Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

O ile dobrze kojarzę , to w tym silniku nie ma pompki zasilającej , jest jedynie pompka ręczna która pełni funkcję zaworu zwrotnego. Przed rozruchem zacznij od przepompowania paliwa  - aż do oporu. Bywa ,że pompka ulega uszkodzeniu i paliwo cofa się . Oczywiście może być wiele innych przyczyn - wadliwa świeca płomieniowa , słaba kompresja .

Opublikowano

Zacznij od prostych rzeczy, pompka, świeca płomieniowa, w niektórych modelach przy odpalaniu na zimno powinno się wyciągnąć cięgno gaszenia do połowy, pózniej wtryskiwacze do sprawdzenia.

Opublikowano
19 godzin temu, jaco512 napisał:

Zacznij od prostych rzeczy, pompka, świeca płomieniowa, w niektórych modelach przy odpalaniu na zimno powinno się wyciągnąć cięgno gaszenia do połowy, pózniej wtryskiwacze do sprawdzenia.

Właśnie słuchaj przed rozruchem przepompowalem go do oporu kręcił z 15 s nie odpalił wyszedłem  jeszcze raz go przepompować ale przy odpalaniu po podgrzaniu świecy wyciągnąłem lekko dźwignie od gaszenia do połowy może i zakręcił kilka razy i złapał  to może tak jak mówisz to może być przyczyną bo jak jest ciepło na dworze to pali normalnie 

Opublikowano

Panowie u mnie ta sama akcja , bateria dobra  , świeca płomieniowa działa a mój 685xl przy 0 stopni 3 próby i nic , dopiero gdy go trzydziestka pociągnąłem odrazu zapalił dosłownie tylko puściłem sprzęgło czy założyć mu zaworek zwrotny czy elektryczna pompkę ? 

Opublikowano

Ok , bo myślałem by mu ciśnienie sprężania zmierzyć , chodź na 50godzin pracy dolewam mu 1l oleju może 1,5l  0racuje jako główny na 20h .

Czyli zaworek powinien załatwić sprawę . 

Spróbuję jutro mu założyć i dam znać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v