Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Haha... szczerze to są to traktory o zblizonych parametrach a nawet claas ma wiecej biegow i amortyzowana kabine no i w srodku nie zajezdza taka oszczędnością...  no i ok 15 tysi drozszy nh 

Ale za to nh ma szersze koła. 

A propo kół podpowie ktoś?

Edytowane przez pala92
Opublikowano
14 minut temu, kuba24051 napisał:

jak za steyera wolają 400 netto to za ariona pewnie z 500

To ja już się gubię bo skoro stać na takie drogie zabawki to po co blokuje się wawe i mówią  że jest tak do d*py 

Opublikowano

Właśnie dlatego sie blokuje. Bo środki do produkcji sa za drogie w stosunku do cen płodów. Przeciez on nie kupuje sobie zabawek czy auta na rwanie dupeczek tylko srodki do produkcji.

Opublikowano
6 godzin temu, ziomekq napisał:

Ale macie tam ceny :D u mnie puma w lepszej konfiguracji 340. Olejcie U siebie tych dealerów. W tej cenie macie valtre T w versu. 

Kolego jak mozesz to jaka puma i w jakim wyposazeniu

Opublikowano
37 minut temu, pala92 napisał:

Właśnie dlatego sie blokuje. Bo środki do produkcji sa za drogie w stosunku do cen płodów. Przeciez on nie kupuje sobie zabawek czy auta na rwanie dupeczek tylko srodki do produkcji.

Ok a jak by tak nie kupować przez pół roku to by poszli po rozum do głowy i by ceny spadły A tak to tylko oni w górę nie zwracając uwagi na nic 

Opublikowano
2 godziny temu, pala92 napisał:

Czy w arionie 610 ktory ma miec podniesiona moc na ok 160km koła 600/480 beda wystarczające?

Szczerze to bylem obejrzec nh 165s to mnie nie podniecił ten traktor... w porownaniu z arionem wypada blado poz wzgledem ceny i wypasu...

S w Nh to bieda wydanie taki zachodni ursus. Wiec nie dziw.

Co do opon to zależy co zamierzasz robić ciągnikiem. I co chcesz osiągnąć jak potrzebujesz wąskie to git jeżeli nie potrzebujesz to lepiej szersze.  Myśle że lepsze by były już 650 ale to tylko moje zdanie. 

Opublikowano

Ale co tam jest za bieda? Przecież ten ciągnik rozni się jedynie tym od zwykłych wersji że nie ma elektroniki sterującej mocą silnika, skrzynią semi powershift (którą zresztą jest w standardzie też w zwykłych), i kilkoma innymi mało istotnymi pierdołami

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, karolek12 napisał:

Kolego jak mozesz to jaka puma i w jakim wyposazeniu

Puma 150 multi 4 elektrozawory jakiś tam lepszy fotel, automatyczna klima, 650 micheliny, full led, radar, amortyzowana oś, przedni tuz pod tylne wyjścia, skrzynia 19x6 eko, rocznik 2021 ostateczna cena pod koniec roku była ~340 i z tego co mi wiadomo jeszcze podwyżek nie było.

Edytowane przez ziomekq
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie to tak jakbys wsiadł do dacii i do toyoty czy audi. Jezdzilem nh i claasem i jednak w claasie moim zdaniem wiekszy komfort i lepsza ergonomia w kabinie. Ale to tylko moje zdnie.

Edytowane przez pala92
Opublikowano

claas ma przede wszystkim większą kabinę. Ale jak sam parę lat temu porównywałem ariona 400 do małej t5 to jakoś ta kabina claasowska mnie nie przekonywała. Strasznie ciemna i pełno w niej dużych płaskich plastików

Opublikowano
5 godzin temu, Konrad2510 napisał:

Wyceniał ktoś ostatnio pume185, axion800 czy Jd6175m za NH t7 215s dostałem ofertę na 379netto

 

A i może wiecie o cenie V t174

 

Poczytaj w dziale Ceny ciągników AGCO. Wrzucałem szczegóły oferty z okolic listopada dla T174.

Zależy do czego poszukujesz ciągnika.

Class będzie największym koniem pociągowym (największa masa, DMC 14t), druga pod względem uciągu pewnie będzie Puma albo Valtra (Puma DMC 14t, Valtra 13.5t). Dla porównania JD to tylko 12.3 t. Rozstaw osi największy w Class i Valtra. 

Puma Multicontroler i lepiej wyposażony Class, cenowo mogą już zbliżać się do nowego MF 8s. Jak chcesz czegoś koło 220KM mocy maksymalnej, to rozważ tego MF. Z kolei najtańsze KM i moc kupisz w Valtrze - dlatego, że T174 po roku gwarancji spokojnie też sobie podciągniesz tak jak w T234. Ale nawet na gwarancji nie będzie problemu z pracą Valtrą, bo w trybie eco ma 850 Nm, czyli tyle ile ma Puma 185 (Axion ma ok 900). Jak masz do wydania ok 550 netto, to rozważyłbym Classa lub MF 8s.

Za Pume pewnie min trzeba dać >450k netto. Valtrę T174 jak dobrze ponegocjujesz to dostaniesz za ok 400k (wszystkie ceny bez Navi).

 

NH gabarytami jest podobny do powyższych (DMC 13.6t, rozstaw osi jak w Pumie, ale wyposażeniowo to inna liga niż np Valtra Versu (skrzynia, elektrozawory, wykończenie).

JD odrzuciłbym z wymienionych jako pierwszy, bo za niego pewnie min zaśpiewają 450k a za dobrze wyposażonego to może i nawet pod 500. W ostatnim Profi podają ceny MF8S i jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach ale np dla 8S 245 (230KM, moment 1178 Nm) podają 520k netto dla wersji efficient. Ciekawe jaka byłaby cena dla 8S 205 (200KM, 982 Nm). W każdym razie jakbym miał do wydania ok 500k to nawet nie spojrzałbym w stronę JD, tylko rozważał między nowym MF lub Axionem. 

Jeżeli kasa ogranicza, to wybór jest między NH a Valtrą.

 

 

Opublikowano

Odrion, dzięki za fajne info😀 budżet niestety ograniczony do 420tys i druga sprawa do 200koni bo to wniosek który muszę realizować do października.. Myślałem nad puma poważnie ale myślałem że wyjdzie do 410

Opublikowano
19 minut temu, Konrad2510 napisał:

Odrion, dzięki za fajne info😀 budżet niestety ograniczony do 420tys i druga sprawa do 200koni bo to wniosek który muszę realizować do października.. Myślałem nad puma poważnie ale myślałem że wyjdzie do 410

Mysię że będzie ciężko zmieścić sie w 420k za  Pume 185, ale duzo zalezy od wyposazenia. Nh7 190 wycenialem fajnie wyposazonego to po rabacie u deleara dostalem wycene na 410k. Realny rabat do dostania to ok 40% od tego co Ci wyjdzie w konfiguratorze. Ja zrobilem sobie np taka sama specyfikacje w konfugratorze dla NH7 210 i Puma 165 Multikontroler i dla takiego samego wyposazenia wyszlo prawie identycznie. Spodziewalem sie rabatu ok 45% w NH ale dealer zapewnial ze to niemozliwe i ze realnie 40% moze tylko dac. Pewnie jak bym przyszedł z oferta z konkurencji to by zmienil zdanie 😉. Wracajac do tematu to wyceń sobie Pumę w koniguratorze, odejmij z tego 40% i bedziesz mial punkt wyjscia. Z tym jedz do deleara i sprobuj jeszcze cos z tego urwac. 

Ale polecam Ci pojechac jeszcze do Valtry. Ja jak wycenialem swoja to dostalem propozycje T194 active ponizej 400, wiec czasami sa fajne okazje. Nawet jak bedziesz wolec Pume, to oferta z Valtry pomoze Ci zbic cene Pumy.

W Valtrze T174 masz wszystko to samo (silnik, mosty, itp) co nawet w T254.  No i silnik 7.4l ktorego nie ma nawet chyba Axion 800 wiec sprawdz go sobie. 

Takie filmiki nie sa w 100% reprezentatywne ale Valtra naprawde ma niezly uciąg:

 

Opublikowano
2 godziny temu, Konrad2510 napisał:

Odrion, dzięki za fajne info😀 budżet niestety ograniczony do 420tys i druga sprawa do 200koni bo to wniosek który muszę realizować do października.. Myślałem nad puma poważnie ale myślałem że wyjdzie do 410

Pytanie czy Ci zależy na wyposażeniu czy na jak najmocniejszym ciągniku jak będziesz się zastanawiał nad NH i będziesz negocjował cenne to odezwij się mogę pomóc.

Opublikowano

Zależy mi na prostym mocnym ciągniku do pługa i do transportu dwóch przyczep14 jak brać valtre czy pume to w jakich skrzyniach i co najważniejsze poza tuzem i amortyzacja? Proszę o radę bo zamierzam startować do dilerów po wyceny

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Konrad2510 napisał:

Zależy mi na prostym mocnym ciągniku do pługa i do transportu dwóch przyczep14 jak brać valtre czy pume to w jakich skrzyniach i co najważniejsze poza tuzem i amortyzacja? Proszę o radę bo zamierzam startować do dilerów po wyceny

Pogadaj z NieMądrym na priv. Jak moze pomoc w negocjacjach z NH to warto spróbować. Case i NH to praktycznie to samo. Ja przestudiowałem 2 konfiguratory i prawie nie ma rożnic. 

Jak ciągnik do transportu to weź skrzynie 50km/h eco. Mimo ze teoretycznie Ci niepotrzebne ja bym dobral wom 540e. Duzo nie kosztuje a moze sie przydac w roznych pracach.Kola min 650 tyl i 540 przod. Jak masz inne ciagniki do mnjejszych prac to moze nawet 710. I rozwaz felgi 42 cale. I moze radar poslizgu- do orki sie przyda. Ja bym tez wzial lacznik hydrauliczny jak nie masz. Super wygoda a to grosze przy cenie ciagnika. Tylko bez elektro zaworow nie ma az takiej wygody z zapinaniem. 

Oswietlenie w NH lub Pumie nie jest az tak drogie wiec mozesz dolozyc cos ponas standard. Wiadomo ledy robia robote 😀

W Valtrze power shift Ci wystarczy bo i tak ma opcje automatyki jak w cvs. W NH moim zdaniem najlepsza PC (poza DC ktorej nie ma w T7)

 

Edytowane przez odrion
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v