Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam NH TD5.85 z włączanym na przycisk elektrohydraulicznym przednim napędem.

Po wciśnięciu pedała hamulca włącza się napęd zapewne po to aby przednie koła też hamowały.

Czy ktoś może mi wytłumaczyć w jaki sposób odbywa się załączanie tego napędu, czy tam są jakieś tarczki i po wciśnięciu przycisku się ściskają ?

Czy podczas jazdy mogę go włączać ?

Opublikowano

Witam

Również posiadam tego nh i w jaki sposób dokładnie to się odbywa to nie wiem ale po przepracowaniu 2.5 tys godzin również w transporcie nic się nie dzieję a czuć że siła hamowania razem z przodem jest mocniejsza. Ja natomiast mam takie pytanie może ktoś wie gdzie są umieszczone czujniki od kontrolki załączonego napędu ponieważ ostatnie czasy ciągle mi świeci i jest chyba do wymiany albo regulacji.

Opublikowano

A jak u ciebie jest z głośnością przedniego napędu ? U mnie po załączeniu słychać jego pracę dość głośno, taki świst dochodzi od przystawki pod skrzynią. Im szybciej jadę to głośniej. Słychać już od 6 km/h, mam przejechane dopiero 10 godzin i się zastanawiam czy tak ma być.

Opublikowano

U mnie napędu wcale nie słychać podczas pracy. Jedynie gdy już jest ponad 15kmh to słychać że jest załączony ale przy tej prędkości to myślę że to normalne.

Jak masz gwarancję to zgłaszaj może coś z tym zrobią.

Opublikowano
1 godzinę temu, Ziel napisał:

Przedni naped jest zalaczany elektrohydraulicznie, znajduje sie kosz ktory pod cisnieniem oleju zciska tarczki i zalacza naped.

Jesteś pewny że tak właśnie jest w TD5.85 ? Czy nie jest to w jakiś prostszy sposób rozwiązane w TD bo to typowo mechaniczny ciągnik, może jakimś sprzęgłem kłowym ?

Takie coś znalazłem na internecie, tylko nie wiem czy to jest załączanie mechaniczne za pomocą dźwigni czy elektrohydrauliczne.

przystawka TD5.85.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v