Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zakupiłem niedawno mf 6480  2003 dynashift. Podczas przełączania  półbiegow lekko szarpie. Szukajac informacji natknołem sie na wątek kalibracji. Da sie ja wynonac w tym modelu?   

                    Za pomoc serdecznie dziękuje 

Opublikowano (edytowane)

Witam, ja mam MF6465 i MF6245 w obydwu półbiegi szarpią ale to jedynie na szybszych biegach np. 3, 4 szosowa, w polu praktycznie nie czuć zmiany a czy da się to skalibrować to nie wiem bo sam szukałem informacji na ten temat i nic nie znalazłem, a rewers no to da się kalibrować bez problemu i ustawiać agresywność. One po prostu chyba tak mają nawet raz jechałem jd 6120m bo kolega miał na testach i tam półbiegi też szarpały. Raz gdzieś wyczytałem że hydroakumulatory są winne tym szarpaniom i fakt w 6245 miałem przebity założyłem nowy ale żadnej poprawy.

Edytowane przez radekFT675DT
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Tu masz procedure kalibracji z serii 62xx wszystko jest to samo tylko inaczej odczytuje się temperaturę oleju.

Kalibracja Power Shuttle Massey Ferguson Serii 6200(1).pdf

A tu masz zdjęcia z serwisówki od serii 64xx tylko musisz sobie przetłumaczyć, ale tak to jest to samo co seria 62xx tylko odczyt temperatury jest na wyświetlaczu a w serii 62xx temperaturę odczytuje się z kontrolek od półbiegów.

IMG_20200326_192909.jpg

IMG_20200326_193055.jpg

Edytowane przez radekFT675DT
  • Like 1
Opublikowano

Kolego mam  jeszcze jedno pytanie a mianowicie   nie dziala mi automatyka polbiegow  powinien zmieniac chyba przy 2000 i przy wysprzeglaniu  niewiesz moze co moze byc przyczyna ?

 

Opublikowano

Przycisk ma trzy pozycje: wyłączony  -  zmiana przy 2 tyś  -  tryb eco zmiana przy 1700, przy wysprzęglaniu nie zbija półbiegów on to robi w automacie przy 1200 obr, a i tak nawet jak automat jest wyłączony to działa funkcja dopasowania półbiegu do biegu czyli jedziesz na przykład 3D zmieniasz na 4 i masz 4B. A u Ciebie przycisk ma 3 pozycje?

Opublikowano (edytowane)

2004 dynashift  silnik  sisu 66eta  na pompie rotacyjnej  wywala ten blad jak niechce zapalic kreci jak by nie doatawal dawki paliwa  i jeszcze e 216

Edytowane przez Domino888
Opublikowano
Dnia 26.03.2020 o 21:29, radekFT675DT napisał:

Jak coś więcej Ci potrzeba to pisz mam całą instrukcje napraw do seri64 co prawda po angielsku ale zawsze to coś 

Kolego podzielisz się instrukcja napraw do 64xx??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v