Dario33

Kalibracja rewersu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dario33    0

Witam

Zakupiłem niedawno mf 6480  2003 dynashift. Podczas przełączania  półbiegow lekko szarpie. Szukajac informacji natknołem sie na wątek kalibracji. Da sie ja wynonac w tym modelu?   

                    Za pomoc serdecznie dziękuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

Witam, ja mam MF6465 i MF6245 w obydwu półbiegi szarpią ale to jedynie na szybszych biegach np. 3, 4 szosowa, w polu praktycznie nie czuć zmiany a czy da się to skalibrować to nie wiem bo sam szukałem informacji na ten temat i nic nie znalazłem, a rewers no to da się kalibrować bez problemu i ustawiać agresywność. One po prostu chyba tak mają nawet raz jechałem jd 6120m bo kolega miał na testach i tam półbiegi też szarpały. Raz gdzieś wyczytałem że hydroakumulatory są winne tym szarpaniom i fakt w 6245 miałem przebity założyłem nowy ale żadnej poprawy.

Edytowano przez radekFT675DT
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0
18 godzin temu, Dario33 napisał:

Jak uruchamia sie ta kalibracje rewersu ?

 

Edytowano przez Dario33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

Tu masz procedure kalibracji z serii 62xx wszystko jest to samo tylko inaczej odczytuje się temperaturę oleju.

Kalibracja Power Shuttle Massey Ferguson Serii 6200(1).pdf

A tu masz zdjęcia z serwisówki od serii 64xx tylko musisz sobie przetłumaczyć, ale tak to jest to samo co seria 62xx tylko odczyt temperatury jest na wyświetlaczu a w serii 62xx temperaturę odczytuje się z kontrolek od półbiegów.

IMG_20200326_192909.jpg

IMG_20200326_193055.jpg

Edytowano przez radekFT675DT
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

Jak coś więcej Ci potrzeba to pisz mam całą instrukcje napraw do seri64 co prawda po angielsku ale zawsze to coś 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario33    0

Kolego mam  jeszcze jedno pytanie a mianowicie   nie dziala mi automatyka polbiegow  powinien zmieniac chyba przy 2000 i przy wysprzeglaniu  niewiesz moze co moze byc przyczyna ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

Przycisk ma trzy pozycje: wyłączony  -  zmiana przy 2 tyś  -  tryb eco zmiana przy 1700, przy wysprzęglaniu nie zbija półbiegów on to robi w automacie przy 1200 obr, a i tak nawet jak automat jest wyłączony to działa funkcja dopasowania półbiegu do biegu czyli jedziesz na przykład 3D zmieniasz na 4 i masz 4B. A u Ciebie przycisk ma 3 pozycje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino888    0

radekFT675DT  witam  pisaleś ze masz instrukcje napram fo 6490 mogl byś mi powiedziec co oznacza bład 154

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino888    0

2004 dynashift  silnik  sisu 66eta  na pompie rotacyjnej  wywala ten blad jak niechce zapalic kreci jak by nie doatawal dawki paliwa  i jeszcze e 216

Edytowano przez Domino888

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crypto    0
Dnia 26.03.2020 o 21:29, radekFT675DT napisał:

Jak coś więcej Ci potrzeba to pisz mam całą instrukcje napraw do seri64 co prawda po angielsku ale zawsze to coś 

Kolego podzielisz się instrukcja napraw do 64xx??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj