Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Ursusie 1204 była ta sama skrzynia biegów ale silnik bez turbo o mocy około 120KM. Nieryzykowałbym montażu silnika o mocy około 150KM, czyli o mocy dwukrotnie większej niż w C385 i dwukrotnie większym momencie obrotowym. Jakiś czas skrzynia 16/8 wytrzyma, tylko pytanie jak długo. 

Opublikowano

Zawsze możesz zrobić zgłoszenie o zmianie parametrów technicznych pojazdu i dołożyć mu tej mocy. Tylko wtedy na 90% przypadków potrzeba jakiegoś papierka od zakładu mechanicznego który może takie rzeczy wykonywać

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Zaświadczenie z zakładu o przeprowadzonych zmianach konstrukcyjnych, opinia rzeczoznawcy, badanie techniczne w okręgowej stacji kontroli pojazdów i na koniec do wydziału komunikacji.

Tak właściwie, to po co przerabiać C385 i inne czterocylindrowe Ursusy na wersję sześciocylindrową? Nie lepiej sprzedać i kupić oryginalny 1214, 1614 itp.? Przecież oprócz wymiany silnika, dochodzi wiele innych zmian: wymiana ramy na dłuższą, większe koła z tyłu (i z przodu w wersjach 4X4), montaż drugiego zbiornika paliwa, wzmocnienie podnośnika, dodatkowe obciążniki z przodu, modyfikacja układu kierowniczego itp.

Edytowane przez bergman31
Opublikowano (edytowane)

Koła masz te same, chyba ze chodzi o 80tke z kołami 16,9R34, dodatkowy bak, ciężarki czy wzmacnianie podnośnika też sobie wstępne można odpuścić, ale generalnie zgadzam się  tym co piszesz, nie warto robić przekładek jak ofert sprzedaży gotowych ciągników jest niemało

Edytowane przez lukasz222
  • Like 1
Opublikowano

Tak, chodziło mi o standardowe opony 16.9R34. W 1604 są 18.4R34 a w 1614 18.4R38.

Zbiornik paliwa w C385 ma 90l, trochę mało jak dla silnika 6 cylindrowego z turbo.

Udźwig podnośnika w C385, w zależności od wersji i roku produkcji wynosi 1750kg, 2350kg lub 3000kg. Trochę mało jak na szóstkę z turbo.

Dodatkowe obciążniki z przodu, to tylko wtedy jak będzie wzmocniony podnośnik.

Opublikowano
5 godzin temu, bergman31 napisał:

A czy diagnosta widzi traktor na przeglądzie? Dowód rejestracyjny napewno.

Akurat u Nas trzeba jeździć na stacje traktorem jak i przyczepami. Nikt dowodu nie podbije bo po kapowaniu 2 stacje dostały karę, diagności zakaz wykonywania zawodu oraz wysokie kary pieniężne. Jeszcze 2 lata temu jeździło się tylko z dowodami a teraz trzeba się tłuc do miasta. 

 

A to racja że można kupić oryginalne traktory bez przeróbek dziwnych tylko kiedyś miałem pomysł wsadzić silnik 6 cylindrowy bez turba i się zastanawiałem jak to z tą rejestracją. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v