Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.W swoim gospodarstwie posiadamy ciągnik Deutz-Fahr Agrotron m610 ( 143 KM z roku 2008) .Od jakiegoś czasu dość często ( zwłaszcza po myciu myjką okolic skrzyni , choć zdarza się i na całkowicie suchej maszynie) pojawia się komunikat ,, 25- wyjście prędkości sygnał za wysoki".                  

Ciągnik w tej sytuacji się nie porusza . Po ok 15 czasem 30 min po zgaszeniu silnika problem znika i można normalnie jechać.

Po paru takich przypadkach zdecydowaliśmy się wymienić ten czujnik ( wymiany dokonał wykwalifikowany serwisant ), problem jednak nie ustąpił. Czy ktoś z was miał podobne problemy i uporał się z nimi ? Jeśli tak to w jaki sposób?

P.S. czasem na krótko przed pojawieniem się komunikatu pojawia się inny błąd : ,,B2-czujnik prędkości nLSE  Urządzenie popsute".  Z tym błędem jednak można jechać oraz widać go jedynie kilka sekund.

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez lukas45000
Niedokończone zdanie
Opublikowano

Kiedy podłącza komputer diagnostyczny , wszystko jest w porządku .Tak jak napisałem awaria pojawia się i znika (czasem trzeba odczekać 10 min czasem dobre 30 min). Mechanik nie zdąży przyjechać nawet. Właśnie dlatego problem jest taki uciążliwy.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 15.02.2021 o 17:18, lukas45000 napisał:

Witam.W swoim gospodarstwie posiadamy ciągnik Deutz-Fahr Agrotron m610 ( 143 KM z roku 2008) .Od jakiegoś czasu dość często ( zwłaszcza po myciu myjką okolic skrzyni , choć zdarza się i na całkowicie suchej maszynie) pojawia się komunikat ,, 25- wyjście prędkości sygnał za wysoki".                  

Ciągnik w tej sytuacji się nie porusza . Po ok 15 czasem 30 min po zgaszeniu silnika problem znika i można normalnie jechać.

Po paru takich przypadkach zdecydowaliśmy się wymienić ten czujnik ( wymiany dokonał wykwalifikowany serwisant ), problem jednak nie ustąpił. Czy ktoś z was miał podobne problemy i uporał się z nimi ? Jeśli tak to w jaki sposób?

P.S. czasem na krótko przed pojawieniem się komunikatu pojawia się inny błąd : ,,B2-czujnik prędkości nLSE  Urządzenie popsute".  Z tym błędem jednak można jechać oraz widać go jedynie kilka sekund.

Z góry dziękuję za pomoc.

Witam.Ostatnio pojawił się u mnie ten sam problem w DF K420, i chciałem zapytać czy Panu udało się rozwiązać ten problem? Jeśli tak to w jaki sposób.

Edytowane przez Kadves_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v