Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

To coś nie tak chyba porównujesz. Bestrym z miękką osią i kabiną, przedni tuż, skrzynia 24x24 opony 480 i 600 idzie ogarnąć za około 300 netto. Wklejałem tu linki w grudniu. Do claasa czy valtry trzeba około 40-50’tys dołożyć. 
Chociaż napisz jakie modele porównujesz ? 
 

 

w podstawie jest praktycznie to samo wszędzie. Chyba że mówimy o fendt. Tam jest inna podstawa 

Myślisz że w fendt az tak mocna podstawa? Nie porównywałem do innych ale może trochę bardziej wyposażony jest od innych ale nie za dużo 

Opublikowano
1 godzinę temu, Badwolf napisał(a):

Jakie macie wyceny na polskie lafowacze do case/steyr czy Deutz fahr? Chodzi mi o ładowacz 1600 kg

Pisałem wcześniej, sprawdzony u znajomego hydrospaw jakieś 18-19k netto ładowacz z uchwytami. Inni bardziej popularni u dealerów ceny zaczynają się od 24k netto, mówie o tych o udźwigu 1,5-2t i wysokości podnoszenia ok 4m

Opublikowano
6 minut temu, skywalker89 napisał(a):

Pisałem wcześniej, sprawdzony u znajomego hydrospaw jakieś 18-19k netto ładowacz z uchwytami. Inni bardziej popularni u dealerów ceny zaczynają się od 24k netto, mówie o tych o udźwigu 1,5-2t i wysokości podnoszenia ok 4m

Kwestia jest taka czy diler będzie go chciał założyć. Dla przykładu w Nh powiedzieli mi że z polskich zakładają hydramet, do nowych ciągników 

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, kamil18fmr napisał(a):

Ludziska podpowiedzcie:

Arion 430 2025r wersja first claas

czy

Valtra G105 2024 hitech

 

 

Sprawdź, tylko obowiązuje do końca stycznia, ile zapłacisz za pełną nawigację oryginalną CLAAS na sygnale 2 cm. Możesz się pozytywnie zaskoczyć. 

Edytowane przez shreck
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Badwolf napisał(a):

Kwestia jest taka czy diler będzie go chciał założyć. Dla przykładu w Nh powiedzieli mi że z polskich zakładają hydramet, do nowych ciągników 

Zależy jaki to tur ma być, jeżeli na linki to z tego co wiem to zakładanie odbywa się w taki sposób, że przyjezdza wybrana firma od ładowacza i zaklada na hali u dealera tylko, tak samo może się to odbyć u Ciebie na wiacie na przyklad. Wszędzie układy są to podejrzewam że dilerzy jakiś tam dodatkowy odsypik mają za to że np tylko tego zakładają i niech nie pier..Olą że jakiś inny zły bo będzie pękał czy co

Edytowane przez skywalker89
Opublikowano
Godzinę temu, dandos napisał(a):

Uważam, że różnica nie jest tak duża, aby na tyle przekładała się na cenę.

Ale wykonanie poszczególnych elementów jest dużo lepsze niż w innych markach to bez dwóch zdań 

Opublikowano
17 godzin temu, kamil18fmr napisał(a):

Ludziska podpowiedzcie:

Arion 430 2025r wersja first claas

czy

Valtra G105 2024 hitech

Valtra w papierach ma większy rozstaw osi o 2,5 cm i DMC  9500kg. Do tego ma podłokietnik w fotelu

Arion z kolei ma masę własną o jakieś 300 kg większą niż valtra, alde dmc 9000kg. Wizualnie sprawia wrażenie większego od valtry mimo gorszych wartości.

Obydwa modele z amort osi bez tuza, Cena bardzo podobna. Opony 600/480 w claasie wyglądają ok, z kolei w valtrze trochę wizualnie za duże. skrzynie hexashift z jednej fabryki, silniki odpowiednio FPT i Sisu. Valtra ma ledy, claas halogeny

Obydwa pod chińską navi FJdynamics lub Sveaverken

Co mi się w claasie nie podoba to wysoki joystik i niski podłokietnik co powoduje, że nie można podpierać ręki trzymając ją na joystiku

Claas pewnie tańszy w serwisowaniu no i ten rozkład masy 50/50

 

Ja osobiście jak szukałem to oglądałem JD 6M, MF 5S z CNH Vestruma, i Claasa 

i według mojej opinii ten Claas słabo wykonany w środku, a druga sprawa znajomy ma i mówił,że drugi raz by go nie kupił

