Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy wie ktoś jak ustawić kat wtsykubw fahr m 66 oddałem pompę do naprawy i po zamontowaniu jej spowrotem nie odpala kręci biały dym idzie podejrzewam że źle ustawiony kat wtrysku nie za m się na tym za bardzo a mam jeszcze owies do skoszenia

Opublikowano

Jaka znowu woda...

Jak ustawisz zbyt wczesny kąt to wtedy wali białą chmurę jak przy wyborze nowego Papieża. Dodatkowo jak będzie to ustawienie bardzo spierniczone to albo wcale nie załapie tylko będzie kręcił i walił białym dymem lub załapie, ale będzie ledwo co chodził i na obroty nie wejdzie. Mowa tu oczywiście o mocno przestawionym zapłonie, a po tym co opisuje to wszystko się zgadza patrząc na objawy.

Opublikowano

Silnik jest chłodzony powietrzem więc woda odpada pompa jest mocowana poprzez dystans do silnika ale od strony walka jest koło zebate na klin i tam się jakoś reguluje kat wtrysku żeby przestawić trzeba za każdym razem wyjąć pompę i wlo, yc o jeden za ej dużo kombinacji a ja niestety nie mam na to czasu ale dzięki za podpowiedz

Opublikowano
10 godzin temu, Kuman1985851 napisał:

Silnik jest chłodzony powietrzem więc woda odpada pompa jest mocowana poprzez dystans do silnika ale od strony walka jest koło zebate na klin i tam się jakoś reguluje kat wtrysku żeby przestawić trzeba za każdym razem wyjąć pompę i wlo, yc o jeden za ej dużo kombinacji a ja niestety nie mam na to czasu ale dzięki za podpowiedz

to po kiego "ch...." za przeroszeniem piszesz post skoro nie masz czasu na to ?

Opublikowano

Nie mam czasu sprawdzać bo każdorazowe zdjęcie i przełożenie o żabek trwa ok 1h a może ktoś wie jak to ustawić i nie będę musiał spędzić przy tym tygodnia i co chwilę wyjmować przestawiać o żabek skręcać odpowietrzać i probowac

Opublikowano

Nie mam czasu sprawdzać bo każdorazowe zdjęcie i przełożenie o żabek trwa ok 1h a może ktoś wie jak to ustawić i nie będę musiał spędzić przy tym tygodnia i co chwilę wyjmować przestawiać o żabek skręcać odpowietrzać i probowac

Może jesteś chętny czy tylko je_yk masz ostry

Opublikowano
Dnia 17.08.2021 o 22:10, Lukasz3991 napisał:

Jaka znowu woda...

Jak ustawisz zbyt wczesny kąt to wtedy wali białą chmurę jak przy wyborze nowego Papieża. Dodatkowo jak będzie to ustawienie bardzo spierniczone to albo wcale nie załapie tylko będzie kręcił i walił białym dymem lub załapie, ale będzie ledwo co chodził i na obroty nie wejdzie. Mowa tu oczywiście o mocno przestawionym zapłonie, a po tym co opisuje to wszystko się zgadza patrząc na objawy.

Woda w paliwie , kiedyś tak miałem jeden ciągnik przepalił a drugi zgasł ... a na biało walił dym 

 

Opublikowano
16 godzin temu, Kuman1985851 napisał:

Nie mam czasu sprawdzać bo każdorazowe zdjęcie i przełożenie o żabek trwa ok 1h a może ktoś wie jak to ustawić i nie będę musiał spędzić przy tym tygodnia i co chwilę wyjmować przestawiać o żabek skręcać odpowietrzać i probowac

Może jesteś chętny czy tylko je_yk masz ostry

Czyli zgubiłeś się ze znakami ... czy wcale nie ma i można wkoło kręcić coś jak w bizonie , poszukaj w internecie , ale musiałbyś ustawić pierwszy tłok w GMP oba zawory zamknięte będą , pompę odpowietrzyć dać gaz do końca i kręcić nią i patrzeć kiedy da paliwo na wtrysk (przewody odkręcone) ją wtedy lekko cofnąć o jeden czy 2 ząbki zależy jak gęsto są by wtrysk był przed GMP 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v