Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Dobre ma spalanie. Mój- mimo ,że pobiera trochę olej od wymiany do wymiany to nie kopci.😄

Na serio , to tak średnio. Posiada silnik o pojemności ponad 4,3 litra , trochę większy od Perkinsa 4 cyl i będzie wypadał gorzej. Z moich obserwacji ,orka pługiem zagonowym  4x35 - 10 litrów na godzinę ,na hektar( czasem dłużej gdy trudny teren). Przy innych lżejszych pracach spalanie spada do 8 litrów na godzinę, a ekstremalnie to tak koło 12 l/ h. Sprawdzałem spalanie katalogowe Case 4230 oraz Case Cx80 ( Perkins) - bardzo mała różnica.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano
11 godzin temu, andrzej78 napisał:

W przystawce przedniego napędu , pod korpusem tylnego mostu, bardziej po prawej stronie. A w czym rzecz?

 

A czy przypadkiem tam się nie znajduje elektrozawór od półbiega ? 

Muszę go znaleźć i podpiąć bo cały czas napęd działa 

Opublikowano

Elektrozawór od półbiegów jest w skrzyni biegów, kabelek do zaworu jest pomiędzy skrzynią i lewym zbiornikiem paliwa.Tak jak pisałem wyżej , od napędu jest pod korpusem tylnego mostu po prawej. Trzeba zacząć od sprawdzenia połączeń elektrycznych.

 

Opublikowano

Dzięki, za pomoc. Wystarczyło tylko przeczyścić alternator i obroty działają. 

Wczoraj  po krótkiej pracy napotkałem inny problem tym razem z hydrauliką. Gdy ustawię dźwignie nr 3 w połowie to dźwignia nr 2 wgl nie reaguje. Czemu nie działa wtedy? Gdy dam troszkę do przodu dźwignie nr 3 to dźwignia nr 2 działa ale strasznie nisko podnosi. Ktoś miał taki problem?

post-33168-0-95856300-1298910282.jpg

Foto z internetu jakby co.

Opublikowano

W mim ciagniku jest tak . Jeżeli dwignię regulacji siłowej ( 3) ustawię w pozycji "płycej " - do tyłu, to podnośnik podniesie trochę wyżej . Ruch dźwigni (3) oddziaływuje na mechanizm sterujący podośnika i zmienia się odległość pomiędzy trzpieniem a dźwignią na drążku skrętnym mocowania łącznika centralnego. Sprawdź czy coś nie blokuje ruchu dźwigni po prawej stronie podnośnika .

Opublikowano

To u mnie dźwignia regulacji siłowej działa odwrotnie niż wy mówicie, czyli jak dam do tyłu to podnosi wyżej, natomiast w pozycji środkowej wgl nie mogę ruszyć podnośnikiem, dźwignia podnośnika nie reaguje.

Opublikowano

Filtry nowe, zauważyłem też że nie ma pompki ręcznej ale to chyba nie problem. O jakie śruby i oczka chodzi? Dodam jeszcze że wydaje mi się że pali dużo ja na małą moc, Lekko przy przegazowaniu zadymi, ale nie zawsze, przeważnie jak zimny. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v