Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

 Posiadam pompe pilmet 140 tandem tzn dwie zespolone , wymieniałem membrany bo poszedł oprysk do oleju na jednej z nich i założyłem nowe oringi na zaworkach i teraz zaczyna się problem po skręceniu co trochę wypycha mi któryś oring i leci, poluzuję głowicę wepchnę oring to wypycha inny lub w innym miejscu. Oringi zakładane wg rozmiaru katalogowego, ktoś podpowie w czym rzecz ..???? Już próbowałem na silikon uszczelnić i nic z tego. zaworów nie założy się odwrotnie bo w każdej głowicy otwór jest mniejszy i większy więc nie da rady inaczej złożyć. Pomoc mile widziana. 

Opublikowano

Może źle dokręcasz pokrywę? Tz za mocno jedną śrubę, potem kolejne?

Ja zawsze po przekątnych, naprzemianlegle stopniowo dokręcałem, bo jak jedna była za dużo wkręcona to później już nie dało się równo dociągnąć i trochę ciekło.

Po paru minutach pracy jak się ułoży wszystko jeszcze bym spróbował dociągnąć śruby

Opublikowano

już kombinowałem z dokręcaniem, na różne sposoby, gdyby tylko ciekło trochę to nic ale tam leci jak z dyszy pod dużym ciśnieniem, niestety stare oringi też lecą bo musiałbym w tej samej kolejności założyć a nie zaznaczyłem gdzie który był 

Opublikowano

To musi być za luźny oring. 

Ja zawsze wymieniałem komplet zaworków.

Opublikowano

Sprawa ogarnięta, podstawowa sprawa to wszystkie zaworki muszą mieć te same wysokości po założeniu oringów, u mnie jak się okazało dwa byly na różnych wysokościach , zniwelowałem zakładając tam grubsze oringi i oczywiście nie bójcie się dokręcać głowicy , musi być z wyczuciem ale trzeba dobrze dokręcić. po zmontowaniu wlączcie pompe i wyjmijcie zasilanie rozdzielacza, jeśli pompa nie leci to zapnijcie przewód i ustawcie minimalne ciśnienie , sukcesywnie zwiększając i obserwując co się dzieje ze szczelnością.

Mam nadzieję że komuś się przyda kiedyś :) Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dorsik148
      Witam mam problem z silnikiem sekcji opryskiwacza hardi ranger 2500l. Silnik nie załącza się ma zamala moc krzywka nie może włączyć sekcji. Nikt nie chce podjąć się naprawy tego i stąd pytanie czy ktoś nie wie jaki silnik pasuję do tych sekcji załączam zdjęcia silnika.

    • Przez Okisz
      Cześć, 
      Musialem w opryskiwaczu wymienic przeplywomierz. Zawieszal sie najwyraźniej jakos i przy automatyce pracy cisnienie spadalo do 0 praktycznie. 
      Nowy przeplywomierz ma kalibracje 662 impulsy.
      Jak sie ma liczba impulsow do ilosci wody?
      Czy np zakladajac ze te 662 impulsy to 100l wody, to zwiekszajac liczbe impulsow przeplyw sie zmniejszy czy zwiekszy?
    • Przez Waldi7373
      Witam. Ma ktoś może instrukcję do tego sterownika?

    • Przez Mariusz12345678
      Witam, czy ktoś objaśni po krótce sterowanie zaworami opryskiwacza John Deere 832?

    • Przez Mariusz12345678
      Dzień dobry, czy są tu użytkownicy opryskiwacza John Deere 832?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v