Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej zrób zdjęcie z góry na dźwignie sterowania podnośnikiem.

W nowszych modelach jak np. 6024 dźwignia od szybkości reakcji znajduje się obok dźwigni sterowania podnośnikiem

image.png.7577971d906d5d6b445a6b3405f55e0a.png

Pozycja 3. Może u Ciebie jest tak samo?

Opublikowano

Regulacja przeważnie wyprowadzona jest poprzez pokrywę z prawej strony w moście ( od spodu kabiny tak mniej więcej pod pedałem blokady ), miarka oleju z niej wychodzi. Zrób zdjęcie tej okolicy

 

Opublikowano

To jest to cięgno z trzeciego zdjęcia od regulacji szybkości opadania TUZ-a. 

Jak widzę czegoś tu brakuje. 

@Rolnik1973 masz identyczny to cyknij foty jak to powinno wyglądać. 

Opublikowano

Może się urwało lub często zaczepiał nogą :D To nic, ono nie jest niezbędne, bez niego ciągnik odpali i bieg wrzucisz. Po pierwsze to odepnij ten drut bo zaczepia o cięgło hamulca. Po drugie przestaw tą dźwignię do przodu i sprawdź jak podnośnik opuszcza - ustaw tak jak potrzebujesz i można tak zostawić, no chyba że bardzo chcesz to szukaj pokrętła lub coś dorabiaj. W tym miejscu co jest to nienajlepsze rozwiązanie lepiej zrobić jakieś pokrętło wkręcane umieścić go w podłodze kabiny pomiędzy dźwigniami podnośnika a siedzeniem. Ale spokojnie można bez tego żyć. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez aster453
      Ostatnio taka myśl mi przyszła do głowy czy aby nie zamienić dwóch wysłużonych 60 tek z dopłatą na 4514. Co o tym sądzicie ? Czy ten wiekszy bedzie dużo więcej palił ? Myślałem o nim jako pomocniczym główny to proxima 90 plus. Jako że proxa ma tur więc praktycznie jest do wszystkiego w ciągu roku robi ok 400 Mth więc wg mnie sporo podczas gdy te dwa dziadki jedynie pracują przy cyklopie, czasem z mniejszym rozrzutnikiem 4,5 t, opryskiwacz, zielonce przewracanie, podwalanie więc dużo nie mają do roboty...  W dodatku chciałbym do niego  również tura czyli wyręczył bym dziadki w tych mniejszych pracach jak również i  przejął bym od proximy choćby prace związane z turem a nawet zamiennie prasowanie w Unia DF1,2. 
      @mf Wiesz to tez sposób można i tak zrobić tez o tym myślałem najwyżej tak tez bym zrobił. tylko czy w ogóle jest sens sprzedawać jedną (czy dwie moze mniejszy sens) i dołożyć i kupić ten pośredni ciągnik ? Czy taki ciągnik srpawdza się w turze np. ?
    • Przez Damiano604
      Witam, jestem na etapie zamawiania części do układu pneumatycznego w Ursusie 4514. Znalazłem schemat całego układu jednak przy nr. 10 mój zawór hamulca ręcznego posiada 2 wejścia a tutaj są 3, również przewód od pedału hamulca ten po prawej powinien iść przed regulator ciśnienia przed butlą (tak mi się wydaje). Może ktoś przerabiał ten temat i podpowie czy dobrze myślę. Z góry dziękuje. Pozdrawiam! 


    • Przez Marcin70707
      Witam, zamontowałem kabine na moim ursusie 3512 Lubsko 2. Kabina ma metalowy dach, ale pasuje mi coś dać od wewnątrz aby chociaż minimalnie wygluszyc na ile jest to możliwe. Jak polecacie mi to zrobić stosunków tanim kosztem i jakie macie pomysły na takie coś ?

    • Przez kacper9540
      witam chciałem zapytać się na co zwrócić uwagę przy zakupie ursusa 5314
    • Przez Lalafka
      Cześć, od nowości mam podłączonego tura na 1 parze wyjść hydraulicznych. Natomiast chciałbym teraz podłączyć go w taki sposób, aby zawsze dostępne były 2 pary. Ma ktoś coś takiego, albo robił? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v