Skocz do zawartości

John deere 2256 problem z dzwignią hydrostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem z dzwignią hydrostatu w 2256 tzn jazda przód tył działa ale ciężko znaleźć luz, nie ma go w tym miejscu w którym powinien byc tylko trzeba lekko popychać dzwignie do przodu i do tyłu aż sie trafi troche to denerwujące bo jak nie ma luzu na hydrostacie to nie mozna wrzucić biegu, miał ktos taki przypadek ?? jak sie zostawi na luzie tam gdzie powinien byc to słychać jak hydrostat wyje i kombajn delikatnie prubuje podjeżdzać do przodu czy tam do tyłu. Jest tam jakaś regulacja tego ?? to jest na linkach czy elektrycznie? Myśle zapytam was zanim zepsuję cos bardziej

Opublikowano (edytowane)

Probowałem ale nic to nie dało, gdzie jeszcze szukać przyczyny?

 

I co nikt nie pomoże? A moze ktoś wie za co odpowiada mikrostyk przy dzwigni hydrostatu? Widac go jak sie paopatrzy z gory na joystik u mnie niby pyka jak sie rusza joystikiem

Edytowane przez mariusz1001
Opublikowano

Ten włącznik przy dźwigni kierunku jazdy  współpracuje z włącznikiem przy dźwigni  hamulca postojowega i zaświeca kontrolkę . 

Nie jestem pewien , ale możesz jeszcze zajrzeć do zaworu na pompie , tym  z którego jest wyprowadzoną dźwignia sterująca  . Z jego drugiej strony jest sprężyna ustalająca , może tam spróbuj . 

Opublikowano (edytowane)

Nie , jeśli dźwignia jest na luzie to kontrolka się nie zaświeci . Zaświeci się gdy będzie włączony postojowy i dźwignia nie będzie na luzie , czyli  będzie próba jazdy na hamulcu postojowym . 

Razem z kontrolką  włącza się sygnał dźwiękowy . 

Edytowane przez peugeot
Opublikowano

Ta przekładnia przy gardzieli do której podpina się wałek od hedera,powinna mieć taki skok jałowy,prawo-lewo ? To znaczy jak pokręcam za pas ,to za chwilę się poruszy podajnik w gardzieli

Opublikowano
Dnia 25.02.2021 o 07:30, mariusz1001 napisał:

Witam mam problem z dzwignią hydrostatu w 2256 tzn jazda przód tył działa ale ciężko znaleźć luz, nie ma go w tym miejscu w którym powinien byc tylko trzeba lekko popychać dzwignie do przodu i do tyłu aż sie trafi troche to denerwujące bo jak nie ma luzu na hydrostacie to nie mozna wrzucić biegu, miał ktos taki przypadek ?? jak sie zostawi na luzie tam gdzie powinien byc to słychać jak hydrostat wyje i kombajn delikatnie prubuje podjeżdzać do przodu czy tam do tyłu. Jest tam jakaś regulacja tego ?? to jest na linkach czy elektrycznie? Myśle zapytam was zanim zepsuję cos bardziej

U mnie też tak sie dzieje ,że lekko podjeżdża do przodu.Przecież biegi zmienia się na postoju. Więc ja lekko ruszam hydrostatem przód-tył ,i ładnie bieg wejdzie.

Opublikowano

nie wiem podejrzewam że jest coś wyrobione w tym mechanizmie  przy pompie bo ten sam problem miał youtuber szlakiem rolnika w swoim 2054 oddał to gdzieś do regeneracji,a ja u siebie juz się przyzwyczaiłem i pod heder podjeżdżam z przygotowaną nogą na hamulcu ale na wiosne planuje to rozebrać

Opublikowano
Dnia 1.01.2024 o 13:25, mariusz1001 napisał:

nie wiem podejrzewam że jest coś wyrobione w tym mechanizmie  przy pompie bo ten sam problem miał youtuber szlakiem rolnika w swoim 2054 oddał to gdzieś do regeneracji,a ja u siebie juz się przyzwyczaiłem i pod heder podjeżdżam z przygotowaną nogą na hamulcu ale na wiosne planuje to rozebrać

Witam. Też mam problem w moim kombajnie John deere 9560 WTS. Też nie ma luzu w takim położeniu w jakim powinien być. I mam pytanie czy już pan znalazł przyczynę problemu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v