Zaloguj się, aby obserwować  
janek82

wolno podnosi tuz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janek82    3

Witam mam pytanie gdzie sie spuszcza olej z hydrauliki w mtz i co moze byc przyczyna wolnego dzialania tuz i tura czy jak jest zadki olej moze miec jakis wplyw na dzialanie tuza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

może pompa albo rozdzielacz albo regulator siłowy jak już to z prawej strony przy kabinie jest taki korek tam się spuszcza ja leje hipol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

takie objawy to sugerują na pompę że słabe ciśnienie musisz zmierzyć na rozgrzanym oleju ile masz na wyjściu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojoch7340    6

to nie jest pompę tylko olejem!!!

podnosi jak jest zimny tylko jak sie rozgrzeje to nie wiec jest za rzadki olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

jak jest zimny szybciej podnosi ale szalu nie ma zmienie olej i zobacze co sie bedzie dzialo a ile wchodzi oleju do hydrauliki w mtz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

To jest wina pompy. Jak by to była wina oleju to by cały czas kiepsko chodził. Ja tak miałem w T-25. A oleju to ok 25l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jest. Jak jest zimny olej to jest gęsty i przez małe nieszczelności w pompie trudno jest mu przeciekać, ale ciepły jest rzadszy więc przeciska sie przez nieszczelności w pompie między zębatkami np... się wymieni pompę i będzie git. Nie wiem czy tak można w ruskim ale w c-360 w pompie pod deklem była taka cienka blaszana podkładka, żeby ja wyjąć jak pompa przepuszcza ale nie wiem czy to dawało dobry efekt bo nigdy w praktyce tak nie robiłem. zastanawiam sie czy nie może być takiej samej sytuacji w rozdzielaczu. W każdym bądź razie możesz wymienić o-ringi w pompie i rozdzielaczu tylko osobno żebyś wiedział gdzie były uszkodzone. Najpierw w pompie i sprawdzić działanie. jak sie poprawi- to pompa. jak nie to próbować z rozdzielaczem. a olej spuszcza sie z prawej strony pod kabina. korek jest chyba nad wyłącznikiem pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

Po pierwsze sprawdź ciśnienie, pompę jako winę stawiam na ostatnim miejscu, obstawiam zawór przeciążeniowy i przelewowy bo to na nich robi bokiem ;) tym bardziej że grzeje olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj