Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, AndrzejPiasecki napisał:

Witam, napisałem do UFG i takie wydało oświadczenie Nowy obraz mapy bitowej (3).bmp

Ja bym na Twoim miejscu nic z tym na chwilę obecną nie robił... Poczekaj jeszcze ten cały rok i ubezpieczysz go od 1 stycznia 2022 i wtedy zaczniesz robić tak aby przerejestrować na siebie i nie będzie tej kary prawie 1000 zł. Szkoda że w grudniu nie napisałes wtedy byś od 1 stycznia tego roku ubezpieczył

Opublikowano

Witam!

W 1998 kupiliśmy ciągnik c328/c330, została spisana umowa i mam do niego stary dowód i czarną tablice, ale go nie przerejstrowaliśmy. Czy jest szansa teraz jeszcze to zrobić ale żeby nie rejestrować go na zabytek bo to raczej nie możliwe? Tabliczek znamionowych nie ma.

Pozdrawiam!

Opublikowano

Wydaje mi się że bez problemu go przerejestrujesz
Na początek musisz zrobić przegląd .Oczywiście nr VIN się musi zgadzać.Zresztą diagnosta to sprawdzi
Nie wiem jak będzie z ubezpieczeniem oc.Pewnie nie jest ubezpieczony .

Opublikowano

Rejestrowałem starą Jawę .Miała obcięty dowód ,nie było tablic i nie była ubezpieczona
Do rejestracji potrzebowałem wtedy oprócz przeglądu opisu od rzeczoznawcy żeby to zarejestrować to na tzw unikat
Jak zrobiłem przegląd i dostałem tymczasowe tablice to ją ubezpieczyłem i nikt nie robił problemów
Wg mnie to po przeglądzie trzeba iść do WK i zarejestrować ten ciagnik
Jak dostaniesz tablice to ubezpieczyć i chyba powinno być ok

Opublikowano (edytowane)

Bez ubezpieczenia nie zarejestruje. Najpierw OC, następnie przegląd i wydział komunikacji. Jak się ufg się zorientuje że nie miałes OC to coś koło tysiąca dodatkowo kary zapłacisz ale to nie jest pewne czy wychwycą.

Edytowane przez Minkes
Opublikowano (edytowane)

Po pierwsze wykupić  polisę OC. Kary za dotychczasowy brak polisy OC nie będzie, bo to C-328 więc jest starszy niż 40 lat, a tak stary pojazd jest z ustawy (o obowiązkowym ubezpieczeniu OC pojazdów) pojazdem historycznym, który nie musi mieć ciągłości ubezpieczenia OC.

@Gabrys05 teraz diczytałem, że nie ma tabliczki znamionowej. W takim przypadku z kompletem dokumentów  musisz udać się do Wydziału Komunikacji i zgłosić zaginięcie tabliczki znamionowej. Dostaniesz skierowanie na Stację Diagnostyczną w celu założenia tabliczki znamionowej zastępczej. Przy okazji zrobisz przegląd techniczny.

Następnie z kompletem dokumentów i tablicą rejestracyjną idziesz do Wydziału Komunikacji w celu rejestracji ciągnika.

Numer podwozia na ciągniku musi się zgadzać z numerem podwozia w Dowodzie Rejestracyjnym. 

Edytowane przez bergman31
Opublikowano
1 minutę temu, bergman31 napisał:

Po pierwsze wykupić  polisę OC. Kary za dotychczasowy brak polisy OC nie będzie, bo to C-328 więc jest starszy niż 40 lat, a tak stary pojazd jest z ustawy (o obowiązkowym ubezpieczeniu OC pojazdów) pojazdem historycznym, który nie musi mieć ciągłości ubezpieczenia OC.

@Gabrys05 najlepiej  najpierw (jeśli to możliwe) pojechać zrobić przegląd techniczny. 

Następnie z kompletem dokumentów o tablicą rejestracyjną udać się do Wydziału Komunikacji.

