sprzęgła pojawia się błąd 76 więc jakaś komunikacja z centralka jest. Sprawdzałem napięcie na tej wtyczce ale pokazuje 0 voltów, jedynie przy włączeniu zapłonu na chwilę pojawia się 12v i zaraz spada do zera. Co mu może dolegać? Niedawno był rozpolowiany bo padło łożysko w skrzyni, ale po złożeniu wszystko działało przez jakiś czas. Problem pojawił się nagle, podczas pracy
-
Przez Ekek