shiza34

Members
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O shiza34

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Panowie stojąc na pochyłym cieknie olej z tylnej piasty olej taki zielony spływa po feldze.Dużo roboty jest z wymianą uszczelniacza?i jaki olej tam kupić na dolewkę i gdzie w ogóle go wlać?
  2. Trochę ostatnio robiłem z hamulcami w deutzu i u mnie jest tak za pedałami mam dwie pompki z nich idą przewody i pod kabiną na obydwu przewodach jest trójnik z trójnika jeden przewód idzie na zaciski a drugi do takiej pompki gdzie jest podpięta hydraulika coś jak na zdjęciu i w linku https://diesel-masz.pl/zawor-hamulcowy-przyczepy-john-deere-deutz-case-massey-ferguson-4700152030-p-6127.html
  3. Wymiana łożysk nic nie da tulejki na których osadzone są łożyska są wyrobione tu jest największy luz między ośką a tą tulejką na schemacie oznaczone nr 9 tuleja jest jako 1 element ale widziałem schemat dwóch tulei.Nie zamówię tych tulei ani łożysk bo nawet nie znam ich nr katalogowych jedynie oddać do dobrego ślusarza.po prostu masakra
  4. Sprzęgło wyciągnięte na razie nie wyciągałem łożysk ani tych tulejek Sprzęgło pracowało po odpaleniu silnika powoli się rozkręca im silnik chodzi dłużej tym szybciej i normalnie wieje.Tylko te ośki w tych tulejkach mają luz.Można gdzieś kupić takie łożyska i pierścienie czy trzeba dobierać? Dlaczego myślisz że sprzęgło do wymiany?.Tego sprzęgła nie rozbierałem.wieczorem zrobię zdjęcie cylindrów.Chyba wiem dlaczego silnik tracił moc.
  5. rozebrałem do tego momentu co widać na zdjęciach.W obudowie widać seger i łożysko ale z drugiej strony jest to sprzęgło i jedynie co widać do od zewnątrz pierścień uszczelniający.Nie rozumiem co z tą kolejnością dystansów?Jeszcze zauważyłem ze ta oś z drugiego zdjęcia ma luz w tej tulei czy łożysku nie powinno to być na styk?
  6. Panowie rozebrałem wentylator bo mal bardzo duży luz boczny nie mogę rozdzielić sprzegla od obudowy od strony silnika od strony koła pasowego ok z drugiej coś nie bardzo.Druga sprawa oska która jest w sprzegle ma mieć luz?i trzecia sprawa ta oska jest jedna od koła pasowego i sprzęgła jedna a od wiatraka osobna?
  7. Dziś zrobiłem test zagrzałem silnik i wyjechałem na drogę po może 200 m ciągnik stracił moc (pod niewielką górkę ledwo na 2 biegu)po chwili odczekania (około 1 min)ciągnik odżył i wszystko wróciło do normy.I tak jechałem kilka razy za każdym razem to samo.W ciągniku wymieniłem 2 filtry powietrza filtr paliwa oraz filtr oleju razem z olejem 15W40 Fusch. Wiatrak pracuje a temperatura dochodzi do połowy wskaźnika gdy chodzi na wolnych obrotach temperatura spada.
  8. Dlaczego o to pytam mam wrażenie że silnik strasznie się grzeje obudowa od strony wydechu jest bardzo gorąca.Dziś przejechałem może 10 km i silnik chwilami tracił moc po jeszcze paru kilometrach w ogóle stracił moc zapaliła się kontrolka od hamulca i wykrzyknik.Jak się zatrzymałem w misce olejowej słychać było bulgotanie a sama miska też była gorąca aż prawie parzyła.Dodam że ciągnik pali na dotyk i nie kopci.
  9. Witam mam kolejne pytanie czy wentylator który chłodzi silnik ma chodzić cały czas?jak to działa?
  10. panowie mam pytanie jeszcze odnośnie filtrów zakupiłem wszystkie według katalogu Mann dwa filtry powietrza filtr paliwa filtr oleju silnika i jeden filtr hydrauliczny WD 950/5 problem w tym że pod kabiną za schodkami mam dwa filtry hydrauliczne kupić drugi taki sam?I jak wygląda sprawa z filtrem skrzyni biegów odkręca się dekielek i tam jest i o ile jest nie uszkodzony czym go wyczyścić ropa wystarczy?
  11. Rozumiem że taki wlać do skrzyni i hydrauliki? Jeżeli dobrze rozumiem ten olej zastępuje dwie klasy lepkości SAE 10W-30 SAE 75W-80.?
  12. przeczytałem już chyba całe forum odnośnie oleju temat wałkowany setki razy i dlatego zgłupiałem.Jak już wcześniej pisałem pochodzę z terenów gdzie w gospodarstwach królują c330,c360 mf 255 w pobliskich sklepach rolniczych części i oleje tylko do takich maszyn.Posiadam Deutza 6.31 służy do transportu przyczepy o DMC 15t chcę wymienić w ciągniku oleje w silniku nie ma problemu 15W40 marka oleju to kwestia funduszy.Według instrukcji do skrzyni taki sam olej jak silnik tylko według znajomych mechaników 15W40 do skrzyni się nie nadaje.pozostaje jeszcze ole hydrauliczny w osobnym zbiorniku tam to już zupełnie nie wiem co ma być.Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj