Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
janek82

wolno podnosi tuz

Polecane posty

janek82    3

Witam mam pytanie gdzie sie spuszcza olej z hydrauliki w mtz i co moze byc przyczyna wolnego dzialania tuz i tura czy jak jest zadki olej moze miec jakis wplyw na dzialanie tuza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    4

może pompa albo rozdzielacz albo regulator siłowy jak już to z prawej strony przy kabinie jest taki korek tam się spuszcza ja leje hipol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coffey23    16

takie objawy to sugerują na pompę że słabe ciśnienie musisz zmierzyć na rozgrzanym oleju ile masz na wyjściu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojoch7340    6

to nie jest pompę tylko olejem!!!

podnosi jak jest zimny tylko jak sie rozgrzeje to nie wiec jest za rzadki olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

jak jest zimny szybciej podnosi ale szalu nie ma zmienie olej i zobacze co sie bedzie dzialo a ile wchodzi oleju do hydrauliki w mtz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

To jest wina pompy. Jak by to była wina oleju to by cały czas kiepsko chodził. Ja tak miałem w T-25. A oleju to ok 25l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jest. Jak jest zimny olej to jest gęsty i przez małe nieszczelności w pompie trudno jest mu przeciekać, ale ciepły jest rzadszy więc przeciska sie przez nieszczelności w pompie między zębatkami np... się wymieni pompę i będzie git. Nie wiem czy tak można w ruskim ale w c-360 w pompie pod deklem była taka cienka blaszana podkładka, żeby ja wyjąć jak pompa przepuszcza ale nie wiem czy to dawało dobry efekt bo nigdy w praktyce tak nie robiłem. zastanawiam sie czy nie może być takiej samej sytuacji w rozdzielaczu. W każdym bądź razie możesz wymienić o-ringi w pompie i rozdzielaczu tylko osobno żebyś wiedział gdzie były uszkodzone. Najpierw w pompie i sprawdzić działanie. jak sie poprawi- to pompa. jak nie to próbować z rozdzielaczem. a olej spuszcza sie z prawej strony pod kabina. korek jest chyba nad wyłącznikiem pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    45

Po pierwsze sprawdź ciśnienie, pompę jako winę stawiam na ostatnim miejscu, obstawiam zawór przeciążeniowy i przelewowy bo to na nich robi bokiem ;) tym bardziej że grzeje olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×