janusz1837

Ursus C-360- Pompa nie podaje paliwa na wtryski

Polecane posty

janusz1837    0

Witam

Potrzebuje pomocy. Otóż dzisiaj orałem ponad hektar i w pewnym momencie silnik zgasł. Bez żadnych ostrzeżeń od razu jak by paliwo odciął. Sprawdziłem pompa nie podaje paliwa na wtryski. Ręczną pompką pompuje i paliwo idzie do przelewu. Odkręciłem śrubę od przewodu co idzie do wysokiego ciśnienia i paliwo przy rozruszniku leci. Jak odkręcam odpowietrznik pompy paliwo leci. A w przewodach wysokiego ciśnienia nie leci nic. Odkręciłem pokrywę wszystkie 4 sekcje pracuja. Może mi ktoś podpowiedzieć co się stało? Czy się pompa zapowietrzyla jakoś czy po prostu zepsuła się i trzeba do pompiarza?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
1 godzinę temu, janusz1837 napisał:

Witam

Potrzebuje pomocy. Otóż dzisiaj orałem ponad hektar i w pewnym momencie silnik zgasł. Bez żadnych ostrzeżeń od razu jak by paliwo odciął. Sprawdziłem pompa nie podaje paliwa na wtryski. Ręczną pompką pompuje i paliwo idzie do przelewu. Odkręciłem śrubę od przewodu co idzie do wysokiego ciśnienia i paliwo przy rozruszniku leci. Jak odkręcam odpowietrznik pompy paliwo leci. A w przewodach wysokiego ciśnienia nie leci nic. Odkręciłem pokrywę wszystkie 4 sekcje pracuja. Może mi ktoś podpowiedzieć co się stało? Czy się pompa zapowietrzyla jakoś czy po prostu zepsuła się i trzeba do pompiarza?

 

Mogło ściąć klina na zębatce napędzajacą pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1837    0

Czyli trzeba pompę ściągnąć i zobaczyć czy klin jest ? Ale jeżeli klin by był ścięty to do sekcji wysokiego napięcia by nie podawało, a dodatkowo ściągnąłem wąż od powrotu i jak kręciłem rozrusznikiem to jest takie ciśnienie że nie mogłem palcem utrzymać, także wydaje mi się że to nie klin ale mogę się mylić, proszę o opinię czy dobrze myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jeśli daje ciśnienie to klina nie ścięło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
3 minuty temu, janusz1837 napisał:

Czyli trzeba pompę ściągnąć i zobaczyć czy klin jest ? Ale jeżeli klin by był ścięty to do sekcji wysokiego napięcia by nie podawało, a dodatkowo ściągnąłem wąż od powrotu i jak kręciłem rozrusznikiem to jest takie ciśnienie że nie mogłem palcem utrzymać, także wydaje mi się że to nie klin ale mogę się mylić, proszę o opinię czy dobrze myślę?

Trzeba sprawdzić ,bo w tym momencie przestawi się zapłon-czyli kont wtrysky.

2 minuty temu, Partyzant85 napisał:

Jeśli daje ciśnienie to klina nie ścięło.

Morze dawać ale nie w tym momencie co trzeba.Kiedyś taki przypadek miałem w C-380 i z tąd moje sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz1837    0

Ale jak odkręciłem rurki wysokiego ciśnienia i zakręciłem rozrusznikiem to z tych 4 otworów nie leci paliwo w ogóle tylko powrotem. To też może być takie objaw?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrz_    432

Może rozleciał się regulator , tak czy inaczej pompa na stół 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artu82    5

Mialem dokladni3 taka sama sytuacja w wakacje. W trakcie orki  pod rzepak zgasł jakby paliwa brakło pomimo  prawie pelnego zbiornika. Przejrzałem co mogłem i tez paliwo nie szło na wtryski .  Okazalo  sie ze regulator byl winowajcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
22 godziny temu, poderwa napisał:

Mogło ściąć klina na zębatce napędzajacą pompę.

Odkręć ten dekielek  z boku ,i zobacz czy sekcje się przestawiajo jak ruszasz gazem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Filip12345
      Dlaczego mf 255 tak chodzi i przygasa podczas jazdy. Na wolnych obrotach normalnie chodzi. Pompka paliwa nowa, pompa była regenerowana i pompiarz powiedział że nie jest w najlepszym stanie ale jeszcze posłuży, wtryski nowe końcówki. Może wałek rozrządu wyrobiony i pompka za mało paliwa daje, czy uszczelka pod głowicą wydmuchana?
      20240518_094530_1.mp4
    • Przez miecho123
      Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.
    • Przez Marek284
      witam czy da się założyć uturbiony silnik z ursusa 1614 do ursusa 1222 bez napędu silnik w ursusie 1222 padł i szukamy sprawnego silnika
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj