Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zastanawiam się nad zakupem MF 3645 lub 3635.

Ostatnio oglądając dowiedziałem się że niektóre modele mają dwie pompy hydrauliczne i ponoć drogie jest to w naprawie.....

Wie ktoś o co z tym chodzi i po co da dwie pompy i czy faktycznie są drogie i jak z awaryjnoscia

 

Opublikowano

No właśnie bo z tego co się dowiadywałem to w modelach z jedną pompa to pompa kosztuje 1500zl

A w modelach z dwoma pompami to są koszty około 6000tys wymiany....

 

Tylko czy ktoś miał z tym styczność i doświadczenie czy to naprawial

Opublikowano

Zamiast się przejmować jakimiś pompami za kilka stów, które jeszcze przed zakupem jeszcze można zweryfikować a które bez problemu znajdziesz w necie poszukaj części do skrzyni do tych modeli, bo na szrotach to nie jest tak popularne jak mniejsze MFy...

Opublikowano

Pompę hydrauliczna można zweryfikować dopiero po 2-3 godz pracy gdy olej osiągnie max temperaturę pracy....

Nikt nie da tak sprawdzić ciągnika a tym bardziej jeśli ktoś wie że coś jest nie tak....

 

6tys to dla Ciebie kilka stów???

Opublikowano (edytowane)

pokaż te pompę za 6tys? Facet albo masz kasę na ewentualne naprawy albo zmień obiekt zainteresowań bo chyba nie sądzisz że ktoś sprzeda Ci 30 letni traktor w którym polerke zrobisz i będzie nówka.... tak 6 tys to są grosze w MF, bo tyle to zapłaciłem za remont przedniej osi a gdzie tam reszta... Za tyle silnika w polskiej 80tce nie zrobisz więc nie wiem skąd te zaskoczenie

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v