Skocz do zawartości

Massey ferguson 6480 kontrolka zapchanego filtra skrzyni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem w mf 6480  z zapalajaca sie kontrolka filtra skrzyni napedowej na rozgrzanym ciągniku nadmienie że wszystko dziala jak zimny kontrola  ok   wykrecilem filtr ten pionowy i jest czysty może  macie jakieś pomysły 

Opublikowano (edytowane)

Jutro nowe filtry i olej i zobaczymy co dalej myślę że  może to być  czujka na pionowym filtrze bo na poziomym po wypieciu kostki i tak kontrolka nie gaśnie 

Dzięki za rady👍

Edytowane przez Łolek
Opublikowano

I wszystko jasne , ale olej i filtry zmienie bo nie wiadomo  ile już  chodzą 

I wszystko jasne , ale olej i filtry zmienie bo nie wiadomo  ile już  chodzą 

Opublikowano

Tym w sklepie napewno 🙂powiedz  bo u mnie nad tym filtrem  misz masz z rurek ten czujnik  gd,ie go zlokalizować 🧐🙄

Tym w sklepie napewno 🙂powiedz  bo u mnie nad tym filtrem  misz masz z rurek ten czujnik  gd,ie go zlokalizować 🧐🙄

Opublikowano (edytowane)

I co wymieniłeś filtr i pomogło???

U mnie to samo w 6270.

Na dużych obrotach albo na rozgrzanym oleju kontrolka świeci mimo tego że wymieniłem wszystkie cztery filtry i olej

Nie wiem jak było wcześniej bo ciągnik po zakupie 

Ma ktoś może namiar do specjalisty w tym temacie w okolicach Konina???

 

 

 

Edytowane przez andi120

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v