Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zależy do czego jak do ciągłej pracy to lepiej dać wolny spływ , a jak do sporadycznej to nietrzeba (do samozbierającej taśmę mam na silnik napęd to bez wolnego spływu ale wiadomo że tylko na pryźmie używana )

Opublikowano

Teoretycznie , ale bardziej to zależy od obciążenia rozdzielacza i pompy , jak duży silnik jest , 

Ale do pracy ciągłej to lepiej dać na wolny spływ zawsze to mniejszy opór bo powrót nie idzie przez rozdzielacz który zawsze coś tam dławi , a przez to pompa i silnik ma lżej ,a i  olej się nie bedzie tak grzał .

Bo to cały czas ten silnik chodzi ?

  • Thanks 1
Opublikowano

Silnik 130obr/min, zapotrzebowanie to ok 30l/min przepływu, moc myślę że do 2 kW to już z zapasem. Maszyna tak jak pisałem 6h na dobę z czego silnik hydrauliczny będzie pracował z przerwami w sumie ok 30% tego czasu.

Opublikowano (edytowane)

Tak napędza taśmę do zbioru jabłek ale nie podbierak tylko podaje z podbieraka do kistena ok. 2 mb. Kisten uczepiony na wózku z tyłu (samoróbka ze snopowiązałki).

Przerwy dlatego są bo podjeżdża pod jabłoń zapina się otrząsarkę a dopiero póżniej jedzie zbieraczka.

Edytowane przez marian7k
Opublikowano

Ja bym zrobił wolny spływ ,przecież gdzies musi być korek  żeby wkręcić końcóke ,pare złotych i wygodna praca, bez obciążeń

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v