Vestrum odpadł,bo bałem się tej przekładni ActivDrive jeszcze niesprawdzona i nie wiadomo jak to będzie chodzić, i wybór padł na MF 5S. Chociaż miałem okazję jeździć Valtrą G to ona taka właśnie plastikowa trochę, choć właściciel chwalił i zadowolony

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, skywalker89 napisał(a):

Zależy jaki to tur ma być, jeżeli na linki to z tego co wiem to zakładanie odbywa się w taki sposób, że przyjezdza wybrana firma od ładowacza i zaklada na hali u dealera tylko, tak samo może się to odbyć u Ciebie na wiacie na przyklad. Wszędzie układy są to podejrzewam że dilerzy jakiś tam dodatkowy odsypik mają za to że np tylko tego zakładają i niech nie pier..Olą że jakiś inny zły bo będzie pękał czy co

Np w valtra na dolnymslasku tak robią jak piszesz, ale za to Deutz np. sam montuje u siebie swoimi mechanikami. Wiem bo znajomy tam robi. Montują wtedy sanarol albo metal technik. Jak byłem tam u nich to mieli nawet na placu te ladwacze.

Edytowane przez Badwolf
Opublikowano

Większą abstrakcją jest to, że pod orginalny joystick z elektrozaworami można podpiąć tylko orginalny ładowacz, jeszcze się nie spotkałem, żeby dealer założył polski w taki sposób

Opublikowano
10 godzin temu, kamil18fmr napisał(a):

Ceny NH nie są już tak konkurencyjne jak 6 lat temu kiedy brałem swojego t6 155 dynamic. Przyznam, że jakość wykonania tego ciągnika jest stosunkowo marna i prześladują go ciągłe problemy techniczne. Teraz też porównywałem ofertę na Vestruma czy T5 DC to ceny są o ok 30 netto wyższe niż claas czy valtra. Jedyne co mnie zaskoczyło w NH to cena fabrycznej navi z kontrolą sekcji, zmiennym dawkowaniem i isobusem za 36 netto (JFDynamics czy sveaverken 25-30 tys w takim wyposażeniu)

dalej cnh jest tańsze 30-40tys. Dodatkowy plus że możesz dodadać pojedyncza rzecz z konfiguratora. 

mf 5s jeżdziłem ostatnio na placu z fabrycznym turem i muszę przyznać że przebija to resztę reszte marek. Mocno scieta maska robi robota. 

Opublikowano
Godzinę temu, kibix napisał(a):

dalej cnh jest tańsze 30-40tys. Dodatkowy plus że możesz dodadać pojedyncza rzecz z konfiguratora. 

mf 5s jeżdziłem ostatnio na placu z fabrycznym turem i muszę przyznać że przebija to resztę reszte marek. Mocno scieta maska robi robota. 

W moim regionie Vestrumi T5 DC z fabrycznym navi wychodzą ok 400 netto na zamówienie (oś, bez tuz, opony 600) Arion 430 w takiej wersji wychodzi 375 netto

Opublikowano
3 godziny temu, krzychu121 napisał(a):

Massey coraz lepsze ofert daje. Czyżby jednak nie warto było się szarpać z państwem K i od razu wymienić ciągnik. Siła yt widać zrobiła swoje i sprzedaż przysiadła 

Pisałem o tym to się śmieli.

Opublikowano (edytowane)

Jak to poszło w internet to wszędzie to jest,nie takie firmy wszystko usówali i nadal to jest.

Nawet u tych yutuberów ze się łączo z tymi osobami a tych filmów setki.

No bo opinie google to wiadomo.

Edytowane przez Strongman
Opublikowano
Godzinę temu, kamil18fmr napisał(a):

W moim regionie Vestrumi T5 DC z fabrycznym navi wychodzą ok 400 netto na zamówienie (oś, bez tuz, opony 600) Arion 430 w takiej wersji wychodzi 375 netto

To albo chcą na tobie dobrze zarobić albo fabryczna navi w case to 100 tys 

Opublikowano
19 minut temu, krzychu121 napisał(a):

To albo chcą na tobie dobrze zarobić albo fabryczna navi w case to 100 tys 

Fabryczna navi w cnh teraz ok 36 netto. Chińska konkurencja zrobiła swoje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v