rejewski92

case mx135

Polecane posty

rejewski92    0

witam, pracowałem ciągnikiem na polu używałem trzeciego poł biegu. ciagnik przestał jezdzic na tzrecim połbiegu? czy to moze byc cewka? gdzie sie znajduje?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    42

Bez obciążenia tez nie jedzie?

sprawdz ciśnienie na 3 polbiegu

Jesli ciśnienie ok to prawdopodobnie problem z przełącznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid1146    5

Po prawej stronie za akumulatorem. Są dwie cewki i działają na 4 możliwości zależnie od tego jaki półbieg wrzucisz (10, 11, 01, 00 jedynka to cewka zasilana, 0 brak napięcia na cewce) chyba jakoś tak jak dobrze pamiętam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Jestem świeżo "po zabiegu" więc póki pamietam napisze - może komus sie przyda.
      W moim przypadku nie działa przycisk do automatycznego właczania/wyłączania WOM przy odpowiedniej pozycji podnośnika oraz przyciski na błotnikach. Prawdopodobnie przy wczesniejszej kalibracji ktoś ich nie zaprogramował.
      Zaczynamy od kalibracji WOM:
      1. Ciągnik zgaszony, grzybek lub dźwignia od WOM w pozycji wyłączonej,
      2. Przycisk Auto WOM (o ile jest) wyłączony
      3. Zdejmujemy lewą część pokrywy przy liczniku tam gdzie są bezpieczniki. W górnej skrzyneczce po prawej stronie mamy pionowo dwa wolne piny 1 i 2 ktore nalezy zewrzeć przewodem ze sobą.

      4. Uruchamiamy silnik i ustawiamy obroty silnika na 1000 +/- 50. Tu mała uwaga. Ponieważ wałek jest załaczany za pomocą oleju proponuje przed całą procedurą kalibracji uruchomic silnik na kilka minut w celu rozgrzania oleju. Kontrolka WOM zaczyna mrugać w cyklu 3 mrugnięcia i krótka przerwa.
      5. Dla ciagników wyposażonych w przycisk Auto WOM i przyciski na błotnikach musimy je zaprogramować aby system je "widział" Przycisk Auto WOM jest trój pozycyjny, tj mozna go wyłaczyc, właczyć i nacisnąć dalej do położenia chwilowego.
      Kolejno: właczamy na 1 sekunde przycisk Auto WOM, następnie na 1 sekundę naciskamy go dalej i przytrzymujemy w połozeniu chwilowym, po czym wracamy do pozycji wyłączonej.
      Naciskamy jednocześnie oba przyciski WOM na błotniku (obojętnie którrym) na 1 sekundę.
      6. Właczamy napęd wałka (grzybkiem lub dźwignią). W efekcie kontrolka WOM przestaje mrugać i zapala sie na stałe. sterownik załacza wałek i zapamiętuje prędkosć WOM. Czekamy cierpliwie do końca tej operacji tj jak kontrolka WOM zacznie mrugać w cyklu 4 mrugniecia i krótka przerwa.
      7. Wyłączamy WOM i gasimy ciagnik, usuwamy zworę.
       
      Po takiej kalibracji i ponownym uruchomieniu silnika na chwilkę zapala sie kontrolka WOM i przycisku AUTO WOM po czym obie gasną. Jest to swego rodzaju self test.
       
      W moim przypadku najbardziej zależało mi na automatycznym właczaniu i wyłączaniu WOM przy podniesieniu/opuszczeniu podnośnika z brona aktywną. Aby to zrobić postępujemy nastęująco:
      Ustawienie momentu wyłaczenia wałka:
      1. WOM wyłaczony
      2. Pokrętłem regulacji wysokosci podnośnika ustawiamy zadaną wysokość przy której WOM ma się wyłaczyć
      3. Przycisk Auto WOM z pozycji OFF przełaczamy bezpośrednio do pozycji chwilowej i przytrzymujemy na 1 sekundę, po czym przełaczamy na OFF. Podczas naciskania kontrolka na przełacznika raz mrugnie i sterownik wyda jeden sygnał dźwiekowy.
       
