adam1968z

zetor 8045

Polecane posty

adam1968z    15

Witam co może być nie tak z zetorem 8045 . Jak odpalę ciągnik jest wszystko ok  gdy dostanie temperatury 50-60 st  to po dodaniu gazu słychać dziwne pukanie z tłumika przez 2-3 sek i wraca wszystko do normy popracuje znów na wolnych obrotach idalej to samo się dzieje pompa po regeneracij głowica to samo wtryski nowe założone i ustawione na 175bar w czerwcu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    82

a dymu nie wyrzuci wiecej jak zastuka? jak tak to cos z wtryskami moze byc np korpus wtryskiwacza pęknięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Może ciasno spasowane trzonki / za słabe sprężyny na zaworach i nie nadążają wracać i puka w pierwszym momencie zanim pojawi się większa ilość oleju z układu smarowania?

Od dawna się tak dzieje?  Na mocno rozgrzanym, jest jakaś różnica? 

Pod dużym obciążeniem też pojawia sie taki efekt? 

Może to dźwięk przy cięciu dawki przez regulator obrotów w pompie, w momencie jak dojdzie do wysokich obrotów i nie może się odrazu ustabilizować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1968z    15

pod dużym obciążeniem tego nie ma tak się dzieje jak go odpalę i złapie temperaturę ok 60st pochodzi z 5 mi no wolnych obrotach i po przygazowaniu pojawia się te pukanie przez 2-3 sek dodam że głowica po regeneracij razem z pompą paliwową mechanior sugeruje że się wtryskiwacz któryś zawiesza wtryski też nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Trzeba ustalić który to cylinder. 

( o ile to nie efekt falowania regulatora obrotów i wystepuje na losowych)

Podmienić po kolei wtryskiwacze na dobry/z innego ciagnika?

Spróbować polać wtryskiwacze wrzątkiem/ zimną wodą? 

Zdjąć kolektor wydechowy?

Obsłuchać stetoskopem?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Zwykła woda wskazała nie jedną uszkodzoną pompę wtryskową. 

Ale jak ktoś lubi przepłacać, to może być i magiczna woda, albo można wymienić pół silnika w ciemno.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj