Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie mam pytanie na temat przyczepy D35, A mianowicie chciał bym przerobić ja na wywrot do tyłu i zastanawiam się czy jeśli umieści się dwa tłoki te które kipruja  na bok w środkowej części obok siebie to wydoli na kiper w tył oraz jakie modernizację by trzeba jeszcze zrobić oprócz przeróbki tylnych uszow??

Opublikowano
1 godzinę temu, pioootrek14 napisał:

Witam, Panowie mam pytanie na temat przyczepy D35, A mianowicie chciał bym przerobić ja na wywrot do tyłu i zastanawiam się czy jeśli umieści się dwa tłoki te które kipruja  na bok w środkowej części obok siebie to wydoli na kiper w tył oraz jakie modernizację by trzeba jeszcze zrobić oprócz przeróbki tylnych uszow??

Nie. Za krótkie są. Trzeba przerobić ramę bo tlok na srodku mocniej obciąża niż 2 na na końcach, no  pod skrzynia trzeba wzmocnić.

Opublikowano

Mogą być te tłoki tylko daj je nie na połowie tylko tak 60cm bliżej końca i da radę nawet z jednym tłokiem jak będziesz wozil pszenicę to ja tak robiłem koledze i było ok chyba że ziemię to dwa daj.. I z tyłu tylko kule trzeba robić bo nic innego nie wypali

Opublikowano

O matko inżynierów 100 jakie pomysły. Musisz kupić siłownik odpowiedni umieścić go na środku obie ramy do wzmocnienia najlepiej zamknąć ceownik płaskownikiem plus wstawić poprzeczki z takiego samego ceownika i zrobic to najpierw wyciąć i wsunac w ramę i wtedy po zamykać dopiero płaskownikiem żeby nie było tylko do jednej ścianki spawane, na górnej ramię do poprzeczki pod siłownik dać jeszcze pod skosem zastrzały 4 żeby rozłożyć siłę przy podnoszeniu. Wtedy będzie git ale myślę ze cie to nie interesuje już bo chciałeś najtaniej najszybciej siłownik te co są są za krótkie jak dasz je nie na środku to pogniesz przyczepe musiała by być konkretną rama żeby wytrzymać takie przeciążenia

Opublikowano (edytowane)

Żeby przyczepa spełniała swoją funkcję musisz uzyskać kąt skrzyni przy wywrocie ponad 45 ( nawet 50) stopni, wystarczająca długość siłownika to 98 cm.Przeróbka przyczepy  D 35 wymaga dużej ingerencji w ramę główną , bo o ile dobrze kojarzę , rama ta jest z ceownika " zimnogiętego "( gdzie D45 posiada ramę z ceownika hutniczego) . Jeżeli zastosujesz krótszy siłownik z umiejscowieniem bliżej tylnych punktów podparcia , to nie licz na trwałość tego rozwiązania .

Edytowane przez andrzej78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Łukasz98
      Witam chcę zrobić wspomaganie na orbitrol jakie wymiary i czy mogę przewiercić to na środku by przyczepić silownik

    • Przez jacobsxx
      Witam, mam pytanie czy jest ktoś zorientowany jak odpowietrzyć układ paliwowy John deere 6195R.  
    • Przez marcinlewandowski_62045
      Witam wszystkich. Mam poważny temat na już w MF jest podłączony tur pod szybko złącza a chciałbym wpiąć się od razu w pompę i na wyjściu żeby zasilał już wtedy docelowy rozdzielacz ciągnika i oczywiście musi być bezpiecznik co zrobić jak podłączyć.
       
    • Przez Theprzemo205
      Witam chciałbym pomalować swoją c 355 tak jak na tym zdjęciu. szukałem ale nie mogę znalezć numeru ral. Głównie chodzi mi o ten żółty. Może ktoś pomoże.

    • Przez jasio68101
      Nazwa pliku: Oficjalny dodatek FENDT
      Plik Dodał: jasio68101
      Plik wysłano: 25 maj 2012
      Plik zaktualizowany: 27 maj 2012
      Kategoria pliku: Ciągniki / Tractors
       
      Oficjalny dodatek.
      Wprowadza całą rodzinę Fendta z LS2009 do wersji LS2011
       
      Kliknij tutaj aby pobrać plik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v