      Ustawienie momentu właczenia wałka:
      1. WOM wyłączony
      2. Pokrętłem regulacji wysokosci podnośnika ustawiamy zadaną wysokość przy której WOM ma się właczyć
      3. Przycisk Auto WOM przełaczamy szybko dwukrotnie bezpośrednio z pozycji OFF do pozycji chwilowej i przytrzymujemy na 1 sekundę, po czym przełaczamy na OFF. Podczas naciskania kontrolka na przełacznika dwa razy mrugnie i sterownik wyda dwa sygnały dźwiekowe.
      Gotowe  wałek powinien sam się właczyc i wyłaczyc  przy zadanych wysokosciach. Warto pamietać że w zwiazku z tym iz podnośnik wykonuje pełny ruch a załaczenie wałka zajmuje chwile zaprogramowane punkty moga sie nieco różnić od rzeczywistego momentu włączenia wałka. W moim przypadku przy podczepieniu brony aktywnej musiałem nieco skorygowac głównie punkt właczenia wałka tak aby brona właczała sie jeszcze przed zagłębieniem w ziemie. To logiczne - programujemy punkt załaczenia niejako w pozycji stacjonarnej a podnoszac/opuszczajac maszyne za pomoca przycisku podnośnik cały czas sie porusza, zanim natrafi na punkt włączenia/ wyłączenia porusza sie dalej a włączenie wałka tez zajmuje chwile.
       
      Mam nadzieje że opis jest w miare czytelny i komus sie przyda
       

    • Przez RobciO1
      Witam ..mam następujący problem , zamierzam kupić ciągnik case 4230 '94r mam już takowy upatrzony jednak występuje w nim problem , nie działają półbiegi, gdy włączam/wyłączam guzik od półbiegów to kontrolka zmienia się żółw zając bądź czasami całkiem gaśnie ;/ Ciągnik nie ma reakcji półbiegi, praktycznie nie działają ..co może być przyczyną? ... pomoże ktoś?
    • Przez Askis
      Witam mam problem z podnośnikiem w case 1056 xl mianowicie ramiona podnosi mi tylko maksymalnie w górę i w dół nie mogę ustawić ramion w połowie. Gdy daje dźwignię na środek odrazu zaczyna podnosić do końca. Pokrętło na błotniku również nie reaguje. Ma ktoś pomysł co to może być?
    • Przez JD1052
      Witam, czy ktoś na swoim przykładzie może potwierdzić, ze te ciągniki to taka padaka? Bo z tego co czytam po netach to zła ich opinia wzięła sie od jednej czy dwóch osób a teraz wszyscy to powtarzają... np. że jest problem z kalibracją skrzyni a przecie tej skrzyni się nie kalibruje?? Silnik sisu jest taki zły? Czy moze chodzi tylko o elektronike, która z resztą w fendtach z tych lat też jest badziewna?...
    • Przez Lukas85
      Kolejne pytanie do użytkowników ciagnika Case MX. Dziś pracowałem swoim MX120 z agregatem scierniskowym MANDAM 3m. Temperatura na zewnatrz około 30 stopni. Jeździłem z na 3 biegu i 2 półbiegu około 9-10km/h. Podczas pracy temperatura silnika utrzymywała sie na poziomie delikatnie ponad połowę. Pytanie brzmi czy tak powinno byc czy to za dużo? Było czuć ze ciagnik miał co robić ale czy taka wartosc nie była za duza?
      Zastanawiam sie nad wiskozą. Na zimnym silniku wentylator mozna pokrecic reka ale czuc opór. Po zakonczeniu pracy zjechałem do domu temperatura spadła nieco poniżej połowy. Odczepiłem maszyne, zgasiłem ciagnik. Próbowałem pokrecic ręką wentylator - i było tak samo jak na zimnym silniku z samego rana tj krecił sie z oporem. 
      Czy to mozliwe ze sprzegło wiskotyczne jest uszkodzone? Nie próbowałem sprawdzać bezposrednio na polu gaszac mocno nagrzany silnik ale wydaje mi sie ze przy nagrzaniu silnika do około połowy wiskoza powinna juz zalaczyc na stałe wentylator?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj