Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zastanawiam się nad kupnem Zetora 11641, proszę o info czy warto go kupić, Jak sprawuje się silnik jest tam 6 Same DF. Czy czesci są łatwo dostępne ? Czy lepiej kupić Zetora 11441 ? Będzie to główny ciągnik do pomocy Zetor 9540 i  C912.

Opublikowano

mam 10540 dobry ciezki ciagnik prosty w obsludze w miare wygodny i dosc dobra widocznosc czesci w dostepne cenowo w miare jedyny mankamet tej serii to ciezko pala w zime ale jak sa spawne swiece czy grzalka w bloku problem jest rozwiazny. sprzeglo robilem przy ok 4200h wersje exportowe mialy szybka skrzynie 42km/h krotki jest wiec troche skacze przy duzych predkosciach na nierownosciach. maja dwa rodzaje skrzyni: 3 biegowa z podwojnym wzmacniaczem i 4 biegowa z pojedynczym wzmacniaczem. ktora lepsza sie nie wypowiem ja mam 3 wyczytalem tu na forum ze 4 sa bardziej awaryjne ale tylko wyczytalem w starszych modelach (do 1996r) sporo czesci filtrow pasuje od serii zetora 80... a w nowszych filtry itp sa takie same jak w forterze serii ...41 i troche drozsze

Opublikowano
D-e-x-t-e-r napisał:

Witam, zastanawiam się nad kupnem Zetora 11641, proszę o info czy warto go kupić, Jak sprawuje się silnik jest tam 6 Same DF. Czy czesci są łatwo dostępne ? Czy lepiej kupić Zetora 11441 ? Będzie to główny ciągnik do pomocy Zetor 9540 i  C912.

A jak z dostępnością części do tego silnika? orientowales się bo gdzieś słyszałem że to niby silniki podobne do df ale nie koniecznie takie jak df. i jest problem z częściami do tych silników ale nie wiem czy to prawda tak tylko słyszałem czy czytalem

Opublikowano
Dnia 8.03.2021 o 07:39, tom1985 napisał:

A można prosić o opinie zetora 9540? 

 

Jak dla mnie ciągnik warty kupna, największym minusem to ciężko odpala gdy są niskie temperatury. 

Dnia 8.03.2021 o 19:37, gosciu506 napisał:

A jak z dostępnością części do tego silnika? orientowales się bo gdzieś słyszałem że to niby silniki podobne do df ale nie koniecznie takie jak df. i jest problem z częściami do tych silników ale nie wiem czy to prawda tak tylko słyszałem czy czytalem

No właśnie nie wiem, szukalem na necie zestawu naprawczego do silnika i nie znalazlem wiec moze byc to troche ciezko dostepne, ciagniki malo popularne, dlatego zalozylem temat ale jak na razie chyba zaden posiadacz tego ciagnika tutaj nie zajrzał. 

Dnia 8.03.2021 o 10:28, wojtal24 napisał:

mam 10540 dobry ciezki ciagnik prosty w obsludze w miare wygodny i dosc dobra widocznosc czesci w dostepne cenowo w miare jedyny mankamet tej serii to ciezko pala w zime ale jak sa spawne swiece czy grzalka w bloku problem jest rozwiazny. sprzeglo robilem przy ok 4200h wersje exportowe mialy szybka skrzynie 42km/h krotki jest wiec troche skacze przy duzych predkosciach na nierownosciach. maja dwa rodzaje skrzyni: 3 biegowa z podwojnym wzmacniaczem i 4 biegowa z pojedynczym wzmacniaczem. ktora lepsza sie nie wypowiem ja mam 3 wyczytalem tu na forum ze 4 sa bardziej awaryjne ale tylko wyczytalem w starszych modelach (do 1996r) sporo czesci filtrow pasuje od serii zetora 80... a w nowszych filtry itp sa takie same jak w forterze serii ...41 i troche drozsze

Czy masz w swoim Zetorku ehr czy tylko ten pstryczek od podnoszenia i opuszczania podnośnika ? Bo ja mam pstrczek, i pod siedzeniem jest elektrozawor i za nim jest taki tloczek ktory puszcza powietrze i podnosi podnosnik, mi ucieka powietrze przy tym tłoczku i chcialem kupic ten zawor z tym tloczkiem nowy ale nie moge tego nigdzie poszukac. Moze wiesz jak ten element sie nazywa ?

Opublikowano

Zadzwoń do Inter-Vax że Żnina tam powinni ci doradzić z tym tłoczkiem jak im wytłumaczysz ewentualnie do Danrolu z Ząbkowic Śląskich albo do Kalisza telefony znajdziesz w necie

Opublikowano (edytowane)

Zetor Kalisz, a Agrozeto to nie to samo. Ja większość kupuje w agrozeto - przez telefon właściciel na spokojnie porozmawia, doradzi. Po remoncie sam dzwonił czy wszystkie części pasowały i czy wszystko ok. 

Edytowane przez daron64
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v