Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wystarczy dokręcić wodziki i wciskać sprzęgło do końca, a biegi nie będą się blokować. Skrzynia biegów jest synchronizowana i dlatego się blokuje.

Wątpie czy synchronizacja ma coś do tego bo mi w C330 sie blokują co troche. Prędzej stawiałbym na zużyte elementy typu wodziki itp

Opublikowano

Wątpie czy synchronizacja ma coś do tego bo mi w C330 sie blokują co troche. Prędzej stawiałbym na zużyte elementy typu wodziki itp

 

zalezy jeszcze na jaki wypust trafisz,moze biegi w nim nie bedą sie blokować.A zetor u ciebie z czym bedzie współpracował

Opublikowano

zalezy jeszcze na jaki wypust trafisz,moze biegi w nim nie bedą sie blokować.A zetor u ciebie z czym bedzie współpracował

 

Mam c-360 i szukam coś z przednim i ten zetor mi się trafił pracował by z piługiem, agregatem i wieloma innymi żeczami

Opublikowano

Bzdura. Cały przedni napęd kosztuje jak się dobrze poszuka kompletny za 7000-8000zł wraz z felgami, dętkami, oponami i przystawką.

 

Mi chodzilo o cene ciągnika,a nie o cenę napędu

Opublikowano

Witam,

Chciałbym kupić zetora 7745, potrzebuje go do zrywki drewna, bedzie współpracował z agregatem zrywkowym.

Czy ten ciagnik nadaje się do tej pracy?

Teren na którym bedzie pracował jest nizinny, lekko podmokły. Wydać chce na zakup ok. 40-50 tys. zł.

Proszę o pomoc w podjęciu decyzji

Opublikowano

kup sobie lepiej ursusa typu 385 z przednim napedem za 25 tys lub 914 za 30 tys. takie samo spalanie taka sama cena a osiagi nieporownywalnie wieksze... zetor 7211 to glupota. spalanie duze, cena tez wysoka a nawet 4 skib nie da rady targac. zetory ogolnie sa paliwozerne

Gość Profil usunięty
Opublikowano

zetor 7211 to glupota. spalanie duze, cena tez wysoka a nawet 4 skib nie da rady targac. zetory ogolnie sa paliwozerne

 

tym zdaniem obrażasz wszystkich użytkowników zetora 7211 którzy go sobie chwalą i są z niego zadowoleni fakt ze lubi sobie spalić, ale głupotą ten ciągnik nie jest, mało awaryjny uciąg jak na te ok 63km ma bardzo duży bardzo dobry do transportu, a ze o komforcie juz nie wspomnę czego chyba brak w c 385 czy 914, przyczym porównywanie ciągnika 2x4 z 4x4 to jest dopiero głupota

Opublikowano

Ja polecił bym kupić 7711 ze względu na większą moc. Powiem Ci na moim przykładzie. Parę lat temu było powiedziane kupujemy 7245 no i jeździło się po handlarzach aż raz się trafił 7745T fakt był trochę za duży jak na 20ha ale w przeciągu 4 lat doszło 50ha i 7745T był w sam raz. A co bym zrobił jak bym kupił 7245? Nie uciągnął by mi pługa 4x35 na gliniastych i pagórkowatych polach(7745T też ma problem), byłby trochę za słaby do kleina 7000.

Opublikowano

czy na tym skanie jest 50 kw bo słabo widzę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v