Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry jestem od niedawna posiadaczem lamborghini chempion 135, chciałbym zapytać co może być z kabiną ponieważ jak kupiłem wszystko działało kabina się unosiła amortyzacja była a od pewnego czasu kabina nie chce się podnosić nie ma amortyzacji kabiny ma ktoś może schemat działania tego bądź ktoś miał. Podobny problem? Z góry dziękuję za pomoc 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, piotrbm_211320 napisał:

a sprężarka działa  ?

Tak sprężarka działa ale jedyny szczegół który wychaczyłem to sprężarka nie załączała się po przekręceniu kluczyka  a teraz nie włącza się jaki może być przyczyna?

 

Edytowane przez Łuki212
Opublikowano (edytowane)

Dla ścisłości. Sprężarka w tym traktorze jest mechanicznie napędzana i pracuje ciągle razem z silnikiem, od którego ma napęd. Jest coś nie tak z Twoją sprężarką. Ja miałem podobny problem. U Nas w głowicy sprężarki wykruszył się zaworek zwrotny i nie pompowała powietrza. Jest tam zawór w kształcie płaskiego krążka podparty sprężyną. Dorabiałem go kilka razy z różnych materiałów i powiem szczerze, że z byle gó...a tego nie warto robić, bo działa ale krótko. Ostatecznie dorobiłem z zaworu z głowicy samochodu Audi i ten materiał jest super i chodzi po dziś dzień.

Po przekręceniu kluczyka to najprawdopodobniej włącza Ci się sprężarka w fotelu, który to jest pneumatyczny i ma swoją małą sprężarkę.

Edytowane przez Marcelix
Opublikowano
3 godziny temu, Marcelix napisał:

Dla ścisłości. Sprężarka w tym traktorze jest mechanicznie napędzana i pracuje ciągle razem z silnikiem, od którego ma napęd. Jest coś nie tak z Twoją sprężarką. Ja miałem podobny problem. U Nas w głowicy sprężarki wykruszył się zaworek zwrotny i nie pompowała powietrza. Jest tam zawór w kształcie płaskiego krążka podparty sprężyną. Dorabiałem go kilka razy z różnych materiałów i powiem szczerze, że z byle gó...a tego nie warto robić, bo działa ale krótko. Ostatecznie dorobiłem z zaworu z głowicy samochodu Audi i ten materiał jest super i chodzi po dziś dzień.

Po przekręceniu kluczyka to najprawdopodobniej włącza Ci się sprężarka w fotelu, który to jest pneumatyczny i ma swoją małą sprężarkę.

one wszystkie mają elektryczną do kabiny

ogólnie jak się nie załącza to presostat albo brak prądu to jest tak łopatologicznie sterowanie

Opublikowano
Dnia 26.10.2020 o 15:56, piotrbm_211320 napisał:

one wszystkie mają elektryczną do kabiny

Wiem co to jest presostat. Co do sprężarki, to tak jak pisałem. U Nas jest mechaniczna i żadnej innej tam nie znalazłem. 

Opublikowano (edytowane)

Witam podepne  się tutaj z pytaniem czy ma ktoś z forumowiczów instrukcje i katalog części w wersji pdf do Same Rubin lub Lamborghini champion? Zostawiam mejla p.fi@o2.pl z góry dziękuję 😉

Edytowane przez Bieszczadek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v