Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Pacjent to Zetor 10245. Podczas kończenia orki  zobaczyłem dym tzn parę wodna z odmy . Przed wyjazdem w pole było trochę mało wody dolałem i skontrolowalem olej .Było go jakby więcej . Po skończeniu orki olej zrobił się lekko szary i wrócił normalny stan . 

I tu pytanie typowa awaria uszczelki pod głowicą czy może gorszy wariant uszczelnienie tulei . 

W pracy silnika nic się nie zmieniło ma moc i wogule .

Dodam że na zimnym silniku z odmy nie kopci a w chłodnicy nie ma bąbelków powietrza ani śladu oleju 

Obstawiam że dmuchło kanał olej- woda ale niech eksperci się wypowiedzą 

Screenshot_2021-11-14-19-27-37-686_com.miui.videoplayer.jpg

Opublikowano (edytowane)

problem jest taki że woda idzie do oleju ale nie ma przedmuchu ,więc tak jednak mogła pójść uszczelka pod głowicą albo pękła głowica ,szczerze to nie wiem jak to zdiagnozować jedyne co mi przychodzi do głowy to uszczelnić układ wodny i napić powietrza pod ciśnieniem jak będzie schodzić to znaczy że gdzieś jest przedmuch  ,a jeszcze obstawiasz uszczelnienia na tulei no tu wystarczy zdjąć miskę i patrzeć gdzie kapie 

Edytowane przez tomek1974
Opublikowano

A więc tak głowica zdjęta uszczelka wygląda ok nie widać przerwania przepaleń itp.

Po zdjęciu miski takie oto cudo się okazało .

Jest to pompa z wyważeniem silnika czy jakoś tak się to typowo nazywa .

I tu moje kolejne pytanie zdjęcie tego to zapewne dostanie się do pokrywy rozrządu i ustawienie tego na znaki 

Ktoś może ma informacje czy w województwie kujawsko pomorskim wielkopolskim łódzkim bądź mazowieckim jest zakład co można sprawdzić taka pompę ewentualnie zregenerować . ( pytam poza tematem wody w oleju ) 

Kolejne pytanie to czy kalkuluje się wymiana jednego zestawu naprawczego tzn tłok tuleja itd .

Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi 

 

IMG_20211117_122209.jpg

IMG_20211117_122144.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Czesc, przychodzę z pytaniem o wzmacniacz momentu w moim zetorze 8145. na zimnym wszystko wydaje sie być w porządku natomiast na rozgrzanym po wrzuceniu zająca ciągnik jakby lekko dostaje " kopa " ale nie dokońca i potem za chwilę sie załącza do końca. Czasem jak schodzę z obrotów to potrafi sam zrzucić na żółwia. Olej w skrzyni jest, śruba od regulacji pod schodkami rozkontrowana jakimś cudem. Mam plan ją lekko dokręcać o jakies pol obrotu i sprawdzać oczywiście na gorącym 
    • Przez Latashi
      Witam wszystkich, noszę się z zamiarem wymiany mojego Zetora 10045 na coś innego, zachodniego. Ale pojawiają się wątpliwości czy warto bo nie wiadomo co się kupi, a tu wiem co mam i co jest do naprawy ( trochę by się uzbierało, ale to w większości pierdoły, wyciek, elektryka, lakier, przedni napęd, hamulce i można by do skrzyni zajrzec bo jak się rozgrzeje to ślizga się na żołwiu) wszystko do ogarnięcia ale już trochę denerwuje że zawsze coś i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie. Jeżeli doszło by do wymiany to na pewno byłby komfort, być może lepsze wykonanie części zamiennych i na pewno młodszy, ale tak jak mówię czy warto. Podpowiedzcie coś bo sam nie wiem co robić. Pracuje na 20 hektarach jako główny traktor z pługiem obrotowym, agregatem uprawowo siewnym i talerzowka.
    • Przez rolkam72
      Witam. 
      Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone .
      Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być  
      Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 
      Zdjęcie bezpieczników poniżej .
      Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone .
      Dziękuję za każdą odpowiedź 

    • Przez damianhaczynski
      Witam wszystkich
      Mam taki problem gdyż ponieważ jadą swoim zetorem 8011 normalnie na 4 biegu przy zerowym obciążeniu, to jadący taki sam ciągnik wyprzedza mnie bez żadnego problemu. I teraz jest taki w tym wszystkim problem, że nie wiem o co chodzi,  na początku myślałem, że może mam włączonego tak zwanego żółwia, ale był on wyłączony. Po pewnym czasie też przyszło mi na myśl że to może być wina kół ponieważ w moim mam koła balonowe, ale myśląc nad tym dłużej stwierdziłem że nie jest to też przyczyna mojego problemu. I teraz pytanie do was w czym może być ten problem że mój ciągnik tak wolno się porusza, bo patrząc tak poglądowo instrukcja mówi że dany ciągnik powinien poruszać się z max prędkością 28km/h no a mój w przybliżeniu porusza się tak max do 23km/h. Macie może jakiś pomysł co jest przyczyną? 
    • Przez Kilus25
      Witam, mam problem z podnośnikiem w zts Zetor 16245, problem jest taki że podnosi tylko do pewnego momentu i przestaje.Filtry pozmieniane olej nowy tłok cylinder rozdzielacz chodzi dobrze.Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v