Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam pytanie takie co to może zapaliłem rano i ciśnienie było na zimnym prawie 6 a na nagrzanym tak 4/5 atm. Silnik po remoncie cały kapitałka wał nowy głowica no ogólnie wszystko było nowe we silniku tylko pompa stara została i jak dziś rozsiewalam nawuz to nagle ciśnienie spadło tak na 1600.to jakie 1.5 atm jest a jak spuszcze Z gazu to spada do zera i kontrolka świeci .i czy mug by coś ze zaworem lub ten kółek na kole zębatym obcięło .co by to mogło być  .czy wymienić olej na nowy na tym ma może zrobione ze 30 mtg  .? A tak na obrotach 2400 to do jakieś 3,5 atm i to max 

 

Edytowane przez Tomek01_1999
Opublikowano

Sam robiłeś ten remont? Jeśli nie to odwiedź mechanika który to robił. Swoją drogą praca na dotarciu z ciśnieniem bliskim zeru to kategorycznie niedopuszczalne. 

Opublikowano

Zdejmij cały podnośnik i zobacz pompę. Musi to być wina pompy. Ile masz wlane oleju w skrzyni? 
Na małych obrotach powinien mieć, no nie wiem? Z 8 barów jak nie więcej? 

  • Confused 1
Opublikowano

Obstawiam zuzyta pompe olejowa. Mialem podobne objawy tyle ze w 3p i to  dwukrotnie w pierwszym przypadku ciagnik po ok 50 mtg zaczal mrugać okazalo sie ze smok poluzowal ale ze pompa nie byla zmieniana to odraz wymienilem pompe . Drugi przypadek ciagnik po 30 mtg mryga  kontrolka okazało sie ze zerwalo zabiezpieczenie od regulacji ciśnienia i tu tez padla decyzja o wymianie pompy

Opublikowano
2 godziny temu, T0mi napisał:

Zdejmij cały podnośnik i zobacz pompę. Musi to być wina pompy. Ile masz wlane oleju w skrzyni? 
Na małych obrotach powinien mieć, no nie wiem? Z 8 barów jak nie więcej? 

To chyba inna bajka 😏

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Kupiłem nową pompę olejowa z hylmetu ściągałem miskę i wgl wyczyściłem wszystko.zalozylem pompę i zapałem nowym oleje turdus i jak ręką odja teraz jak zapalę to na zimnym 6 a na rozgrzanym z to tak 4'5 do 5 na wolnych obrotach i niżej nie spada .dzięki za pomoc 

Edytowane przez Tomek01_1999

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v