Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam dziwny problem ze swoim dominatorkiem. Jade na pole i kiedy juz dojade i chce odpalic mlocarnie to bardzo schodzi z obrotow, prawie gasnie, ale kiedy dojade i zostawie go na wolnych obrotach a pojde zapinac albo odpinac sieczkarnie i wroce to mlocarnia uruchamia sie praktycznie bez spadkubobrotow.

Inna sytuacja, jade po polu na 3 na wolnych obrotach, daje mu full przyspieszacz a on zaczyna gasnac, jakby sie zapowietrzal, i teraz najlepsze, kiedy schodzi zobrotow to ja mu daje gazu a on przestaje schodzic i zaczyna isc jak przecinak. Mysle, ze cos z paliwem, tylko co? Filt w odstojniku przy pompce nowy, paliwa nowy. Moze za mala dawka na pompie? 

Silnik mercedes, pali na dotyk, wchodzi na obroty bardzo ladnie, oleju nie bierze, w ogolnie nie dymi, pod kazda gore na 3 wychodzi (ale na full obrotach, na niskich chce gasnac) 

 

Edytowane przez kamil800
Opublikowano

A w momencie kiedy nie chce wejść na obroty sprawdź czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych, możesz jeszcze spróbować dmuchnąć w przewody paliwowe może jakis syf podchodzi pod zasysanie

Opublikowano (edytowane)

Nie zobacze bo nie sa przezroczyste. 

On na obroty wchodzi jak szatan, tylko latwo go zdusic z niskich

Od pompy odkrecic i dmuchnac w strone zbionika? 

Edytowane przez kamil800
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Jacek23 napisał:

A niskie obroty to znaczy ile? Powinno być 1500

Nie wiem ile jest, nie ma tam obrotomierza. Masz na dzwigni gazu tylko 2 mozliwosci, wolne obroty lub full

2 godziny temu, Grzechooo napisał:

bardziej od odstojnika bo jak od pompy to potem długo trzeba machać żeby odpowietrzyć ale też można

Sprawdze bo faktycznie filterek w odstojniku byl ostro zawalony, ake z drugiej strony to brakuje mu paliwa na niskich obrotach a na full juz nie? Raczej byloby odwrotnie

 

Edytowane przez kamil800

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v