Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale mi chodziło o to że po prostu nigdy mi tur nie był potrzebny dlatego nie planuje go mieć.

 

No a to nie jest regułą że w tych zetorach 7045 jes ten szybki wsteczny? Znajomy właśnie takiego ma. No i 2 z 3 jest zamieniona. Tzn 3 na górze a 2 na dole. Bo wiem że w 7011 jest właśnie na odwrót

Opublikowano

przez przypadek zacytowałem nie ten post juz poprawiłem

:rolleyes:

 

z tego co sie dowiedziałem to ten bieg był na specjalne życzenie tak samo jak w pozniejszych wersjach 52

 

bo 72 to juz miały inne skrzynie i tam chyba ogolnie wsteczny jest dosc szybki <_<

Opublikowano

przeważnie psuła się hydraulika i skrzynia jest do roboty pompka paliwa siada co roku trzeba nowa kupować jedyne co w tym ciagniku jest dobre to silnik bo chodzi jak nowy he ciagnik pracuje z agregatem 2.8 plug 3 skibowy zagonowy i przewarznie z turem i czasem z kosiarka rotacyjna trzeba tylko trafic na dobry egzeplasz to wtedy ciagnik jest ie do zajechania

Opublikowano

Hydraulika pewnie dlatego że z turem pracuje, jakby go nie było to pewnie problemów z hydrauliką też by nie było. Czyli mi to nie przeszkadza bo tak jak już pisałem tur mi nie jest potrzeby. Znajomy też skrzynie robił, ogólnie to jak kupił zrobił taki generalny remont żeby wszystko było cacy i tak jak mówisz, nie do zajechania:)

Opublikowano

Ciągnik bardzo dobry, komfort jest badzo dobry jest bardzo wygodny, również jest bardzo dobrym ciągnikiem do tura, a za takiego to będziesz musiał doć coś ponad 30tyś zależy jeszcze jaki stan, a tur od c-360 niebędzie pasował nawet na ramę bo w zetorku masz szersze mocowania tura niż w c-360 a tak pozatym to jest wogule inne rozwiązanie mocowania.

Opublikowano

Ogólnie ciągnik śmiało warty polecenia. Z wad które zaobserwowałem u siebie:

- zakleszczanie wstecznego lub jedynki (irytujące);

- luzy w kolumnie kierowniczej;

- troszkę wyje tylny most ( ale do c360 bym tego nie porównał )

Właściwie nie są to wady tylko skutki normalnego zużycia części w trakcie eksploatacji.

Opublikowano

Zeno - juz pisalem, chodzi o wyrobione wodziki. Jak masz bezpieczniki i nacięcia na wodzikach od nich, to z czasem one sie wyrabiaja - biegi lzej wchodza bo bezpiecznik latwiej wyskakuje, ale przez to tez sam z siebie czasem sie przesuwa. Mialem przypadki ze przy oraniu na koncu pola przy zatrzymaniu sie w bruzdzie wodzik poszedl do przodu no i zakleszcz gotowy.

Jedyne wyjscie to to naspawac i od nowa rowek naciąć. No i bezpiecznik wymienic, bo sprezyna tez sie zuzywa.

 

Wspomne tez o wyjechanym "dzyndzelku" od wajchy biegow, zdolny operator potrafi wbijając bieg wyskoczyć nim poza wodziki - wtedy pomoze tylko podniesienie pokrywy i umieszczenie "dzyndzla" na swoim miejscu.

Opublikowano (edytowane)

Sam sie ostanio zastanawiałem jak to bieg się może sklinować.

Aż tu wczoraj latam z rotacyjna i "bach" wbity wsteczny na stałe :D .

No i juz myśle ze przyjdzie sie tak wracac do domu. Wyjąłem gumową osłone,

patrze, a juz ktoś był szybszy przedemną i wyciał okienko rewizyjne :lol: .

 

Choć przynam że to wybitnie tylko moja zasługa, bo za słobo i za szybko wysprzegliłem ;)

 

Co do serwa to reperaturka za 14 pln pomaga w 90% przypadkach.

Edytowane przez szewek
Opublikowano

Koledzy, szczerze mówiac, z reką na sercu, to w moim zetorze 7211 od 3lat nic sie nie popsuło. Krótko mówiąc - jak dbasz tak masz.

Wycie zwolnic? - zużycie sprzetu, ale w 360 wyremontowane wyją kawał głośniej niż w 7211 po 20 latach jazdy.

Tu macie moją litanie na temat Zetora 7211: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/35869-zetor-7211/page__pid__661084?do=findComment&comment=661084

Pozdrawiam :D Możecie ocenic. smile.gif

Opublikowano

od 89 wujek ma 7211 jako pierwszy wlasciciel ;) Ktoś wcześniej pisał, że jest mułowaty na wolnych obrotach... Nie prawda, ten ciągnik cechuje niesamowity "kop" na piątym biegu z 10 t zboża dodasz gazu a on do przodu idzie ;)

Z wad to powiedziałbym tylko, że jest za lekki stosunkowo do swojej mocy.

Biegi sie nigdy nie blokowały, do c360 nie ma go co porównywać, bo 7211 juz mozna nazwać ciągnikiem a c360 to przyrząd do jeźdzenia.

Bardzo polecam ciągnik ;) Mam z nim sporo filmów na yt więc możesz sobie popatrzeć i ocenić samemu ;)

 

 

Na kanale znajdziesz więcej ;p

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v