Skocz do zawartości

Silniki ford


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam 

Na co zwrócić uwagę przy tym silniku , 2704E

co prawda nie jest on w NH ale w NH było ich najwięcej dlatego szukam opinie jak on wypada w porównaniu do perkinsa z pompa stojącą 

Słyszałem o ciagłych wyciekach i urywającej korbie 

Może lepiej jednak szukać z perkinsem ?? 

 

Opublikowano (edytowane)

własnie stary kombajn na 15Ha class ale sie trafił akurat z takim silnikiem a przeważnie jest perkins który jest dośc bez awaryjny a o tym nic nie wiem jakie ma bolączki trwałość , po oględzinach widać ze podłoga pod silnikiem troche ulana , pytanie ile i gdzie leci ( podobno maja problem z dziwymi uszczelniaczami ze sznurka ?? )

Reszta maszyny w miarę względna , bedzie robił max 18 ha , w mojej okolicy usługi to fuszerka i doprosić  sie nie mozna , do tego wiadomo własny to sie robi kiedy chce , nie spiesząc sie . 

Dlatego zastanawiam sie czy ten silnik to nie ryzyko ,

Edytowane przez Gość
Opublikowano

  Każdy jest dość bezawaryjny (cokolwiek to znaczy) , a jak coś sie stanie to zazwyczaj z winy obsługi. Bardziej od marki ważniejszy jest stan samego kombajnu, później dopiero stan silnika, tłumaczyć jest ciężko wszystkie za i przeciw w sytuacji gdy silnik wymaga naprawy lub remontu. Nawet posiadając oba te silniki nie widzę większych różnic w kosztach, obsłudze czy też wpływu na pracę samego kombajnu. Zasada jest jedna, nie kupuj złomu, gdyż  kapitalny remont  całego silnika i tak osiągnie kilkanaście tysięcy w obu przypadkach.

Uszczelniacz wału to rzecz której nie wymienia się co roku lub raz na 20 lat, a w perkinsach  pojawiający się problem z "pyrkaniem"   który  poruszany jest  co roku na forum nie pojawia się z nikąd i też jest wynikiem większego zużycia elementów napędowych pompy wtryskowej. Weź pod uwagę ich wiek, to już nie młode jednostki  i  jakieś problemy już mają prawo pojawiać się we wszystkich tych silnikach

 

Opublikowano

O pyrkaniu to wiem ale nie pojawia się ono od tak wiec za taki złom od razu dziękuje . u nas na wsiach takie mercatory z perkinsem robia po 50 ha od 10 lat i nic sie nie dzieje 

Własnie na dupnięcie nie  ma czasu i kto tego robić dlatego się obawiam tego silnika bo zdjęć dziur w bloku trochę jest  a wymiana uszczelniaczy jest nie opłacalna 

Tyle co wiem o tym silniku to rozmowa z właścicielem starego NH gdzie był przeważnie Ford ale od znalazł Z Deutzem bo forda na oczy nie chce widzieć 

Opublikowano

Mój też popyrkuje, trochę kapie olej z odmy a po za tym nic. Mówię o 6 cylindrowce. Miałem też Claasa z 4.270, miał blok pęknięty na dole między tulejami, woda kapała w olej, ale tylko gdy ostygł. Kupiłem drugi silnik na złomie z kombajnu który przywieźli w kontenerze, cykal jak pszczółka. Kombajn wyzlomowalem a silnik poszedł dalej i chodzi do dzisiaj. Tak więc nie zawsze musi być coś szrotem

Opublikowano

ale mówimy o perkinsie , mam przypadek gdzie po przegrzaniu zaczeło pukac prawdopodobnie tłok sie przytarł od tego czasu 6 sezon i jak pukało tak puka  i 50 ha rocznie a moze więcej . ale mi sie trafił względny ford ale raczej odpuszczę  bo widze że to egzotyka do tego bardzo przestarzała (uszczelniania na sznurze , wypluwa panewki , pompa też nie typowa mimo że sekcyjna ) 

Chociaż stare NH to głownie Ford ale w moej okolicy to tego nie widać tylko Class i Bizon ale Bizona to nie chce 

Generalnie troch by był smiech jak na 15ha kupić takiego co 2 sezonów może nie wytrzymać gdzie u mnie w okolicy takie 45 latki robią po 50 ha i nikt za bardzo grubo nie grzebie 

A co troche już nie czas na kupno takiej maszyny 10 lat temu to tak teraz co coraz bardziej stalowe zabytki na przetop , remonowac nie zamierzam bo jestem właściwie sam a samemu to wiadomo co można zrobić... z drugiej strony na 20 ha wydawać 50-70 tys to głupota bo czasy nie pewne a zyski wiadomo jakie są 

dzieki pozdr

Opublikowano (edytowane)

właściwie na ten rok to wątpie że cos kupie  , poszukiwania przez swatowe zawirowania zaczołem za poźno pułap cenowy tez mały (do 25 tyś) ze względu na stopę zwrotu na areale który będzie obsługiwał , najbardziej pasował by mi Deutz 922 silnik 4 cyl mały gabarytowo no i prostota , oglądałem takiego i gdyby nie przesadzona cena to bym brał 

Silnik deuzt brak chłodnicy , pojedyncze głowice,  w bardzo starym silniku wodym rózne cuda sie dzieją , silnik mercedesa w mercatorze to rzadkość 

Ogólnie ceny są przesadzone nie adekwatne do stanu i wieku , i to widać bo nie które maszyny po 3 lata stoja i stać będą 

I nie tylko za 50 latki , za 30 latki po 60-70 tyś które na dzień dobry wymagaja 30 tys wkładu i miesiecy pracy kilku osób ...

