Skocz do zawartości

Zetor 7211 - leje się paliwo z pompy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po raz pierwszy.

Ostatnimi czasy oddałem pompę do regeneracji bo nie odpalany był traktor długi czas ( mniejsza z tym czemu ) - siadła pompa oczywiście została zregenerowana i działa.

Problem pojawił się, że leje się z tego miejsca paliwo

spacer.png

Zdaje mi się, że śrubka która jest zamontowana nie jest oryginalna ponieważ przepuszcza paliwo

spacer.pngspacer.png

Jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czy taka była zamontowana czy ktoś inny grzebał....w każdym bądź razie ucieka z tego miejsca paliwo i się sączy jakby nie było szczelne.

Opublikowano
2 minuty temu, jacus napisał:

obawiam sie ze wymiana sruby i podkladek czy dokrecenie trwaloby krocej niz napisanie tego posta.....

Nie jest to raczej oryginalna śruba.... dlatego  stąd jest post, gdzie takiej szukać

Opublikowano (edytowane)

Nie kojarzę miejsca na pompie ze zdjecia i co tam jest, ale wygląda jakby ciekło z otworu i ktoś wkleił śrubę liczac, że uszczelni? ( brak gwintu w otworze i slady jakby kleju w otworze i na śrubie???) 

Ta śruba trzyma jakieś "oczko" z przewodem, czy poprostu sama z podkładką była wkręcona w otwór?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano
Dnia 20.11.2020 o 23:10, Alchemik napisał:

Nie kojarzę miejsca na pompie ze zdjecia i co tam jest, ale wygląda jakby ciekło z otworu i ktoś wkleił śrubę liczac, że uszczelni? ( brak gwintu w otworze i slady jakby kleju w otworze i na śrubie???) 

Ta śruba trzyma jakieś "oczko" z przewodem, czy poprostu sama z podkładką była wkręcona w otwór?

Sama w sobie była wkręcona ale podobno nie jest to oryginalna śruba, znajduje się to po lewej stronie od pompy byc może oryginalna jest czarna nie wiem, ale leje sie z tego miejsca jakby nie szczelne było

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v