Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym załozyć do swojego new hollanda 8060 chłodnice oleju hydraulicznego gdyż olej nagrzewa się zbyt mocno poprzez co hydraulika wolno chodzi i uszczelki dostają po d*pie. Przerabiał ktos taki temat? Jaka chłodnice można polecić? Najlepiej odrazu z wentylatorem bo nie można jej wstawić za badz przed chlodnica wody. Pozdro

Opublikowano

trzeba dobrac taka żeby nie dławiła , przepływu oleju i na mój rozum zamontowac na powrocie olejowym do zbiornika

dzieki temu , chłodnica nie bedzie poddawana wysokiemu cisnieniu 

Ale najwązniejsze jest żeby nie dławiła przepływu bo inaczej moga sie dziać cuda 

Opublikowano
2 godziny temu, V12 napisał:

trzeba dobrac taka żeby nie dławiła , przepływu oleju i na mój rozum zamontowac na powrocie olejowym do zbiornika

dzieki temu , chłodnica nie bedzie poddawana wysokiemu cisnieniu 

Ale najwązniejsze jest żeby nie dławiła przepływu bo inaczej moga sie dziać cuda 

Dokładnie, tylko na powrocie. Wtedy wszystko powinno grać.  Tylko nie wiem jaka zamontować 

Opublikowano (edytowane)

Wiem że od silnika ale jest tania i można zaryzykować i sprawdzić. Ponadto wentylator mozna ładnie załozyć i chłodnica się nie zalepi:p

Edytowane przez gustaww
Opublikowano
18 minut temu, gustaww napisał:

Wiem że od silnika ale jest tania i można zaryzykować i sprawdzić. Ponadto wentylator mozna ładnie załozyć i chłodnica się nie zalepi:p

W silniku jest raczej mniejsza pompa , obawiam sie o przeplyw , nie wiem czy w sw400 chlodnica jest pelno przeplywowa czy bocznikowa .wentylator mozna o jakiegosc samochodu elektryczny 

Opublikowano

przed pompą też ma takie ciśnienie? to raz, a chłodnica oleju nawet stricte hydrauliczna nie jest puszczona bezpośrednio za pompą tylko przez jakiś zawór bocznikowy.


przynajmniej u mnie tak jest w ciagniku.

Opublikowano
roni9411 napisał:

Wuec jak to zrobić wedlug ciebie?

W ciągniku hydraulika nie puszcza całego ciśnienia na chłodnice. jest tak jakby mały obieg na chłodnice. I tak bym to zrobił. wpiął trójnik za pompą, jedno wyjście na hydraulike, drugie zdławione na chłodnice i do spływu. tam gorący miesza się że schłodzonym i jest git.


na logikę: przebiegnij przez kurtynę wodną, a przejdź przez nią powoli. za którym razem bardziej się schłodzisz? Tak samo przepływ oleju przez chłodnice musi być wolniejszy żeby jak najwięcej ciepła oddać do atmosfery.

Opublikowano

Gdzie za pompa dawać chłodnice? Jeszcze z trójnikiem? Tylko i wyłącznie na powrocie. Najlepiej założyć typową chłodnice układu hydraulicznego, z wbudowanym wentylatorem i czujnikiem temperatury. Są takie montowane np w żurawiach samochodowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v