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Podłączę się pod temat, bo właśnie dzisiaj nabyłem kombajn Clayson M140 z silnikiem Ford o oznaczeniach 510E-6050-E. To chyba dopiero egzotyka :) Byłem pewien, że jest tam silnik z nowszej rodziny tj. 2704E, ale nic z tego :) Ktoś miał do czynienia z tymi motorami? :) 

Opublikowano (edytowane)

W m140 były montowane silniki ford 2704E ( 5899ccm) oraz 2704C (6227ccm) -wal korbowy ma inny skok wykorbienia i to jest główna różnica między nimi (nie ma wiedzy czy korbowody i tłoki sa takie same), osprzęt taki sam.

Edytowane przez detom
Opublikowano

Upsss... Robiliśmy remont w 2715E, niezbędna byla wymiana wału - byly wały z róznym wykorbieniem -przelożylem to na starsze modele tych silników

Opublikowano (edytowane)
Dnia 30.05.2020 o 18:53, jaco512 napisał:

Zrób zdjęcie tabliczki bo te oznaczenia to nie jest typ silnika

Załączam zdjęcie. Wydaje mi się że takie silniki były montowane, mój kombajn to M140 z 64 roku.  Przesyłam też jego poglądowe zdjęcie, charakterystyczny wał zasilający pompę paliwa. 

117403281_3144132032300645_2414843389684258694_n.jpg

Kompletny-silnik-Ford-510E-590E-New-Holland-Class.jpg

Edytowane przez karoliwa
Opublikowano

Pytanie myśle że związane z tematem. Mianowicie kupilem forda 8210 z 83r. i mam pewien problem w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany silnik o pojemnosci 6015cm3, mocy 76kW, niestety szukając na polskich i angielskich stronach nigdzie nie moge znależć żadnych informacji odnośnie montażu tego rodzaju silnika w ww. ciągnikach, jak śadzicie jest to bład w dowodzie rejestracyjnym  czy trafiłem unikatowy egzemplarz do ktorego bede miał problem z czesciami zamiennymi, może ktoś sie z takim modelem spotkał, prosze o pomoc :)

Opublikowano

Kto miał styczność z ciągnikami tej marki to wie że z częściami szału nie ma a ceny do przystępnych nie należą, kumpel od 1,5 roku szuka części do  7711 i pewnie jeszcze drugie tyle poświęci by choć  dawcę zdobyć. W każdym bądź razie życzę bezawaryjności, to tu najważniejsze

Opublikowano
18 godzin temu, Zygi8210 napisał:

Pytanie myśle że związane z tematem. Mianowicie kupilem forda 8210 z 83r. i mam pewien problem w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany silnik o pojemnosci 6015cm3, mocy 76kW, niestety szukając na polskich i angielskich stronach nigdzie nie moge znależć żadnych informacji odnośnie montażu tego rodzaju silnika w ww. ciągnikach, jak śadzicie jest to bład w dowodzie rejestracyjnym  czy trafiłem unikatowy egzemplarz do ktorego bede miał problem z czesciami zamiennymi, może ktoś sie z takim modelem spotkał, prosze o pomoc :)

Raczej to błąd w dowodzie, sprawdź czy jest jakaś tabliczka na silniku, z nabitym typem lub innymi danymi

Opublikowano
Dnia 18.01.2021 o 12:05, jaco512 napisał:

Raczej to błąd w dowodzie, sprawdź czy jest jakaś tabliczka na silniku, z nabitym typem lub innymi danymi

Niestety na tabliczce jest tylko model, rok produkcji, typ {8210-0T-FQC), po tych danych nie mogę znaleźć żadnych informacji, masz może jakieś sugestie gdzie szukać informacji na temat tego sprzętu ???

138586033_684341302248473_5441148184992190918_n.jpg

139956010_326675465222727_8920506766935613098_n.jpg

139392333_167426791800296_4140603564950294903_n.jpg

138479205_219762789737469_5243136662293574549_n.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilost
      Witam może ktoś coś o new Holland seria Tf czy Deutz Topliner głównie zboże i qq
    • Przez ramzesss
      prosił bym o wskazanie róznic miedzy tymi modelami ( są one 5 klawiszowe na dwóch bębnach) czym się różnią te modele bo nie ma informacji. Proszę o pomoc
      może ktoś posiada taką maszynę to niech się wypowie czy to warte uwagi względem tx64
    • Przez renovoltage
      Czy podczas pracy silnika bez włączonej sieczkarni powinien grzać się ten wałek od elektrosprzęgła  przez co i łożysko na zdjęciu, łożysko świeżo wymienione, temperatura jest wysoka że nie można złapać, najcieplejszy jest wałek z tej strony, od strony drugiego łożyska jest normalnie


    • Przez nojsze
      Witam wszystkich, 
      mam problem z NH TX 64 po załączeniu młocarni przestaje działać podnoszenie opuszczanie hedera, bez włączonego zespołu omłotowego wszystko działa .
      - oddałem alternator do naprawy - ładuje 13,8-14,5
      Proszę o pomoc.
    • Przez mate2132
      Witam mam taki problem z kombajnem Nh tx66  że prędkość  jazdy na 4 biegu pełnym gazie mam 18,5 km/h a gdy włączę młocarnie kombajn jedzie dużo szybciej bo 27km/h czy miał ktoś taki przypadek ? Czy da się to zmienić żeby jechać te 27 ale bez załączonej młocarni ? Kombajn z 1995r .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v