Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie kupiłem Dx 6.31 ciągnik ma uszkodzoną pompkę sprzęgła (kupując wiedziałem o tym) i nie wiem czy kupić oryginał zamiennik czy zestaw naprawczy.Macie jakieś doświadczenia z zamiennikami lub regeneracją?Jaki wlewacie płyn do wspomagania?

Opublikowano

Producent popy powinien napisać jaki powinien być płyn, zalejesz zły i znowu po pompie będzie. Co do regeneracji, to jak nie jest drogi zestaw naprawczy, a w miarę kumasz naprawy to możesz spróbować. Ja osobiście rozejrzał bym się za jakimś w miarę dobrym zamiennikiem, no chyba że org nie jest drogi, to kup oryginał i problem z głowy. 

 

Opublikowano

To nie pompa hydrauliczna jako taka tylko pompka o zasadzie działania jak hamulcowa w 60tce czy ciężkiej serii.

W Same Laser mam też taką, powiem szczere że zestaw naprawczy na nic się nie zdał, jak kapało tak kapało, w tym roku kupiłem nową i narazie spokój. O ile dobrze pamiętam sama reparaturka to trochę mniej jak połowa ceny pompki, więc trzeba się zastanowić czy warto oszczędzać, jeśli może się okazać że pompka jest już porysowana w środku. A w układzie jest zwykły olej ATF czerwony

Opublikowano

No właśnie jest drogi 2tys zł a zamiennik około 600 w sumie to sama różnica cenowa daje do myślenia ale czasem zamienniki zdążają się udane dlatego chciałem zapytać o wasze doświadczenia.

Olej ATF?a słyszałem że Dot4 taki jak do hamulcow się wlewa🙂

Opublikowano

Zajrzyj co masz w układzie, ja od początku miałem ATF i taki stosuje, 3 lata bez problemów chodzi

Do mojego pompka kosztowała 300zł, reparaturka 160 jak dobrze pamiętam. Obejrzyj dobrze wnętrze pompki, może gdzieś gdzie zajmują się hydrauliką siłową dobiorą Ci uszczelnienia, powinno być taniej

Opublikowano

mam już odpowietrzone dzięki;)Co do pompki sprzęgła  takiego jak jest w agrostar zamiennika nie znalazłem oryginał kosztuje 2 tys zł ale co niemcy takie same pompki montowali w mercedesach ciężarowych jedyna różnica to inny rozmiar przyłącza przewodu no i cena oryginał 600 zł;)

Opublikowano (edytowane)

 

Pompka ta bliżej skrzyni ma takie uchwyty co łapią taka blachę wychodzącą ze skrzyni problem w tym że pompka jest do końca wysunięta a ta blacha jest bardziej na tył ciągnika czyli powinno być wysprzęglone?Problem w tym że ta blacha nie pcha tłoczka żeby się schował a ciągnik sprzęgło ma załączone?powie mi ktoś o co tu chodzi?

Edytowane przez shiza34

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v