Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam chęć już sprzedać ten ciągnik nawet na żyletki tak mnie wkurza. Nowy olej nowe filtry nowa pompa. Wczoraj po wymianie chodził ale z przerwami jakby miał jeszcze trochę powietrza a dziś już znowu brak reakcji dopiero jak poluzuje nakrętke od przewodu co wychodzi z pompy I przy gazuje to się odpowietrzy i podniesie oraz włączy hydraulikę ale tylko na chwilę. Pomocy co może być nie tak oringu też wymieniałem. Nawet się zastanawiałem czy gdzieś nie można po drodze dać jakiegoś odpowietrznika żeby się odpowietrzał.
Opublikowano (edytowane)

Z prawej strony pod drabinką, znajduje się nakrętka na klucz 36. Popuśc ją, odpal ciągnik i poczekaj aż się odpowietrzy.. daj znać czy pomogło , te ciągniki troszkę słyną z tego że się zapowierzaja szczególnie jak jest niski poziom oleju.

Edytowane przez mar56cin
Opublikowano

Jeśli sądzisz że się zapowietrza. To trzeba sprawdzić te rurki ssące. Wydaje mi się że w jednym miejscu są one łączone gumową złączka. To się sprawdza podczas montażu nowej pompy.

Opublikowano

Tak są łączone gumowa złączka a jest możliwość żeby się apowietrzalo przez rozdzielacz który jest już za pompa? Czy sprawdzać tylko przed pompa. Ewidentni się zapowietrza bo jak poluznir ta nakrętke leci dużo powietrza jak przy gazuje to jeszcze więcej.

Opublikowano

Nie ma możliwości żeby zapowietrzal się przy rozdzielaczu. Tam wszelkie nieszczelności objawiają się tylko wyciekiem oleju. Jeśli leci tyle powietrza to szukaj tylko przed pompą, na układzie ssącym. Daj znać co wyszło

Opublikowano

Dziś zauważyłem że jak na włączonym przegne trochę ta gumę co łączy wąż to jest mała dziurka po olej się pojawia ale muszę poszukać czy nie ma czegoś jeszcze

Opublikowano
Dnia 27.06.2020 o 15:20, ceston napisał:

Witam mam chęć już sprzedać ten ciągnik nawet na żyletki tak mnie wkurza. Nowy olej nowe filtry nowa pompa. Wczoraj po wymianie chodził ale z przerwami jakby miał jeszcze trochę powietrza a dziś już znowu brak reakcji dopiero jak poluzuje nakrętke od przewodu co wychodzi z pompy I przy gazuje to się odpowietrzy i podniesie oraz włączy hydraulikę ale tylko na chwilę. Pomocy co może być nie tak oringu też wymieniałem. Nawet się zastanawiałem czy gdzieś nie można po drodze dać jakiegoś odpowietrznika żeby się odpowietrzał.

Jak rozwiązałeś problem bo mam bardzo podobny 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v