Skocz do zawartości

Pomoc z naprawie john deere 2140. Proszę!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam John Deere 2140 z 1984. Stoi już od kilku miesięcy bo nikt nie potrafi go naprawić. Włożyliśmy już mase kasy w wymiane korbowodów, wymianę uszczelki głowicy (oryginał) i dalej leci woda... Wiecie jaka może być przyczyna? 

Proszę o pomoc bo naprawiamy juz go z poł roku i NIKT ale to NIKT nie moze go naprawić. 

PS. Okolice Grudziądza

Opublikowano

Więc tak: 

-korbowody wszystkie nowe

- zestaw naprawczy kupiony i załozony do silnika

-głowica planowana i jest OK...nie jest pęknieta

-nowa uszczelka pod głowice kupiona oryginał

Woda wylatuje z miedzy silnikiem (blokiem) a glowica. Co myslicie?

jonek98, ale jak wylać wodę...?jonek

Opublikowano (edytowane)

Pęknięty blok, mi tak leciało z case to oblepiłem silokonem  i przez rok było ok bo czasu na poprawę brak. Jeszcze pytanie jaką masz głowicę bo jak dzielona to nic nie zrobisz. A jak jednolita to możesz tak spróbować choć polecam sprawdzić blok

Edytowane przez gustaww
Opublikowano

Tak, wyciek był powodem remontu. Czesto było tak, że jeździliśmy i ciągnik nagle gasł i nie chciał zapalić... 

16 minut temu, witejus napisał:

można spawać można kleić ,są różne kleje do klejenia bloku ,głowicy,można też kołkować

Tylko, że głowica była sprawdzona i nie jest pęknieta jak coś.

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, marzenka214 napisał:

Tylko, że głowica była sprawdzona i nie jest pęknieta jak coś.

mówię o bloku,jeśli są mokre tuleje mogą być wżery w miejscu styku bloku z tuleją i woda ,płyn będzie przeciekać między blokiem a tuleją może też być blok zwichrowany i głowica nie dolega całą płaszczyzną do bloku ,trzaby i blok sprawdzić ewentualnie splanować

2 godziny temu, marzenka214 napisał:

ale jak wylać wodę...?jonek

jaja sobie robi

Edytowane przez witejus
Opublikowano

na 99% blok zrobil sie łukwaty,najczesciej przegrzanie. cobys nie robil i ile uszczelek dawal bedzie sie lalo. glowica prosta splanowana  a sprwadaliscie linjalem blok czy prosty.

jest taka pasta do montazu loctide uszczelek glowic i to bardzo pomaga.opinie sa naprawde dobre. zmontujcie usxzczelke na tej pascie jak nie pomoze to tylko blok do planowania trzeba

  • Like 1
Opublikowano
4 godziny temu, szmergiel napisał:

na 99% blok zrobil sie łukwaty,najczesciej przegrzanie. cobys nie robil i ile uszczelek dawal bedzie sie lalo. glowica prosta splanowana  a sprwadaliscie linjalem blok czy prosty.

jest taka pasta do montazu loctide uszczelek glowic i to bardzo pomaga.opinie sa naprawde dobre. zmontujcie usxzczelke na tej pascie jak nie pomoze to tylko blok do planowania trzeba

https://allegro.pl/oferta/loctite-5922-200ml-klej-pasta-uszczelniajaca-7008176196

to jest to? 

PS to nie reklama jak coś

Opublikowano

Żadnych mas uszczelnoajacych na uszczelki pod głowice się nie kładzie NIGDY. Nie wiem jak wygląda ten silnik na ciągniku ale jeżeli jest możliwość szybkiego demontażu miski na silniku to rozgrzać słonik i zrzucić miskę i spr gdzie kapie. Może być tak że przy montażu tulei scielo wam oring(zdążyć się może) . A nie ma jakieś chłodnicy oleju na silniku? Może tam jest dziura. 

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, witejus napisał:

pod warunkiem że blok i głowica są proste

wiedziałem że tak odpowiesz tylko że przy niewielkim skrzywieniu bloku czy głowicy taka pasta może pomóc a na pewno nie zaszkodzi. Demontaż  bloku aby go zawieść do planowania i ponowny montaż to są koszty kilkaset razy większe niż koszt pasty

Edytowane przez witejus
Opublikowano

Jak się nie uda to trzeba doliczyć koszt uszczelki, może śrub głowicy i robociznę.

Zanim coś będzie się kombinować, to najpierw trzeba ustalić co jest grane. Sprawdzić płaszczyznę bloku chociaż liniałem, poszukać śladów pęknięć i sprawdzić z jakiego miejsca dokładnie mamy wyciek. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v