Numer podwozia na ciągniku musi się zgadzać z numerem podwozia w Dowodzie Rejestracyjnym. 

Tabliczka znamionowa jest zamocowana traktorze? Jeśli tak, to dobrze. Jeśli nie, to da się to ogarnąć.

Właśnie handlarz wszystkie tabliczki pozrywał.

Opublikowano

Musi się zgadzać nr na podwoziu z tym w dowodzie
Jak to się będzie zgadzało to pewnie nikt nie będzie już szukał tabliczek
Przegląd,i WK
Jak Dostaniesz tablice to oc
 

Opublikowano
15 minut temu, ciemniak napisał:

Rejestrowałem starą Jawę .Miała obcięty dowód ,nie było tablic i nie była ubezpieczona
Do rejestracji potrzebowałem wtedy oprócz przeglądu opisu od rzeczoznawcy żeby to zarejestrować to na tzw unikat
Jak zrobiłem przegląd i dostałem tymczasowe tablice to ją ubezpieczyłem i nikt nie robił problemów
Wg mnie to po przeglądzie trzeba iść do WK i zarejestrować ten ciagnik
Jak dostaniesz tablice to ubezpieczyć i chyba powinno być ok

Jak bez przeglądu i ubezpieczenia ma jechać na przegląd? No chyba jedynie na lawecie.

Bez tabliczki znamionowej od razu wynik badania technicznego jest Negatywny.

 

9 minut temu, Gabrys05 napisał:

Właśnie handlarz wszystkie tabliczki pozrywał.

Numer podwozia na korpusie skrzyni biegów zgadza się z tym w Dowodzie Rejestracyjnym?

Opublikowano
8 minut temu, bergman31 napisał:

Jak bez przeglądu i ubezpieczenia ma jechać na przegląd? No chyba jedynie na lawecie.

Bez tabliczki znamionowej od razu wynik badania technicznego jest Negatywny.

 

Numer podwozia na korpusie skrzyni biegów zgadza się z tym w Dowodzie Rejestracyjnym?

Popatrze w tygodniu i dam znać

Opublikowano
18 minut temu, ciemniak napisał:

Pewnie że na lawecie ma jechać
Jak się nr podwozia będzie zgadzał z tym w dowodzie to tabliczkę diagnosta może nabić

Teoretycznie to Wydział Komunikacji kieruje pojazd na Stację Diagnostyczną, w celu nadania cech identyfikacyjnych. Diagnosta bez zlecenia z WK nie ma prawa zakładać tabliczki znamionowej, czy też nabijać numer na ramie/podwoziu.

  • Thanks 1
Opublikowano
9 minut temu, bergman31 napisał:

Teoretycznie to Wydział Komunikacji kieruje pojazd na Stację Diagnostyczną, w celu nadania cech identyfikacyjnych. Diagnosta bez zlecenia z WK nie ma prawa zakładać tabliczki znamionowej, czy też nabijać numer na ramie/podwoziu.

A samemu moge nabic na podstawie starego dowodu?

Opublikowano
6 minut temu, Gabrys05 napisał:

A samemu moge nabic na podstawie starego dowodu?

Nie, nie możesz niczego sam nabijać.

6 minut temu, jaco512 napisał:

Usuń to pytanie szybko..

Niby czemu ma usunąć?  pytanie nie jest przestępstwem.

  • Thanks 1
Opublikowano
13 minut temu, Desperado napisał:

Nie, nie możesz niczego sam nabijać.

Niby czemu ma usunąć?  pytanie nie jest przestępstwem.

Niech zapyta na policji, panowie z przyjemnością doradzą

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Jak ktoś pyta to znaczy że nie wie, a to nie jest przestępstwo, gorzej jakby pisał że to zrobił.

Co niby na policji mu zrobią jakby zapytał, spałują go? :D

Edytowane przez Desperado

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v