Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry szanownemu gronu :) mógłby mnie ktoś oświecić w kwestii przełączenia pomiędzy żółwiem a zajacem? Chodzi mi o to, jak jest to rozwiązanie. Czy elektrozawor po zmianie wajchą ma stałe napiecie czy  zasilany jest impulsowo i resztę załatwia hydraulika? Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

@Zdzichsiemacho voila, tak się załatwia odpowiedzi od ludzi, którzy sami od siebie nie pomogą, ale przy nadarzającej się okazji do hejtu samo im to wychodzi. Pozytywny skutek uboczny :D

 

Edytowane przez Mikosz
  • Haha 1
Opublikowano

Ale żeś doradził jak byś znał zasadę działania to nie pisał byś takich głupot. Po to masz w deklu czujnik od przebitki żeby elektrozawór dostał impuls prądu i zadziałał podłączasz poprostu żarówkę pod przewód elektrozaworu i się bawisz w przełączanie obserwując ją i wszystko wiesz. Ciekawe czy kolega doradzający zafundował by remont skrzyni jak by przerzuciło w czasie jazdy z Ż na Z bo sądzę że nie koniecznie

  • Like 1
Opublikowano
21 godzin temu, Mikosz napisał:

@Zdzichsiemacho voila, tak się załatwia odpowiedzi od ludzi, którzy sami od siebie nie pomogą, ale przy nadarzającej się okazji do hejtu samo im to wychodzi. Pozytywny skutek uboczny :D

 

Nie załatwia się odpowiedzi tylko poprawkę głupot- to raz a dwa że nie co dzień się zagląda do tematów które się odwiedza czasami chyba dlatego żeby tych głupot nie czytać albo nie ponawiać odpowiedzi dla leniwych którzy nie potrafią sięgnąć patę postów do tyłu, nie mówię o tym przypadku ale o wielu innych

5 godzin temu, lukbold napisał:

sterownik dostaje impuls i resztę załatwia

Nie zagłębiałem się w to jak leci ten prąd dokładnie myślałem że właśnie odwrotnie może dlatego że nie było jeszcze z tym kłopotu

  • Like 1
Opublikowano

dziękuje za odpowiedzi i przepraszam za rozpętanie burzy... :) pytam ponieważ sterownik wyzionął ducha, naprawa jest dosyć droga więc postanowiłem przerobić na przekaźniki wg schematu w manualu. słyszałem jednak że sterowanie odbywa się impulsem( tak pewnie było w przypadku działania sterownika, i wtedy zasilanie ciągłe przekazywał na cewkę). w obecnym przypadku prawdopodobnie  trzeba będzie  sobie pomóc jakimś bistabilnym przekaźnikiem i to pewnie jest właśnie  ten telebreaker ze schematu. Jednakże jeśli ktoś by miał możliwość sprawdzenia u siebie czy występuje ciągłe zasilanie tej cewki od zająca to byłbym wdzięczny

 

Opublikowano

nie ma innej możliwości... jest zasilanie więc jest zając, nie ma zasilania jest żółw i tyle.

Przekaźnik bistabilny idealnie się nadaje.. kwestia że przy każdym wyłączeniu silnika przerzuci Ci na żółwia i przed uruchomieniem silnika wypadałoby wybrać to samo przełożenie które było przed zgaszeniem, żeby dźwigni biegów nie blokowało

Opublikowano

Nie rozpętałeś burzy ten typ tak ma. Ja mimo wszystko pozostał bym przy oryginalnej wersii i naprawił to niż przeróbka. Skoro wiesz co mu dolega trzeba popytać jeszcze gdzieś ile kosztuje naprawa danej usterki w kompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v