Skocz do zawartości

Case 5150 hydraulika wspomaganie kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim Case 5150 niedawno założyłem ładowacz czołowy rozdzielacz z LS   zauważyłem ,że przy skręcaniu kołami pompa bardzo mocno zwiększa swój wydatek aż hałasuje kiedy w czasie skręcania używam ładowacz wszystko w porządku a kiedy nie słychać jak ciśnienie przelatuje przez rozdzielacz od tura aż wąż zasilający się napina. Dodam ,że kostke power boyed dorabiałem sam.  Czy to normalne? Gdzie szukać przyczyny takiego zachowania ?

IMG_20211223_212806.jpg

Opublikowano

Ładowacz w takim ciągniku wpinaliśmy kiedyś "szeregowo" do tylnych EHR przy pompie i z tego co pamiętam do przyłącza LS były potrzebne trójniki z kulką tzn. że zależnie od tego z ktorej strony przyjdzie wyższe ciśnienie to ten element przestereuje pompę. Jesteś pewien, że masz wszystko dobrze podłączone? 

Tak BTW to w przewodzie ciśnieniowym będziesz miał tzw. ciśnienie oczekiwania czyli jak nic nie używasz to w tym ciągniku jest jakies 35 do 40 bar o ile dobrze pamiętam.

  • Thanks 1
Opublikowano
1 godzinę temu, PRIMO napisał:

Cena kosmos a wiertarka i tokarka zrobi to za kilkadziesiąt złotych , na eBay są dostępne dorabiane w taki sam sposób jak ja to zrobiłem , tylko zastanawiam się gdzie popełniłem błąd może zły zawór albo coś w ciągniku może być nie tak 

 

1 godzinę temu, Dawid1146 napisał:

Ładowacz w takim ciągniku wpinaliśmy kiedyś "szeregowo" do tylnych EHR przy pompie i z tego co pamiętam do przyłącza LS były potrzebne trójniki z kulką tzn. że zależnie od tego z ktorej strony przyjdzie wyższe ciśnienie to ten element przestereuje pompę. Jesteś pewien, że masz wszystko dobrze podłączone? 

Tak BTW to w przewodzie ciśnieniowym będziesz miał tzw. ciśnienie oczekiwania czyli jak nic nie używasz to w tym ciągniku jest jakies 35 do 40 bar o ile dobrze pamiętam.

Tak podłączone wszystko na 100% dobrze. Zamontowałem zawór zwrotny na LS żeby nie wracało mi ciśnienie na rozdzielacz tura, i ty właściwie domyślam się błędy ,że powinno być to rozwiązanie jakoś inaczej.                  Tak ciśnienie oczekujące jest tylko mocno wzrasta przy skręcaniu kołami   dziś zauważyłem,że dzieje się też tak kiedy zalacze tyle wyjścia olej pędzi na rozdzielacz od tura a wcześniej poprostu pompa nie podawała jeśli nie było odbiornika .

Opublikowano

To normalne bo masz podłączone to pod linie P kiedy przesterujesz wyjścia EHR czy kierownicę to na wyjściu ciśnienie wzrasta więc w tym wężu też wzrośnie stąd przewód się napina. 

  • Thanks 1
Opublikowano
6 godzin temu, Dawid1146 napisał:

To normalne bo masz podłączone to pod linie P kiedy przesterujesz wyjścia EHR czy kierownicę to na wyjściu ciśnienie wzrasta więc w tym wężu też wzrośnie stąd przewód się napina. 

 

5 godzin temu, peewee1984 napisał:

W którym dokładnie miejscu mam się tym wpiąć , jak to dokładnie rozwiązać, który wąż gdzie podłączyć ? 

Z góry wielkie dzięki

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v