Zetor 7211 - leje się paliwo z pompy
Przez
Treys, w Silnik i osprzęt
-
Podobna zawartość
-
Przez Kondzio55
Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88 i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa
-
Przez dragonmt852
Witam, dzisiaj podczas pompowania ręczną pompką w moim Zetorze 7211 zauważyłem że spod tego plastiku( patrz zdjęcie) cieknie paliwo, dodam że jest to pompka z Boscha a nie jakiś chińczyk i teraz nie wiem czy ten plastik jest na gwincie i wystarczy dokręcić czy... no właśnie, miał z was ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać bo przez to ciągle się zapowietrza
-
Przez farmer200011
Witam piszę z zapytaniem odnośnie Zetora 7245 mianowicie podczas wymiany pompki paliwa wyciekł mi olej z pompy i nie wiem czy jest to pompa sparowana olejem z silnika czy trzeba osobno wlać olej do pompy jeżeli trzeba wlać to jaki i w jakiej ilości pompa jest tego typu z góry dzięki za odpowiedź
-
Przez krol17
Witam mam problem z zetorem majorem 80 na silniku Deutz
Ostatnio odpaliłem ciągnik i odkręciłem korek wlewu oleju zaskoczyło mnie że z tego wlewu wydobywa się dużo powietrza jak z kompresora to samo jest z bagnetem. To nie są spaliny bo brak dymu i zapachu, silnik pracuje bez zmian ma moc brak błędów na wyświetlaczu. Pojeździłem trochę około 40 mth i poziom oleju nie ulega zmianom. Dodam że silnik ma przepracowane 2840 mth i wcześniej nie zaobserwowałem tego defektu.
Co to może być za przyczyna uszczelka pod głowicą, pierścienie...? Zadzwoniłem do 2 mechaników i za dużo nie pomogli bo nie mieli do czynienia z tym silnikiem.
Może macie namiary do dobrego serwisanta z okolic Ostrołęki który by mógł przyjechać na miejsce i ocenić sytuację ?