Dario33

Kalibracja rewersu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dario33    0

Witam

Zakupiłem niedawno mf 6480  2003 dynashift. Podczas przełączania  półbiegow lekko szarpie. Szukajac informacji natknołem sie na wątek kalibracji. Da sie ja wynonac w tym modelu?   

                    Za pomoc serdecznie dziękuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam, ja mam MF6465 i MF6245 w obydwu półbiegi szarpią ale to jedynie na szybszych biegach np. 3, 4 szosowa, w polu praktycznie nie czuć zmiany a czy da się to skalibrować to nie wiem bo sam szukałem informacji na ten temat i nic nie znalazłem, a rewers no to da się kalibrować bez problemu i ustawiać agresywność. One po prostu chyba tak mają nawet raz jechałem jd 6120m bo kolega miał na testach i tam półbiegi też szarpały. Raz gdzieś wyczytałem że hydroakumulatory są winne tym szarpaniom i fakt w 6245 miałem przebity założyłem nowy ale żadnej poprawy.

Edytowano przez radekFT675DT
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0
Napisano (edytowany)
18 godzin temu, Dario33 napisał:

Jak uruchamia sie ta kalibracje rewersu ?

 

Edytowano przez Dario33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Napisano (edytowany)

Tu masz procedure kalibracji z serii 62xx wszystko jest to samo tylko inaczej odczytuje się temperaturę oleju.

Kalibracja Power Shuttle Massey Ferguson Serii 6200(1).pdf

A tu masz zdjęcia z serwisówki od serii 64xx tylko musisz sobie przetłumaczyć, ale tak to jest to samo co seria 62xx tylko odczyt temperatury jest na wyświetlaczu a w serii 62xx temperaturę odczytuje się z kontrolek od półbiegów.

IMG_20200326_192909.jpg

IMG_20200326_193055.jpg

Edytowano przez radekFT675DT
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak coś więcej Ci potrzeba to pisz mam całą instrukcje napraw do seri64 co prawda po angielsku ale zawsze to coś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0

Kolego mam  jeszcze jedno pytanie a mianowicie   nie dziala mi automatyka polbiegow  powinien zmieniac chyba przy 2000 i przy wysprzeglaniu  niewiesz moze co moze byc przyczyna ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przycisk ma trzy pozycje: wyłączony  -  zmiana przy 2 tyś  -  tryb eco zmiana przy 1700, przy wysprzęglaniu nie zbija półbiegów on to robi w automacie przy 1200 obr, a i tak nawet jak automat jest wyłączony to działa funkcja dopasowania półbiegu do biegu czyli jedziesz na przykład 3D zmieniasz na 4 i masz 4B. A u Ciebie przycisk ma 3 pozycje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FM2620
      Witam, 
      Posiadam problem w MF 2620 a mianowicie przy włączonym silniku wszystko jest ok lecz przy  zgaszonym silniku kręcąc kierownicą koła nie skręcają i brak jest jakiego kolejek oporu na kierownicy czy to jest normalne w tego typu ciągnikach?
    • Przez pancer527
      Witam mam problem z  MF 5610 ciągnik pracował w polu z agregatem po powrocie do domu został zgaszony i tak ok. 2 godzin jak chciano go odpalić już się nie udało.
      kilka danych:
      -Mf z 2016/17 roku, dyna 4
      ostatnim serwis został przeprowadzony 30 mth temu (filtry oleje)
      -po dłuższym kręceniu zapalił się błąd T1 14 (czujnik sprawdzony i wymieniony na nowy) ale to wiedzieliśmy ze raczej nie przyczyna
      -sprawdzone wszelkiego rodzaju połączenia na kostkach itp.
      I teraz jeśli ktoś ma możne inny pomysł co możne być przyczyna to niech nam doradzi bo chwilowo nie wiemy co dalej szukać. A serwis nie chce przyjechać bo wiadomo panuje korona, jedynie ciągnik na lawetę a to już koszta, czas itp. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam 
    • Przez bar_szcz
      Do czego służy ten przycisk z kłódką? Massey Ferguson 6280.

    • Przez majkel207
      pisałem już wcześniej na forum że potrzebuję dosyć szybki ciągnik sadowniczy, myślałem o nowoczesnej używce zachodniej ale brałem też pod uwagę MF 135 albo 255 przerobiony na sadowniczy, sporo ludzi się tym zajmuje, byłem właśnie u takiego faceta który sprowadza z zachodu, najczęściej 135 , zwęża, remontuje, zakłada kabinę, błotniki sadownicze i mi powiedział, że bardzo rzadko, ale jemu już 2 razy się trafiły MF 135 które jechały 50km/h, ale miały też szybki wałek koło 1000obr/min, musiał przekładać wszystkie tryby od wałka od normalnej wersji, jako, że szansa trafienia takiej wersji jest jak igły w stogu siana to udało mi się znaleźć takie aukcje w necie i wrzucić coś takiego do normalnego, sprawdzi to się, jaki to będzie miało wpływ na wałek?
       
      http://schlepper-teile.de/de/traktorteile/getriebe/index.pmode?detailid=4029
       
      http://histoparts.com/en/webshop/tractor-parts-by-brand/massey-ferguson-135/rear-end-wheels-and-brakes/product___2672-135223___high-speed-range-massey-ferguson-135-50-kmh.html
    • Przez Mati1993
      Witam.
      Dzisiaj podczas jazdy skrzynia Dyna 6 w  MF 6495 zaczęła trzeszczeć na 3 biegu. Czy może mieć to coś wspólnego z olejem ( kilka dni temu zapchał się filtr ), czy usterki trzeba szukać w synchronizatorze ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj